Israel Hayom

"לגזור בין 12 ל 16 שנות מאסר על כרמל מעודה"

סערה בביהמ"ש בדיון בפרשת "הגננת המתעללת" ● הפרקליטות דרשה עונש כבד, מעודה ביקשה להתנצל: "מתביישת בעצמי" ● האמהות: "השלכות המעשים הרות אסון"

- שלומי דיאז

הפרקליטות דורשת לגזור על כרמל מעודה, שהורשעה בה תעללות ובתקיפה של פעוטות בגן שלה "בייבי לאב" בראש העין, עונש מאסר בפועל של בין 12 ל 16 שנה. כך עולה מהדיון שנערך בבית המ שפט המחוזי מרכז במסגרת שלב הטיעונים לעונש, שבו העידו גם כמה מהאמהות של הפעוטות שהיו קור בנות לעבירות.

סנגורה של מעודה, עו"ד שירן בר גמן, דרש לגזור עונש של עד שנתיים מאסר בפועל.

לדבריו, "צר לנו שהמדינה מבקשת להתכתב עם המשפט שנערך לכרמל בכיכר העיר וברשתות החברתיות".

לפני שהחל הדיון, כמה הורים גידפו את מעודה. הסנגור פנה לשופט עמי קובו וביקש שבית המשפט יסביר להורים מה נהוג: "אין סיבה שנזכה ליחס הזה". השופט ביקש מההורים לכבד את ההליך.

האמהות שעלו להעיד התייחסו למצב הפעוטות כיום ולמה שהן טוע נות שהן השלכות של מעשי הנאשמת.

טליה, שבנה היה בין הקורבנות: "באחד הסרטונים נראה שכרמל גו ררת את הילד שלי מהרגל. עד היום הוא גורר את הרגל הזו. הבית שלנו לא חזר להיות אותו בית". עינב, אם נוספת: "הילדה שלי היתה עושה צרכים על עצמה אף שהיא כבר נגמלה. ניסיתי לשלב אותה בגן עירייה, אבל בסוף היום היא בחינוך מיוחד עם בעיות שפתיות". מוריה, אם נוספת: "הבן שלי בגיל שנה עבר ניתוח בבטן ואסור היה לפגוע בו שם וגם קבעו שאסור לו לאכול מלח. כשהתפוצצה הפרשה עשינו לו בדיקות ורמת המלח היתה גבוהה... בשנה הש נייה היתה לו נשירת שיער מטורפת. היום אני מבינה למה - הגברת משכה לו בשיער ומחצה לו את הבטן והעמידה אותו שעה מול הקיר".

ניקול, אמם של שני פעוטות שהיו בגן: "בסרטונים רואים את הילד שלי, אהבת חיי, קשור, נזרק בחוזקה, נצבט, מורעב, כואב ובוכה. אני כאמא מכה את עצמי כל יום על מה שפספסתי. המעשה של כרמל חמור וההשלכות הרות אסון".

אחרי עדויות ההורים, מעודה עלתה לדוכן ואמרה: "אני מתביישת בכל מעשה שעשיתי, מתביישת בעצמי, אני חיה את זה יום יום. אני רוצה להתנצל בפני כל הקהל. אני מתביישת בעצ מי ומביעה חרטה. אני מבקשת מכבוד השופט שיתחשב בי, בדברים שעברתי, ולא רק במעשים שעשיתי". ההורים הגיבו לה כי לעולם לא יסלחו לה וכי על מעשיה אין מחילה.

 ?? צילום: יוסי זליגר ?? מעודה ואביה בבית המשפט
צילום: יוסי זליגר מעודה ואביה בבית המשפט

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel