Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

-

יום רביעי - 07.04.2021

גדי

ויכוחים כספיים עלולים להגיע לנקודת אל־חזור - הביאו זאת בחשבון. מקום עבודה חדש עשוי להרים את המורל אך זה לא קל לביצוע. חפשו מסגרת מתאימה, ורק אז תוכלו לעזוב מקום שכבר אינו מתאים לכם.

דלי

חרף הניסיון להתעלם, קונפליקט ישן עולה על הפרק. אתם נוטים לא להתמודד עם פתרון. צפויה הצלחה לעוסקים בסיוע לזולת. מישהו מבקש את עזרתכם אך גם מציב תנאים - מותר לרמוז לו שאתם רואים בזה חוצפה.

דגים

אתם מרגישים עומס משום שלקחתם על עצמכם יותר מדי. שוב ושוב אתם נופלים לאותה מלכודת ואז מתלוננים. הזוגיות סובלת מאי־יציבות. תנו לעצמכם צ'אנס להתגעגע, זה יעשה טוב לשני הצדדים.

טלה

האנרגיות החיוביות בשיאן. אדם שאתם בקשר עסקי איתו חושף צד אחר באישיותו, מה שפותח פתח לקשר מסוג אחר. אל תדחו שום דבר על הסף. הרקיע מציע להיפטר מחרדות לא מציאותיות ולהתמקד באפיקים מעשיים.

שור

ייתכן מצב רוח סוער. זה הזמן להיות החלטיים ולהפגין בגרות. בעקבות השינוי תגיע הצלחה מרשימה. כל אלה חריגים משום שבאופייכם אתם מתעבים שינויים, מסוגלים להתמודד עם קשיים אך מתרחקים מהרפתקאות.

תאומים

לא להיגרר לציפיות זה המפתח לאושר שלכם בימים אלה. אתם מחפשים את עצמכם ועליכם להפגין סבלנות. התגוננו מפני אנשים שחושבים שיכניעו אתכם ע"י כוחניות. זה מאבק שאינו מתאים לכם, ובעיקר לא היום.

סרטן

האם הרומנטיקה שוב "בורחת" בין האצבעות? את האשמה ניתן לתלות בווכחנות של שני הצדדים. בנות/בני הזוג מרגישים לחוצים ומקופחים. אתם עסוקים בענייניכם ושוכחים שיש להשקיע כדי לבנות מערכת יציבה.

אריה

אתם מצליחים לשנות דפוסי חשיבה ולהיות יותר נועזים. זו התנהגות יוצאת דופן. אלו מכם שנמצאים במערכת יחסים - קחו יוזמה לפעילות שונה מהרגיל. בני ובנות הזוג דורשים חמימות והבנה, תנו להם את זה.

בתולה

סערת הרגשות שליוותה אתכם בתחילת השבוע נרגעת ואתם מתקשים להגדיר מה בדיוק הפריע לכם. אל תעשו צעדים גדולים עד שתהיו מוכנים לכל התפתחות. שמרו על העקרונות שלכם, אך בעדינות.

מאזניים

אתם מרגישים כי למרות שהמצב טוב - משהו חסר לכם. עליכם לפעול בכיוון של פעילות בתחום הרוחני, שתיתן ביטוי לפנימיות שלכם. מגיעה הזדמנות לפתח תחומי עניין חדשים, קחו יוזמה והתנסו בחוויה חדשה.

עקרב

אתם צפויים לקבל הצעה שמבטאת את יחסכם המתחדש כלפי היכולות המקצועיות שלכם. גורמים לא צפויים יחזקו את ההרגשה שאתם בדרך הנכונה. בתחום החברתי חלה התאוששות ואתם נענים להזמנות.

קשת

אתם מרגישים טוב ומתמודדים יפה עם בעיות. בחלקו השני של היום צפוי להתעורר ויכוח עם מישהו קרוב. אתם זקוקים למרחב ולחופש, ויש מי שמנסה לקבוע עובדות קוטביות בשטח. נסו להגיב באיפוק ולא להתפרץ.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel