Israel Hayom

בן שמעון הרדים את ב"ש, הלוזונים "סגרו חשבון"

- אשדוד מתקרבת למוקדמות הליגה האירופית: שי ארצי, עוזי ניסים

סרט אקשן בפ"ת. כמה שאבי לוזון חיכה לרגע הזה. לא, מכבי פ"ת שלו עדיין לא זכתה באיזה תואר נחשק, אלא בסך הכל ניצחה את עירוני קריית שמונה. רק שמבחינת יושב הראש של המלאבסים זה היה הרבה יותר מעוד ניצחון בפלייאוף העליון, מפני שהוא הושג נגד קובי רפואה.

מאמן ק"ש, למי ששכח, היה מאמן הפועל ת"א, שעמד על הקווים בזמן שהוריד לפני שנתיים וחצי את פ"ת לליגה הלאומית במחזור הסיום. לוזון לא שכח לו את זה, והעונה, אחרי שני הפסדים בליגה הסדירה מול רפואה, הגיעה הנקמה הקטנה של הלוזונים.

אור אינברום כבש את השער הראשון אחרי מבצע אישי נהדר, כמה דקות בלבד אחרי הצלת ענק של ירדן כהן מקו השער. לקראת סיום המחצית פ"ת השיגה את השער השני בזכות שער עצמי של עידן נחמיאס אחרי בעיטה של גיא חדידה. המחצית השנייה היתה במעמד צד אחד בלבד, ואם שח

קני ההתקפה של גיא לוזון היו מנצלים את המצבים הטובים שאליהם הגיעו, הם היו לפחות מכפילים את התוצאה.

לקראת הסיום התפתחה תגרה בין שחקנים של שתי הקבוצות שבסיומה השופט אוהד אסולין היה חייב להרחיק את אופיר מזרחי ודור אלו, אבל קיבל החלטה שגויה כשהרחיק את ירדן כהן מפ"ת, וגם אחרי שהסתכל על המהלך ב־RAV הוא לא שינה את החלטתו. בתוספת הזמן גם ארמנדו קופר ספג אדום, הפעם בצדק, אבל זה לא מנע מהמארחת את הניצחון המוצדק.

התעוררות בדרום. לפני המשחק נגד הפועל ב"ש מאמן אשדוד רן בן שמעון דיבר על עייפות והדגיש את החשיבות להגיע לדרום מפוקסים ומרוכזים. הקבוצה של בן שמעון הגיעה מוכנה בדיוק כמו שהוא קיווה וידעה לעקוץ במתפרצות נהדרות ועם צמד שערים במחצית הראשונה של יעקב בריהון ומוחמד כנעאן.

מאמן ב"ש רוני לוי נראה אובד עצות על הקווים. על הספסל אין לו תשובות. לפחות גררו המתיק לו את הערב עם שער מצמק בתוספת הזמן. גם חזרתו של ז'וסוואה ממחלת האדמת לא עזרה ללוי, שיכול לנסות לארגן מחנה אימונים בקיץ באירופה.

 ??  ?? אינברום. שער במבצע אישי נהדר
אינברום. שער במבצע אישי נהדר
 ??  ?? בריהון נהנה מהחיים בב"ש. העייפות לא השפיעה
בריהון נהנה מהחיים בב"ש. העייפות לא השפיעה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel