Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

שלישי - 06.04.2021

גדי

הקוסמוס מסחרר את האנרגיות שלכם עם אלו של יופיטר ומארס. סערת נפש פורצת בעקבות צעד לא צפוי מצד אדם קרוב. אתם מבינים שמקומכם לא בטוח. עליכם להירגע ולפתוח בשיחה כנה על רגשותיכם.

דלי

הצעות מפתות ממתינות לאנשי העסקים שביניכם. המזל מתייצב לצד שותפויות. המישור הזוגי יהיה עמוס וגדוש באירועים מוזרים. גם אם הדחף הראשוני יפתה אתכם לשמור סוד, כדאי לפתוח בשיחה גלויה עם בני הזוג.

דגים

גזרת מזלכם מושפעת היום מהכוכבים מארס וונוס. צפוי לכם יום יצירתי ומרגש. אנרגיות של שמחה מגיעות אליכם, ואופטימיות מרחפת באוויר. אתם פופולריים מבחינה חברתית, מה שמבטיח יום מלא פעילויות.

טלה

הספירלה הקוסמית מסחררת את האנרגיות שלכם עם אלו של ונוס ומרקורי. יום שופע התרחשויות יוצאות דופן, כולל שיחת טלפון ממישהו שיספר לכם חדשות מפתיעות. הישארו שלווים והימנעו משיפוטיות יתר.

שור

מיקום הירח ומארס עוזרים לכם להירגע. זה יום מתאים להתפייסות עם אדם שמצפונכם מייסר אתכם על כך שרבתם איתו. הנטייה לחפש את הצדק המוחלט בכל אירוע - מיותרת, וגורמת לרגשות תסכול לא רק אצלכם.

תאומים

גזרת מזלכם נמצאת תחת השפעה של נפטון ופלוטו. ככלל, זהו יום נהדר בכל הנוגע ליחסי אנוש וללימודים. במקום העבודה אתם מגלים חבר אמיתי ומתמודדים היטב מול אחרים המתחרים בכם ללא רחמים.

סרטן

מישהו מעביר אליכם תמריץ המושך אתכם לכיוון חדש, אך היום אתם נמצאים בנדנדה רגשית. מצד אחד המון אופטימיות ותחושה של חיוניות, ומצד שני, אתם מפחדים להיפגע. נסו למצוא את האיזון הנכון.

אריה

הכוכבים מארס ונפטון עלולים לגרום לתחושת תסכול. אתם מרגישים שקופים כאילו אף אחד לא מבחין בקיומכם ובכוונותיכ­ם הטובות. מצד שני, העיתוי נחשב לנפלא בכל הנוגע לענייני זוגיות ולשותפויות חדשות.

בתולה

נפטון ופלוטו שולחים לכם אנרגיות טובות. כבר הרבה זמן לא קיבלתם כל כך הרבה הצעות מעניינות בתחום החברתי, בין שמדובר בכיוון רומנטי ובין ש"סתם" בניסיון להתקרבות. עכשיו אפשרות הבחירה בידיכם.

מאזניים

גזרת מזל מאזניים מושפעת עתה ממיקומו של מארס. יש לכם רגשות מעורבים וחששות בתחום האישי. מישהו מפעיל עליכם לחצים שלא מתקבלים על דעתכם. הרקיע רומז כי מה שנדמה כרע הוא היעדר של טוב...

עקרב

הספירלה הקוסמית מסחררת את האנרגיות עם אלו של ונוס ואוראנוס. למרות החריצות המאפיינת אתכם ביומיום, הרי ברגע של מבחן יש לכם נטייה לבחור בדרך הקלה. צפויה תחרות מול אדם נוקשה ושאפתן.

קשת

יום מוצלח ועיתוי מצוין לשיקום מערכות יחסים, בעקבות מיקום ממוזל של הכוכבים מרקורי ופלוטו. כדאי לפתוח את הלב לאהבה. תפחיתו למינימום את השיפוטיות, זה לא מקדם אתכם - תהיו חכמים ולא צודקים.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel