Israel Hayom

"יש לי עור עבה, ידעתי למה אני נכנס"

המעבר הדרמטי מפרטיזן בלגרד לכוכב האדום: "היו מחאות, קיבלתי הודעות לא נעימות" ● מדוע לא חתם במכבי ת"א :2019־ב "היו דיבורים, אבל העדפתי להתחיל ביורוקאפ" ● והחיבור העמוק לחולון: "מקווה שאוכל לחזור בעתיד" ● קורי וולדן בראיון מיוחד

- יעקב מאיר הכוכב האדום - מכבי ת"א

קורי וולדן (28) נחשב לאחד הזרים האהובים בתולדות הפו על חולון. הוא לבש את המדים הסגו לים במשך שנתיים, נבחר לשחקן המ צטיין של העונה (2019) והיה חלק מרכזי מהזכייה בגביע ב ,2018 אף שלא שיחק בגמר בשל פציעה.

בקיץ 2019 חולון רצתה שיישאר, והאוהדים אפילו ניהלו קמפיין שבמסגרתו המסעדות בעיר הציעו לו ארוחות חינם, אבל וולדן, כמו רבים לפניו, החליט לנצל את ההזדמנות והשתדרג לרמות הגבוהות של אירופה כשחתם בפרטיזן בלגרד. העונה ביצע קפיצה נוספת כשחצה את הכביש ליריבה העירונית ועבר לקבוצת היורוליג של הכוכב האדום.

"הזיכרון הכי טוב שלי הוא שהייתי חלק מהקבוצה שזכתה בגביע המדינה", הוא אומר ל"ישראל היום", בראיון לקראת המשחק הערב מול מכבי ת"א (וולדן בספק בשל פציעה ורק היום יתברר אם יהיה כשיר).

"הרגשתי רע כשהבנתי שאני לא יכול לשחק וכמובן רציתי מאוד לעלות ולעזור לחברים לזכות בתואר, אבל להיות מסוגל לתמוך בקבוצה בדרכים אחרות ולצפות במשחק מפרספקטיבה אחרת היה משהו מיוחד שלא יצא לי לחוות", נזכר הגארד, "זה היה מיוחד לראות את כל האוהדים של חולון ביציעים, היתה שם אווירה משוגעת. היינו קבוצה מגובשת ומחוברת מאוד, וזו היתה תחושה נפלאה לזכות יחד בתואר".

איך אתה מסביר את זה שבמהלך הש נים שחקנים רבים – כמוך, וויל קלייבורן ואחרים - עברו בחולון ואחר כך הגיעו לרמות הכי גבוהות באירופה?

"באמת הרבה שחקנים יצאו מחולון והגיעו לרמות הגבוהות. הסיבה היא שהמועדון עושה הכל כל כך קל עבור השחקנים. אתה לא צריך לדאוג לכלום, והכל מתנהל בצורה מקצוענית - החל בבעלים, דרך ההנהלה ועד האימונים, הפיזיותרפי­סטים והאנשים שדואגים לתנאים מסביב. בחולון אתה מרוכז רק בכדורסל, ויש סביבת עבודה שמאפשרת לשחקנים למצות את עצמם ולהגיע לרמות הגבוהות". אתה זוכר את קמפיין המסעדות שניהלו עבורך כדי שלא תעזוב? "בטח שאני זוכר. בהתחלה חשבתי שזה פייק ושלא מדובר במשהו רציני. אבל כשנכנסתי לאחת המסעדות ובאתי לשלם, הבעלים של המסעדה אמר לי שזה בחינם. חשבתי שהוא צוחק, אבל הוא היה רציני. זה משהו שלא רואים כל יום. אני ממש מכיר תודה לאהבה שהאוהדים הרעיפו עלי". כשהחלטת לעבור העונה מפרטיזן לכוכב האדום, לא חששת מהתגובה של אוהדי פרטיזן? "בהחלט חשבתי על זה, וידעתי שיהיה מאתגר וקשה ושהאוהדים יגיבו בחוזקה. זאת החלטה שקיבלתי לטובת הקריירה שלי ולטובת הסיטואציה האישית שלי בבית. זה מעבר שהייתי חייב לעשות והבאתי בחשבון כל תרחיש שעלול לקרות. היו מחאות ואנשים שלחו לי הודעות לא הכי יפות, אבל צפיתי את זה ויש לי עור עבה. קיבלתי החלטה וידעתי למה אני נכנס". אחרי עונת ה שלך בליגת העל, הרבה אמרו שמכבי ת"א חייבת לקחת אותך ובסוף זה לא קרה. עד כמה זה היה קרוב? "באמת הרבה אנשים דיברו שיכול להיות שאלך למכבי, ואני יודע שהיו דיבורים עם הסוכן שלי, אבל לא משהו רציני מדי. הרגשתי שהדבר הכי נכון וחכם עבורי הוא לעבור קודם ליורוקאפ ולשחק עם פרטיזן ואחר כך לעשות את הצעד ליורוליג, וזה מה שעשיתי".

לסיום, יש סיכוי שתחזור לישראל לקבוצה אחרת שהיא לא הפועל חולון?

"זו שאלה קשה עבורי, נראה מה העתיד צופן לנו. אני תמיד מקווה שיום אחד אוכל לחזור לשחק בהפועל חולון, כמובן אם הם ירצו אותי".

מכבי ת"א: האנטר לא ימשיך

לצד הרצון לסיים חזק את עונת היורוליג וכמובן לזכות בשני התארים בזירה הישראלית, במכבי תל אביב חושבים על העונה הבאה, ולפי כל ההערכות, אות'לו האנטר לא צפוי להמשיך בקבוצה.

כפי המסתמן אנטה ז'יז'יץ' יישאר בהתאם לחוזהו גם בעונת ,2021/22 ומכבי תביא שחקן פנים צעיר ואתלטי שיחלוק עימו את עמדת הסנטר.

בכך יסיים האנטר שתי עונות במדים הצהובים. בעונה שעברה, שנעצרה בשל הקורונה, הוא היה אחד משחקני הפנים הטובים ביורוליג וגורם מרכזי בהצלחה של מכבי ת"א.

העונה גילו המתקדם ,)34( לצד כמה פציעות טורדניות וכאבים מתמשכים בגב, פגעו ביכולת שלו על הפרקט וגרמו לו להחמיץ כמה משחקים.

 ??  ??
 ?? צילום: אלן שיבר ?? וולדן בהפסד למכבי ת"א בהיכל
צילום: אלן שיבר וולדן בהפסד למכבי ת"א בהיכל
 ?? צילום: אלן שיבר ?? וולדן
צילום: אלן שיבר וולדן
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel