Israel Hayom

"אנחנו באים ליהנות ולנצח"

במכבי פ"ת בטוחים שאין קבוצה שחסינה מפניהם, אז מה הפלא שאף אחד שם לא חושש ממשחק מול מכבי ת"א? ● גם מכת היעדרויות רצינית לא מלחיצה את המאמן גיא לוזון ● הצהובים מודעים לעובדה שמדובר ב"מוקש", ושמחים על חזרתו המסתמנת של יונתן כהן

- שי ארצי

אף שהיא נחשבת לאנדרדוג במשחק הערב )20:15( מול מכבי ת"א, למכבי פ"ת יש אמונה גדולה שהיא מסוגלת לנצח את האלופה והמוליכה, כפי עשתה בסיבוב הראשון. "הוכחנו שאין קבוצה שאנחנו לא יכולים לנצח", אמרו במלאבס.

מה שכן, המאמן גיא לוזון יצטרך להתמודד עם לא מעט היעדרויות: ארמנדו קופר וירדן כהן יחמיצו את המשחק בשל הכרטיס האדום שספגו בניצחון על עירוני ק"ש בשבוע שעבר, המגן תומר לוי בעקבות צבירת כרטיסים צהובים, ותאי בריבו ואלביס סאקי עדיין פצועים.

לנוכח אותן היעדרויות, לוזון מתלבט אם לפתוח במערך של ארבעה שחקנים בחוליית ההגנה, או לעבות אותה ולשחק עם חמישה שחקנים מאחור. לוזון אמר לתקשורת לקראת המפגש: "אנחנו באים ליהנות ולנצח במשחק".

בשורות האלופה טוענים שהמשחק נגד מכבי פ"ת הוא "מוקש", ומפרגנים למלאבסים על כך שהם "קבוצה שתמיד באה לשחק כדורגל". עם זאת, הם יודעים שאובדן נקודות במשחק הזה יאפשר למכבי חיפה לעקוף אותם בטבלה כבר מחר (אם תנצח את אשדוד).

יונתן כהן, שנעדר מהמגרשים זמן רב בעקבות פציעה, צפוי להיכלל לראשונה בסגל. איתי שכטר ככל הנראה יחליף בהרכב את ניק בלקמן המורחק. עדן קארצב המוצהב יחמיץ גם הוא את ההתמודדות. אלכסנדר פשיץ' עשוי לחזור לסגל של פטריק ואן לוון, שהבהיר לשחקניו: "כדי לנצח נצטרך להיות טובים יותר משהיינו נגד מכבי חיפה".

כפ"ס מחכה לחדרה

בהפועל כפ"ס מבינים היטב את חשיבות המשחק הערב )19:00( נגד הפועל חדרה, שיכול להיות סוג של הזדמנות אחרונה עבור הקבוצה בקרב ההישרדות שלה בליגת העל. כל תוצאה אחרת מלבד ניצחון הערב באצטדיון המושבה תקרב את הירוקים לליגה הלאומית.

רביד גזל יחסר את קיזיטו ואת טל מכלוף, אך מנגד יקבל בחזרה לסגל שלו את הקפטן עומר פדידה ואת השוער איתמר ישראלי. "אנחנו חייבים להשיג שלוש נקודות כדי להישאר בחיים במאבק ההישרדות", אמר המאמן, "תשחק מולנו קבוצה טובה ועיקשת, אבל הנקודות חייבות להישאר אצלנו".

 ?? צילום: עמי שומן ?? אור אינברום מול שרן ייני. האלופה תופתע שוב?
צילום: עמי שומן אור אינברום מול שרן ייני. האלופה תופתע שוב?

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel