Israel Hayom

כלים שלובים

משחק העונה הערב הוא הראשון זה תקופה ארוכה שבאמת עונה להגדרה הזאת ● אורי אוזן ליקט שחקנים בולטים משתי הקבוצות ובנה הרכב חלומות שחושף את מוקדי הכוח בקרב על תואר האליפות

- אורי אוזן

אחרי שתי עונות שבהן היתה מכבי ת"א השליטה הבלעדית של ליגת העל, הגיעה עונת 2020/21 וטרפה את הקלפים. אם בתחילתה נראה שמכבי חיפה בדרך הב טוחה להשיב את תואר האליפות לכרמל, הרי שלמאמן הצהובים פטריק ואן לוון היו תוכ ניות אחרות. הוא מציג יכולת ניהול משחק מצוינת וניהול סגל נפלא. ההולנדי גם החיה את תקוות התואר בקריית שלום - ובגדול.

בעוד שבהתמודדות הקודמת ביניהן היתה חיפה ביתרון מרשים של שמונה נקודות, הפעם מכבי ת"א מגיעה למשחק העונה מה פסגה. ואנחנו? אחרי שתי עונות זוכים לחזות במשחק עונה צמוד, כזה שיכול להיות גורם מהותי במאבק אליפות מותח שיכול - וכנ ראה יוכרע - ממש עם הבאזר. בשורות טובות לצהובים? ייתכן, אך אליה וקוץ בה. מאמן הירוקים ברק בכר הוא היחיד ששבר את ההג מוניה הצהובה מאז תחילת עידן ג'ורדי קרויף.

לקראת המשחק הגדול הערב, בחרתי הרכב שבנוי משחקני שתי הקבוצות )הכשירים(. ההרכב הזה נותן מראה על איכויות כל אחד מהסגלים. מצד אחד, ההתקפה הטובה בלי גה, מהצד השני - האורחת מגיעה עם הש חקן הטוב ביותר בליגת העל ומסביבו יחידה מלוכדת שמצטיינת בהגנה קבוצתית. טננבאום, ,25 שוער, מכבי ת"א העמדה הכי שוויונית. טננבאום גבר על ג'וש כהן בגלל התיאום עם ההגנה שלפניו. בקרוב נראה אותו בנבחרת ישראל. ג'ראלדש, ,29 מגן ,(י) מכבי ת"א המגן הימני הטוב בליגה בפער ממתחריו. היציבות שלו בולטת אף יותר כשמסתכלים על האפשרויות בצד הירוק. סאבוריט, ,28 מגן ,(ש) מכבי ת"א כל מה שנכתב על ג'ראלדש, נכון שב עתיים לגבי הספרדי. הרננדס, ,31 בלם, מכבי ת"א תחת דוניס זגזג בין מגן לבלם, ומאז הגעת ואן לוון הפך למנהיג. הוצאות החוץ הארוכות שלו הן חלק מהארסנל ההתקפי של האלופה. פלאניץ', ,29 בלם, מכבי חיפה בעל נתונים פיזיים נהדרים, ועדיין סוחב על גבו את רגע ההכרעה מהמפגש הקודם )גרם לשער הניצחון של הצהובים(. רודריגז, ,26 קשר, מכבי חיפה השחקן החשוב ביותר במערך של בכר. הוורסטיליו­ת שלו מאפשרת למאמן מעבר בין מערכים, ובנוסף הוא דוחף את נטע לביא קדימה, מה שמאפשר לאחרון לבצע חטיפות בחצי המגרש של היריבה. פרץ, ,25 קשר, מכבי ת"א השחקן הטוב ביותר בליגת העל. נקודה. לביא, ,24 קשר, מכבי חיפה השחקן השני הכי טוב בליגת העל. נקודה. אצילי, ,27 כנף ,(י) מכבי חיפה מתאושש אחרי תקופת התאקלמות מורכבת, אבל חרף חמשת בישוליו עדיין ללא שער. כמה סמלי זה יהיה אם שערו הראשון יסמל את העברת הכתר צפונה.

חזיזה, ,25 כנף ,(ש) מכבי חיפה

השחקן הכי מיוחד בחלק הקדמי של הטוענת לכתר. אם חיפה תזכה בתואר - יהיה אחד המועמדים לשחקן העונה. רוקאביצה, ,33 חלוץ, מכבי חיפה מעורב ב 19 שערים ב 20 משחקים, וכפי שנראה במפגש הקודם בין הקבוצות הצהובים. הוא בהחלט האיש שיכול לייצר כאב ראש רציני להגנת

 ?? צילום: עמי שומן ?? דור פרץ
צילום: עמי שומן דור פרץ
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel