Israel Hayom

"טבעי לי להצחיק"

כבר עשור מככב טים אלן, אחד הקומיקאים האהובים בארה"ב, בסדרה "גבר מי שנשאר אחרון" במוצ"ש תעלה ב yes העונה האחרונה, ואחריה יתמקד אלן בריאליטי שהוא מנחה ובשיפוץ רכבי אספנות

- דודי כספי,

במוצאי שבת תעלה ב yes העונה התשיעית והאחרונה של הסדרה הקומית "גבר מי שנשאר אחרון" בכיכובו של הקומיקאי טים אלן, שמוכר מהסיטקום "שפץ ביתך" מהניינטיז, וכמי שתרם את קולו לדמותו של באז שנות אור בסדרת סרטי האנימציה "צעצוע של סיפור".

ב"גבר מי שנשאר אחרון" מגלם אלן את מייק בקסטר, מנהל שיווק בכיר ברשת מוצרי ספורט, שמחזיק בדעות שמרניות - שלא תמיד עולות בקנה אחד עם מה שחושבות רעייתו ונסה )ננסי טר וויס, "שיטת קומינסקי"(, מורה למדעים, ושלוש בנותיהם הבוגרות. למייק יש גם בלוג מצולם על חיי שטח וקמפינג, של עיתים מסבך אותו בצרות עם העוקבים בשל ההתבטאויות השמרניות שלו.

העונה האחרונה עוקבת אחר הנעשה בחיק המשפחה המורחבת בצל מגיפת הקורונה. מי שחוזר להתארח בעונה זו הוא מנחה הלייט נייט לשעבר, ג'יי לנו, שמגלם את דמותו של ג'ו, חברו של מייק.

הסדרה שודרה במשך שש עונות ברשת ,ABC ועל אף הרייטינג הנאה והקבוע של שמונה מיליון צופים מדי שבוע, היא סבלה ממשבצת שידור בעייתית בערבי שישי ובוטלה. אלא שבחלוף שנה, רשת פוקס החליטה להרים את הכפפה והשיבה את הסדרה לאוויר החל מסתיו .2018

אלן הוא אחד הקומיקאים האהובים בקרב הקהל האמריקני. הוא אהוב מאוד בעיקר על הקהל השמרני, משום שהוא נחשב לאחד הבודדים בהוליווד שמצהיר על עצמו כרפובליקני. נוסף על קריירת סטנד אפ מצליחה שתחזק לאורך השנים, אלן גם כיכב בקולנוע בקומדיות כמו "סנטה במשרה חלקית", "ג'ונגל עירוני" ו"צרה גדולה" לצד מג ראיין.

באירוע לקידום הסדרה אמר אלן: "הבאנו רייטינג טוב ולכן הופתעתי כש ביטלו את הסדרה, ואז הופתעתי שוב כשחזרנו אחרי שנה. דברים כאלה לא קורים בדרך כלל בתעשייה הזו. הייתי בר מזל להיות חלק מסדרה שזכתה לתמיכה מדהימה מהצופים במשך כמעט עשור, ואני מוקיר את העבודה הקשה של הש חקנים ושל הצוות כולו. שקלנו לסיים את הסדרה אחרי העונה הקודמת, אבל לבסוף רצינו שנה נוספת לצורך פרידה נעימה ומהנה".

אלן מככב בימים אלה במקביל בתו כנית ריאליטי חדשה בשם "הרכב זאת בעצמך" בערוץ ההיסטוריה. שם התוכנית מתכתב כמובן עם הסיטקום המיתולוגי בכיכובו, "שפץ ביתך", ובמסגרתה מתח רים המתמודדים במשימות בנייה והרכ בה מטורפות. "היססתי אם לחזור לדמות מהעבר ולתת לה הקשר מציאותי", גילה אלן. "חששתי שזה יהיה מביך, אבל זה פשוט עובד.

"אני טוב בעבודה עם הידיים, יש לי חדר מלאכה בבית ואני נהנה לפרק ול בנות מחדש דברים. אינסטלציה, למשל, זה משהו שאין לי מושג לגביו, לכן אני מעריץ אינסטלטורי­ם, אבל אני משפץ מכוניות קלאסיות. עכשיו יש לי בגראז' קורבט משנת '66 שאני עובד עליה כבר שלוש שנים, כולל בתקופת הסגר.

"אם אפרוש מתישהו לפנסיה, כנראה ששימור רכבי אספנות יהיה העיסוק הבלעדי שלי. זה תחביב שירשתי מאבי המנוח, וזה הדבר היחיד שבא לי באופן טבעי, חוץ מאשר להצחיק".

 ??  ?? אלן עם החבר ג'יי לנו, שמתארח בעונה האחרונה. "גבר מי שנשאר אחרון"
אלן עם החבר ג'יי לנו, שמתארח בעונה האחרונה. "גבר מי שנשאר אחרון"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel