Israel Hayom

כתב אישום נגד החשודים באונס הקבוצתי בגליל: "אירוע מזעזע"

הנאשמים, שביצעו את המעשה ברכב נטוש, גרמו לחבלות בגופה של בת 16 הסובלת מפיגור שכלי ● הם ביצעו את האונס בזמן שריצו עבודות שירות ● גורם המעורב בחקירה: "בני עוולה"

- עדי חשמונאי ודניאל סיריוטי

פרקליטות מחוז חיפה הגישה אתמול כתב אישום נגד חמישה צעירים מהכפרים ראמה ובענה בגין אונס קבוצתי של קטינה בת 16 הסובלת מפיגור שכלי ומתגוררת באחד הכפרים בגליל.

רוב הנאשמים ביצעו לכאורה את זממם בזמן שריצו עונש של עבוח דות שירות בגין עבירות אמל"ח. הנאשמים הם ארבעה תושבי הכפר ראמה - רשאד נאסר בן ,27 מוחח מד נאסר בן ,23 תאמר נאסר בן 32 ועודי נאסר בן ,27 וכן מאהר בדראן בן 23 מבענה.

על פי כתב האישום, כתוצאה ממעשיהם האלימים של הנאשח מים, נגרמו לקטינה חבלות של ממש, והיא נזקקה לטיפול רפואי. תחילתה של הפרשה בח3 במארס, כאשר הוריה של הקטינה דיווחו למשטרה על היעדרותה. בחלוף כארבע שעות מהדיווח הראשוני, חזרו ההורים למשטרה ודיווחו כי בתם חזרה הביתה.

בהתאם לנוהל המשטרתי הנוח גע לטיפול בדיווחים על נעדרים, ביקש החוקר להביא את הנערה לתחנת המשטרה על מנת לתשאל אותה על השעות שבהן נעדרה מביח תה ואם היא הוחזקה בניגוד לרצונה.

במהלך התשאול סיפרה הנערה בפשטות על אשר התרחש והחוקר הבין שהיא הותקפה מינית. בעקבות התשאול זומנה למשטרה חוקרת ילדים של משרד הרווחה וזו גבתה ממנה עדות, שממנה עלה לכאורה כי הנערה עברה אונס קבוצתי.

הנערה נשלחה לבדיקת אונס ולח טיפול רפואי, ובהמשך הובילה את החוקרים לזירה שבה בוצע המעשה: רכב נטוש הנמצא בחורשת זיתים, סמוך לכרמיאל.

בהחלטת מפקד המרחב, המשח טרה הקימה צוות חקירה מיוחד. מהחקירה עולה כי בשעות הבוח קר של 3 במארס, שיחקה הנערה במשחק רשת. מהחקירה עלה כי הנערה התקשתה להסביר לנאשם המרכזי היכן היא מתגוררת וכי הוא חג סביב ביתה כשעה עד אשר הוא אסף אותה לחורשה. לפי כתב האישום הוא הזמין למקום עוד ארח בעה ממכריו שחלקם מבצעים איתו עבודות שירות כשכל אחד בתורו ביצע בה את זממו. החמישה, שהפח רקליטות הגישה נגדם כתב אישום, נאשמים בכך שבמשך שעות ארוח כות הם ביצעו בנערה אונס קבוצח תי. כעבור כארבע שעות הם החזירו אותה לביתה. ימים אחדים אחרי שהחקירה החלה עצרה המשטרה שלושה חשודים. לקראת סיומה של החקירה המשטרה איתרה ועצרה שני חשודים נוספים במעשה. גורם במשטרה אמר כי חלק מהחשודים הודו במעשים. אחרים, בהם החשוד המרכזי, מכחישים כל קשר לאירוע.

הפרקליטות ביקשה את המשך מעצרם של הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

גורם המעורב בחקירה אמר כי "זה אירוע מזעזע ברמות הכי קשות. גם קראנו לתיק 'בני עוולה'. כולח נו הורים לילדים ואירוע כזה פוגע במקומות הכי רגישים שלנו".

 ?? צילום: מישל דוט קום ?? החשודים בבית המשפט, אתמול
צילום: מישל דוט קום החשודים בבית המשפט, אתמול

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel