Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום ראשון - 11.04.2021

-

גדי

אתם נאלצים להתמודד עם ניירת וחישובים אינסופיים. המצב הכלכלי מטריד אתכם ואתם מנסים לעשות סדר בבלגן. בכיוון הרומנטי צפוי שינוי חיובי. ברקיע מרחפת אנרגיה קוסמית הרומזת על התגשמות משאלות.

דלי

אתם מצליחים להיצמד לסיפוק ומוכנים להצהיר שאתם מאושרים. בעבודה המצב טוב אך בקרוב תצטרכו לשקול אפשרות של שינוי. תגלו שחיי האהבה שלכם הופכים למוצלחים ככל שקטנה התחשבותכם בעצות הסביבה.

דגים

זורמות אליכם הצעות מפתיעות שמקשות עליכם להחליט מה הדבר המועדף. אפשרויות בתחום החברתי יסייעו לכם לפתח תחום חדש. אל תהססו אם אתם חשים צורך לחגוג. דווקא היום תמצאו מקורות חדשים להנאה.

טלה

זהו יום מתאים לקידום עניינים מקצועיים. אתם מושפעים ממישהו בעל סמכות במקום העבודה, ויש לכם הזדמנות להרשים. התפתחויות מעניינות צפויות בתחום הזוגי. המצב רגיש במקצת, לכן אל תנהגו בפזיזות.

שור

אתם זקוקים לזמן שקט לבד. האווירה בבית מתוחה, ויש לכם הזדמנות להתבודד ולחשוב. אתם מקבלים תשובות לגבי כמה עניינים דחופים. אתם מאוד רוצים לפתח תחום עיסוק חדש, וזה הזמן לבצע פעולות מעשיות.

תאומים

אתם בהתלבטות בנוגע לקשר רומנטי. טוב היה אילו יכולתם להגיע להחלטה סופית ולדבוק בה. אנשים לא מבינים מה עובר עליכם. נסו לבדוק את אמיתות רגשות החשדנות שלכם. אולי אתם טועים...

סרטן

בעבודה מתקשים לקבל את מצבי הרוח שלכם. המצב החברתי משתפר ואתם יכולים להיעזר באנשים בעלי השפעה. אתם מושכים תשומת לב אך לא מצליחים לפרוץ לכיוונים המתאימים. המשיכו לנסות.

אריה

תחושת הפסימיות חלפה ואתם מרגישים על הגובה. ייתכן שידידות עם בן המין השני תהפוך לרומן. תהיו מעורבים בשיחה עם אנשים בעמדות מפתח שאף יוכלו לקשר אתכם למקומות שאליהם אתם שאפתם להגיע.

בתולה

היום הזה הוא הרפתקה אחת גדולה, תוסס וכיפי. נראה לכם (ובצדק) שאתם יכולים לפתור כל בעיה בזכות האהבה. מי שפנוי אולי לא ימצא היום את אהבת חייו, אבל ילך לישון עם חיוך רחב. אל תילחמו ברגשותיכם.

מאזניים

אתם מוצאים את עצמכם עוברים בפתאומיות ממצב רוח מרומם לשקיעה חדה כלפי מטה. מוטב לבדוק מה קורה. בני הזוג יפתיעו במחווה שתהווה גורם מעודד. אתם עומדים בפני החלטה לא קלה. נסו לבקש עזרה.

עקרב

תופעה קוסמית מבשרת על אנרגיות ממוזלות. צפויים להתרחש שינויים בכמה תחומים. היכולת התקשורתית שלכם עומדת להוכיח את עצמה. אם תצליחו להתעלות על הצורך להגיב לכל התגרות, תצאו מנצחים.

קשת

תופעה קוסמית משגרת אנרגיה תזזיתית, וזה עלול להגביר את הצורך לפטפט ולהסגיר סודות. נדמה לכם שאתם מאוהבים אבל עוד מוקדם להסיק מסקנות ולגלות את רגשותיכם. תנו צ'אנס אך אל תפתחו את הלב.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel