Israel Hayom

בת"א מקפלים, בחולון מתחממים

מכבי ת"א תארח את חימקי מוסקבה ותקווה להיפרד מהיורוליג עם ניצחון מנחם ● הפועל חולון תארח את טופאש בורסה, אבל הראש שלה בניסיון לארח את טורניר הגמר של ליגת האלופות

-

שני משחקים ייערכו הערב, וש ניהם לפרוטוקול במסגרות האירופיות, אבל איזה הבדל. מכבי ת"א תארח את חימקי מוסקבה, כשהיא רק ממתינה לסיום עונת היורוליג, בזמן שהפועל חולון, שכבר עלתה לפיינל 8 של ליגת האלופות, תארח את טופאש בורסה הטורקית.

בזמן שעבור מכבי מדובר באקורד הסיום, עבור חולון זו רק ההתחלה.

למכבי מחכה משחק נוסף עד לסיום הסיוט )זניט סנט פטרסבורג ברוסיה ביום שישי(. חולון תסיים את בית הטופ ה 16 האירופי בדרך לפיינל 8 של המפעל שייערך במאי עם השאלה הגדולה, האם היא גם תארח אותו?

מכבי וחולון ישחקו מול קבוצות מה מקום האחרון. חימקי נועלת את טבלת היורוליג עם מאזן עלוב של ארבעה ניצ חונות, טופאש עם ניצחון יחיד בטופ .16

מכבי ששיחקה לפני יומיים ביום לא שגרתי )ראשון( תשחק הערב בשעה לא שגרתית ,(18:00) כשהתוכניות שלה לסיים את העונה יפה הולכות ונגנזות אחרי שני ההפסדים האחרונים.

אחרי עונה רעה, מכבי שמרה כמה רגעים מביכים לסיום עם הפסדים לק בוצות התחתית - הכוכב האדום בלג רד ובבית לווילרבאן. בשניהם קלעה בממוצע 65.5 נקודות.

הערב היא תצטרך כישרון מיוחד כדי להפסיד גם לאחרונה בטבלה, שכמעט שלא ניצחה העונה ומגיעה בהרכב שלא מתאים ליורוליג.

חולון בקצב משחקים רצחני, אבל את החיוכים שם איש לא יסתיר. הערב (19:30) זה יהיה המשחק השישי שלה מיום ראשון שעבר, ועד כה היא ני צחה בכולם בליגה )שלשום בנהריה(, בגביע האלופות ובליגה הבלקנית. אם זה לא מספיק, בעוד יומיים יש לה משחק בבלקנית בבולגריה נגד אקד מיק פלובדיב.

חולון, שעלתה לפיינל 8 מהמקום הראשון בבית עם הניצחון על ברינדי זי בשבוע שעבר, תדע מי תהיה יריב תה ברבע הגמר אחרי שתיערך ההגרלה שתזמן לה אחת משלוש הסגניות בבתים האחרים.

עם כל הכבוד למשחק הערב, תשו מת הלב העיקרית של חולון היא - אם היא תקבל את אירוח הפיינל .8 בהודעת המועדון הובהר אתמול שההחלטה הסו פית בנוגע לאירוח אמורה להתקבל ביומיים הקרובים, ובשיחות בין הצדדים הובטח למועדון לעשות ככל האפשר כדי שהמשחקים יתקיימו בהיכל טוטו חולון.

 ??  ?? לסיקור המשחק בין עירוני נס ציונה להפועל ירושלים במסגרת ליגת ווינר היכנסו ליישומון של "ישראל היום"
לסיקור המשחק בין עירוני נס ציונה להפועל ירושלים במסגרת ליגת ווינר היכנסו ליישומון של "ישראל היום"
 ?? צילום: אלן שיבר ?? מכבי מפסידה לוילרבאן
צילום: אלן שיבר מכבי מפסידה לוילרבאן
 ?? צילום: דני מרון ?? מגי. חולון מוכנה לחגיגות
צילום: דני מרון מגי. חולון מוכנה לחגיגות

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel