Israel Hayom

סכסוך בהתאחדות לכלבנות: נגד אב ביה"ד נטען שהזניח כלבים – והוא תובע דיבה

כלבן, שהעלה את ההאשמות, טוען שבידיו צילומים המוכיחים התעללות ● בתגובה, הגיש אב בית הדין תביעת דיבה ● מגיש התביעה בתגובה: "הם מעולם לא הוזנחו, התייחסתי אליהם כאל בני משפחתי, זו הוצאת דיבה שנועדה להכפיש אותי"

- יאיר אלטמן וליאור פלג

אב בית הדין של ההתאח דות הישראלית לכלבנות )ההי"ל(, שמונה לתפקיד לאחרונה, הגיש תביעת לשון הרע כנגד מגדל כלבים שפרסם בפייסבוק פוסטים שלדבריו פוגעים בשמו הטוב, וטוענים לכאורה כי בעבר הזניח כלבים והתעלל בהם.

התביעה מתנהלת בבית משפט השלום בכפר סבא.

עו"ד בנימין קיסלר, שמכהן כיום כאב בית הדין של ההי"ל, טען בכתב התביעה כי הדברים שיוחסו לו הם בגדר הוצאת לשון הרע,

ותבע את הפעיל אלי בלומנפלד.

על פי התביעה, בלומנפלד פרסם פוסטים בקבוצת פייסבוק המאג דת פעילי כלבנות בישראל בס מוך למועד הבחירות לתפקיד הב כיר - אב בית הדין של ההתאחדות הישראלית לכלבנות, ושם טען כי "מביתו הוחרמו בעבר כלבים כתו צאה מהזנחה פושעת".

"הרקע לתביעה מצער"

לכתב הגנתו של בלומנפלד צור פו נספחים המכילים מסמכים, גזרי עיתונות וצילומים מאותם אירועים שתוארו לכאורה כ"ראיות המוכי חות את ההתעללות וההזנחה". בכתב התשובה לכתב ההגנה הכחיש אב בית הדין את כל הנטען מולו וטען כי פינוי הכלבים ושאר רכושו

נעשו בשל סכסוך בינו לבין המש כיר ולא משום הזנחה או התעללות.

עו"ד סיון רובין נוה, המתמחה בדיני בעלי חיים, סיפרה כי "אב בית הדין אמור במסגרת תפקידו להכריע בתיקים הכוללים הוקעת מגדלים וסוחרים בכלבים ללא כל פיקוח מגופי ההתאחדות, בוודאי כאלו שמגדלים את כלביהם בת נאים מהסוג שנטען לגביהם בכתב ההגנה". מההתאחדות הישראלית לכלבנות נמסר בתגובה: "המ תואר בכתבה מתייחס לאירועים שקרו לכאורה לפני למעלה מ 20 שנה. מאחר שבחרו הצדדים להת דיין בבית המשפט, מוטב אם נמ

תין להכרעתו בסוגיה טרם נתייחס לטענות הצדדים".

מטעם משרד עורכי הדין בן קרפל ושות' המייצגים את הנתבע, בלומנפלד, נמסר: "הרקע לתביעה מצער, וכדי להבין זאת אין צורך להוסיף על הכתוב בכתב ההגנה".

עו"ד קיסלר מסר בתגובה: "הכ לבים שלי מעולם לא הוזנחו, התייחסתי אליהם כאל בני משפחתי האהובים, והם זכו ליחס מיטבי. כל הטענות שבכתב ההגנה, ובמיוחד באשר להזנחת הכלבים והתעללות בהם, אינן אלא הוצאת דיבה נוספת שנועדה להכפיש ולבזות אותי, והן מוכחשות לחלוטין".

 ??  ?? תמונה שהוגשה לביהמ"ש
תמונה שהוגשה לביהמ"ש

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel