Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שלישי - 30.03.2021

-

גדי

הכוכבים מרקורי ופלוטו גורמים לכך שאתם מתנהגים בצורה לא עקבית שגורמת לאחרים להיות מבולבלים מאוד. גם הזוגיות הופכת להיות מעורפלת. היזהרו לא לנתק את הקשר, אלא אם כן אתם בטוחים בצעד.

דלי

אתם נהנים מאווירה טובה במסגרת המשפחתית ומרגישים מלאי אנרגיות. אתם נהנים מהזמן הפנוי שיש לכם כדי לחשוב על נושא שדורש החלטה. אל תיתנו לגורמים חיצוניים להכתיב לכם מה לעשות.

דגים

מיקום השמש מציף אתכם ברגשות של התעלות ושמחה. אתם מתחילים להיפתח לחיזורים שעד כה העדפתם להתעלם מהם. צפויים להגיע אליכם סכומי כסף ממקורות שהיו לכם ספקות לגביהם.

טלה

בשל השפעת הכוכבים סטורן ויופיטר צפוי יום שקט. זהו יום מתאים לשיחות נפש ולמחשבות עמוקות. זקוקים לעזרה מחברים? זו לא בושה. הרקיע מבשר טובות לאלה מכם העוסקים באפיקים הקשורים לעולם הנסתר.

שור

אנרגיות מחזקות מגיעות מכיוונם של הכוכבים פלוטו ואוראנוס. עושה רושם של יופי של יום. אתם מלאי אנרגיה וכל מה שבא לכם זה לעשות חיים, לפרוק כל עול, להשתולל ולרקוד. אתם הולכים לעשות את זה ובגדול.

תאומים

הרקיע שוזר את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים נפטון וסטורן. אתם מתחברים לצדדים הרוחניים באישיותכם. הרקיע רומז על הגשמה עצמית בסגנון הרפתקני ועצמאי שלא ממש עושה חשבון לאחרים.

סרטן

אוראנוס ומרס מעניקים לכם אנרגיות חיוביות. יכולת חשיבה חיובית מעידה על החוזק הפנימי שלכם. טיפ: בני הזוג לא תמיד יכולים לעמוד בקצב שאתם מכתיבים, אל תחמירו עימם, תנו להם צ'אנס לנשום.

אריה

מיקום הכוכבים נפטון ומרס גורם לכך שהבית הופך למקור של מתח ועצבנות. ביקור חברתי עלול להפוך לזירת קרב מכיוון שתגיבו בחריפות למידע מרגיז. מצב הרוח שלכם לא משהו. בערב צפויה הקלה משמעותית.

בתולה

לחצים על בני הזוג נגרמים בגלל השפעה של הכוכבים נפטון וסטורן. הפרובוקציו­ת שלכם מגיעות היום בעיתוי גרוע למדי ואם לא תעמדו על המשמר, גובר הסיכוי שתעבירו את סוף היום בעימות סוער.

מאזניים

אנרגיות חיוביות צפויות ביומיים הקרובים. השתתפות באירוע חברתי מסמנת התחלה של דרך חדשה. היצירתיות מתעוררת ואתם יכולים לתפוס את ההזדמנות או לתת לה להתמסמס כמו בפעמים קודמות.

עקרב

מיקום הירח גורם לכך שאתם עוברים יום לא קל. צפויה שיחה קשה עם מישהו שמצליח להוציא אתכם מהכלים. מישהו מעורר פרשה שהעדפתם לשכוח. הוא לא ממש מתכוון לפתור בעיות אלא סתם בא לו לריב.

קשת

הרקיע שוזר את האנרגיות שלכם עם אלו של הכוכבים ונוס ומרקורי. מתעוררים געגועים ורגשות מלנכוליה. זיכרונות מן העבר מציפים אתכם, ואתם עלולים למצוא את עצמכם מעלעלים באלבומים ישנים.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel