Israel Hayom

השתלטו על העיר

17 נקודות ו 11 ריבאונדים של כארם משעור עזרו להפועל חיפה להשלים דאבל על מכבי בדרבי (84:87) ● הפועל אילת חגגה על הפועל ת"א ;(93:108) הפועל ב"ש התאמצה אבל ניצחה בהרצליה

-

יש כארם. הפועל חיפה המ שיכה את הקאמבק המופלא בליגת העל אחרי ניצחון שני העונה בדרבי על מכבי מול הפועל חיפה. את המשחק הראשון היא ניצחה בהארכה, אתמול זה קרה אחרי סיום צמוד .(84:87) עכשיו השאלה אם יהיה דרבי בעונה הבאה. כלומר, האם מכבי חיפה תישאר בליגה?

רבע שלישי של 11:26 של האדו מים מחק את המחצית הראשונה שבה שלטה מכבי. למרות זאת זה הגיע ל 81:82 לקראת הסיום, אבל עמית שמחון, בשלשה 24 שניות לסיום, הכריע את המשחק.

הגיבור הגדול של הפועל אתמול היה כארם משעור, בעונת קאמבק פרטית, עם דאבל דאבל 17) נקודות, 11 ריבאונדים( ומשחק הקרבה מצוין.

נהנים מהחיים באילת. הצגת ענק של קייסי פראתר המשיכה את המו מנטום הגדול של הפועל אילת, שג ברה 95:108 על הפועל ת"א. הקבוצה הדרומית עם ניצחון שביעי רצוף, ארבעת האחרונים בהפרש דו ספרתי. בשני האחרונים היא קלעה בממוצע 106 נקודות ובשניהם קלעה ביחד 28 שלשות. איזה כושר.

ת"א הגיעה אחרי שני ניצחונות, אבל בסגל קצר ולאחר שאיבדה את ג'יימס יאנג עד סיום העונה בגלל פציעה. היא נתנה כל מה שיש לה, ים מדר היה מצוין 11) מ 11 מהקו(, אך היא לא מצאה פתרון ליכולת ההתקפית של אילת והערב של פראתר. הוא קלע 41 נקודות )שיא ליגה העונה(, החטיא רק זריקה אחת לשתי נקודות, לקח 7 ריבאונדים וסיים עם מדד .48

בדרך לפלייאוף. הפועל ב"ש השיגה ניצחון חשוב וצעד גדול לעבר הבטחת אחד משני המקומות המוליכים לפלייאוף אחרי 75:77 על בני הרצליה. החבורה של רמי הדר הציגה עוד משחק קשוח ואגרסיבי ובסיומו קטעה רצף של שני הפס דים ושבה למאזן חיובי. אריק תומ פסון הציג את משחקו הטוב ביותר מאז הצטרף וביחד עם קיילב אגאדה הוביל את המנצחת.

הרצליה המשיכה להסתבך עם ארבעה הפסדים רצופים שהרחיקו אותה משמעותית מהשמינייה הרא שונה ועלולים לסבך אותה במאבקי הירידה לליגה הלאומית.

ליגה בלקנית. הפועל גלבוע/גליל הביסה במקדוניה 71:105 את TFT סקופיה והבטיחה את המקום הרא שון בבית. ג'הייבה פלויד הצטיין עם 19 נקודות.

נשים. מכבי רעננה הפסידה 77:66 להפועל פ"ת וירדה ללאומית אחרי חמש עונות. שאר תוצאות המחזור ה :21 אליצור רמלה - מכבי אשדוד ;74:79 אליצור חולון - מכבי חיפה ;64:73 הפועל ראשל"צ - א.ס רמה"ש .79:70

 ?? צילום: מאור אלקסלסי ?? משעור (4) ושמחון. לקחו את הדרבי
צילום: מאור אלקסלסי משעור (4) ושמחון. לקחו את הדרבי
 ?? צילום: יהודה בן יתח ?? מדר הולך לאיבוד באילת
צילום: יהודה בן יתח מדר הולך לאיבוד באילת
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel