Israel Hayom

הצגה ראשונה

הפועל חיפה כמעט הדהימה את ראשל"צ, אבל ג'רמי פארגו, במשחקו הטוב ביותר מאז הצטרף לכתומים, סחף אותם ל 98:104 בבית מכבי ● מכבי חיפה כבר לא אחרונה, אחרי 79:89 על בני הרצליה ● גלבוע/גליל ניצחה את נס ציונה בהארכה

- אבי סגל

מכבי ראשל"צ – הפועל חיפה

.98:104 ג'רמי פארגו, שהגיע במהלך העונה למכבי ראשל"צ, כבר עשה הכל בכדורסל הישראלי. אתמול הוא התפוצץ על הפרקט בבית מכבי והראה בדיוק למה גיא גודס כל כך מאמין בו וסומך עליו.

אחרי משחק איכותי עם התקפות מצוינות והגנות קצת פחות, ראשל"צ רשמה ניצחון רביעי בחמשת משחקיה האחרונים, והאחראי הראשי לכך הוא פארגו. הרכז הוותיק, עם הצגה של 30 נקודות, 6 שלשות ו 6 אסיסטים, הח זיר את הכתומים מפיגור בסיוע שתי שלשות של גולן גוט.

הקבוצה של גודס ממשיכה את הת קופה הטובה שבה היא נמצאת, ומנגד העולה החדשה סופרת כבר הפסד שלי שי ברציפות. בניגוד לשניים הקודמים, הפעם היא הציגה יכולת נהדרת.

זה היה משחק שבו נקלעו 110 נקו דות כבר במחצית הראשונה, ובמשחק כולו נקלעו לא פחות מ 30 שלשות. זה גם היה משחק שבו המומנטום זז מצד לצד באופן קיצוני. במילים אח רות: ראינו בו הכל. 12 נקודות יתרון לכתומים בסמוך לירידה להפסקה הפכו לפלוס 9 לחיפאים במהלך הרבע הש לישי - עד שהחל מבצע פארגו.

מכבי חיפה - בני הרצליה .79:89

הירוקים כבר לא נועלים את הטבלה הניצחון הרביעי העונה של חיפה קירב את יריבתה לתחתית. להרצליה היה זה הפסד שלישי ברציפות, ומכבי חיפה עשתה את זה דווקא במשחק הבכורה של עידו קוז'יקרו כעוזר מאמן. איזה טיימינג נפלא.

חיפה, שבמחזור הקודם ספגה תבו סה לא נעימה בראשל״צ, נראתה את מול אחרת לגמרי. זה קרה בזכות שני הגבוהים שלה: רומן סורקין )לא קלע נקודה במשחק הקודם והפעם סיים עם (22 ומייקל קובינס. גם היכולת ההתקפית המצוינת של כריס דאו (23) וקיילין לוקאס 11) אסיסטים( עשתה את שלה.

הרצליה קיבלה בחזרה את גייב לוין אחרי היעדרות של ארבעה חו דשי פציעה, אבל חוץ ממקס היידגר איש משחקניה לא התעלה.

גלבוע/גליל - עירוני נס ציונה

.89:92 אחרי העלייה הגדולה לפיינל פור היורופקאפ, הכתומים

נכנעו בגן נר - ההפסד השלישי שלהם ברציפות בליגה. המקומיים, אחרי משבר של שלושה הפסדים, מח ברים כבר ניצחון שני רצוף.

המשחק היה שקול לכל אורכו, והס תיים אחרי הארכה דרמטית. בראיין אנגולה 2) מ 12 לשלוש( השווה ל 83:83 כשנותרו 12 שניות לסיום וכפה חמש דקות נוספות. במצב של ,89:89 ג'ו תומאסון קלע פעמיים מקו העונשין והכריע כשנותרו 9 שניות בלבד. קרי בלאקשיר מגלבוע הצטיין עם 34 נקודות ו 14 ריבאונדים.

נשים. תוצאות משחקי הבית עליון: אליצור חולון - ;71:70 אליצור נווה דוד - מכבי חיפה ;65:71 מכבי אשדוד - בנות הרצליה .77:82 בית תחתון: הפועל פ"ת - א.ס רמה"ש ;91:78 הפו על ראשל"צ - מכבי רעננה; .84:95

 ?? צילום: עודד קרני ?? ג'רמי פארגו. ערב אדיר של 30 נקודות
צילום: עודד קרני ג'רמי פארגו. ערב אדיר של 30 נקודות
 ?? צילום: מאור אלקסלסי ?? קיילין לוקאס מרחף מעל הרצליה
צילום: מאור אלקסלסי קיילין לוקאס מרחף מעל הרצליה
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel