Israel Hayom

הסרט שהפך לסדרה

הערב תעלה בקשת 12 הסדרה "ישמח חתני", שממשיכה את עלילת הסרט מ 2016 השחקן איציק כהן נהנה לחזור לדמות שגילם בסרט, ומספר על אווירה יוצאת דופן על הסט

- מאיה כהן

ב 2016 יצא הסרט הקומי "ישמח חתני", שבמרכזו מאבק שמנהלות נשות שכונת הבוכרים בירושלים נגד רב צעיר שמטיף ל"יתר צניעות" ומייצר סכסוך בין הגברים לנשים בקהילה. הסרט, בכיכובם של אוולין הגואל, יגאל נאור, אורנה בנאי, עינת שרוף, אביב אלוש ואיציק כהן, היה הצלחה מסחרית מפתיעה בקופות, מה שסלל את הדרך ליצירת סדרה שמבוססת על הסרט. הערב תעלה הסדרה בקשת .12

רבים משחקני הסרט משחקים גם בסדרה, ובהם אורנה בנאי, עינת שרוף, אוולין הגואל ואיציק כהן, ואליהם מצ טרפים צחי הלוי, אור בן מלך ומעיין בלום. הסדרה, כמו הסרט, מתרחשת בשכונת הבוכרים בירושלים, וגיבוריה הם קהילת דתיים מתונים שמתפללים בבית כנסת קטן שהוא הוא לב החיים החברתיים שלהם. את הסדרה מביים אריאל בנבג'י.

"הסדרה היא למעשה המשך של הסרט", אומר איציק כהן .(52) "הד מויות מקבלות עלילה חדשה, מאוחרת יותר מבחינת הזמן ומגוללת את כל מה שקורה עם הקהילה הזאת בירושלים. אני מגלם את אותה דמות שגילמתי בסרט, אהרון הגבאי, שנשוי לתקווה )אורנה בנאי - מ"כ(. התחושה בצילומים היתה מאוד משפחתית. מהרגע שהגענו היתה תחושה של ביחד, צחוקים. זה היה ככה כבר בצילומי הסרט, ולחזור לזה בצילומי הסדרה היה הכי טבעי בעולם. מייד חזרנו לגיבוש ולשמחה הזאת. היה מאוד כיף, מצחיק, מרגש. אני חושב שזו אחת הח וויות שהכי נהניתי מהן בקריירה שלי".

אתה גם חוזר לבמה עכשיו אחרי שנה קשה.

אני מאוד נרגש שהתיאטרון נפתח. אחרי המון שנים שבהן הייתי על הבמה כמעט ערב ערב, פתאום היתה כזאת הפסקה. אני כבר ממש רוצה לפגוש את הקהל. אני תמיד מסתכל על הקהל בה תחלה, מציץ מהצד לראות את התגובות במהלך ההצגה. אני חושב שהתיאטרון הוא מכשיר מאוד חשוב לפתיחת לבבות ולקירוב לבבות, בעיקר אחרי שנה של בידוד.

"כשהתיאטרון נסגר, בדיוק לפני שנה, הבנתי שצריך לעשות היערכות מחו דשת. למזלי הרב, עשיתי הרבה מאוד דברים בין הסגרים. הצטלמתי לתוכנית 'הזמר במסכה' ולשלוש סדרות שייצאו בקרוב )סדרה על אתי אלון ב ,yes הס דרה 'מלכת היופי של ירושלים' ב yes ועונה שנייה לסדרה 'שב"ס' בכאן 11 - מ"כ(. הצטלמתי גם לפסטיגל ולסרט בהפקה של ספילברג שנקרא 'אוסלו'".

כהן חוזר לבמה עם שתי הפקות: ההצגה המוזיקלית "עד קצה הקשת" על ג'ודי גרלנד, שתעלה בתיאטרון הקאמרי ב 23 באפריל )בכיכובה של מיה דגן(, והמחזמר המיתולוגי "סאלח שבתי", שיעלה בתיאטרון הארצי לי לדים ונוער )שלראשונה מעלה הצגה למבוגרים(.

"'עד קצה הקשת' הוא מחזה עם שי רים שעוסק בתקופה האחרונה בחייה של ג'ודי גרלנד", אומר כהן. "גרלנד היתה כוכבת ענקית שהתחילה כילדה. היא נקלעה לעולם התהילה בגיל צעיר והחלה להשתמש בסמים ובאלכוהול כדי לתחזק את המכונה הזאת שנקראת כוכבות. זה מחזה מרגש ומצחיק. מיה דגן מדהימה שם, זה סוג של תפקיד חיים. אני משחק את הפסנתרן שמלווה אותה שנים ונפגש איתה לקראת סיבוב הופעות שלה בלונדון. ברקע קורים כל מיני דברים עם המאהב הצעיר שלה". את "סאלח שבתי" כבר גילמת פעם. "נכון, גילמתי אותו לפני 13 שנים בתיאטרון הקאמרי. סוף סוף אפגש שוב עם צדי צרפתי כבמאי. אני מאוד אוהב אותו, הוא ביים אותי גם ב'קזבלן'. ב'הזמר במסכה' כמעט נפגשנו", הוא צוחק, "התפקיד של סאלח הוא אייקוני בעיניי. זה יקבל לבוש אחר עם קאסט אחר. זה מחזמר לכל דבר". מה עם העונה החדשה של "פאודה"? "היא תצטלם בסביבות ספטמבר".

 ?? צילום: דורון עופר ?? הסדרה "ישמח חתני"
צילום: דורון עופר הסדרה "ישמח חתני"
 ?? צילום: דורון עופר ?? כהן בסדרה
צילום: דורון עופר כהן בסדרה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel