Israel Hayom

מוטב מאוחר

בדקה ה־19 לידס עקצה את מנצ'סטר סיטי עם ,1:2 ונתנה תקווה ליונייטד ● באותה דקה בתוספת הזמן אלכסנדר־ארנולד סידר מהפך גדול לליברפול 1:2) על וילה( ● ושער ניצחון דרמטי של וולבס (92) קירב את פולהאם לצ'מפיונשיפ ● רק צ'לסי טיילה 1:4) על פאלאס(

- דור הופמן

אם משחקי סוף השבוע במחזור ה־13 בפרמייר ליג היו מסתיימים בדקה ה־09, לא היה הרבה מה לספר עליהם. אבל תוספת הזמן, שהניבה שלושה שערי ניצחון בשלושה מגרשים שונים, הצליחה להפוך את החלק הראשון של המחזור הזה למעניין במיוחד.

אל הדקה המדוברת הגיעה המוליכה, מנצ'סטר סיטי, כשהיא ב־1:1 ביתי מול עשרה שחקנים של לידס יונייטד וכשהראש שלה בגומלין מול בורוסיה דורטמונד באמצע השבוע. פפ גווארדיולה עשה שבעה שינויים בהרכב, במחשבה על ליגת האלופות, ולקראת סיום המחצית הקבוצה של מרסלו ביילסה עקצה עם הבעיטה הראשונה שלה למסגרת שהפכה ל־1:0 של סטיוארט דאלאס. הרחקה של ליאם קופר כמה דקות אחר כך אילצה את לידס ללכת אחורה ואת סיטי עוד יותר קדימה, ובדקה ה־57 הגיע השוויון של פראן טורס.

30 איומים לשער היו לקבוצה של גווארדיולה שהיתה טובה בהרבה, אבל בדקה ה־19 האיום השני בלבד של לידס הפך ל־2:1 של דאלאס, שכבש צמד והשלים הפתעה אדירה. היה זה הפסד רביעי בלבד העונה למוליכה, וכזה שאולי ייתן למנצ'סטר יונייטד אפשרות לפנטז על אליפות לקראת המשחק שלה הערב מול טוטנהאם.

שמרו על הבית

גם ליברפול היתה ב־1:1 ביתי כשהשעון הראה 90 דקות. במקרה שלה זה היה מול אסטון וילה, שלה הפסידה 2:7 בסיבוב הראשון, וכשהיא ללא ניצחון באנפילד מאז 16 בדצמבר .2020 שוב, זה לא התחיל טוב מבחינת הקבוצה של יורגן קלופ. אולי ווטקינס כבש בדקה ה־24 את ה־21 שלו העונה. והאלופה ראתה איך הפסד ביתי שביעי ברציפות הופך לאופציה ריאלית.

שער שוויון של רוברטו פירמינו

נפסל על ידי הוואר בהחלטה של מילימטרים, ורק בדקה ה־76 מוחמד סלאח כבש את השוויון עם ה־91 שלו העונה. יורגן קלופ חיפש את הניצחון, ערך כמה חילופים, ובדקה ה־19 הקסם קרה. טרנט אלכסנדר־ארנולד, שנמצא בכותרות עקב אי־זימונו לנבחרת והטעויות שביצע מול ריאל מדריד, שלח בעיטה מ־61 מטרים וקבע 1:2 לעיניו של המאמן הלאומי גארת סאות'גייט.

24 שעות קודם לכן וולבס ופולהאם התייצבו בדקה ה־09 ב־0:0 שהשתיקה יפה לו. שתי דקות אחר כך, בדקה ה־29, אדאמה טראורה יצא לדהירה שהסתיימה עם שער רב־משמעויות שקבע 0:1 לוולבס. מעבר להיותו הראשון של הספרדי לעונה זו, הוא גם פגע קשות בסיכויי ההישרדות של פולהאם, שנותרה מתחת לקו האדום עם שני משחקים עודפים על פני יריבותיה לתחתית.

בשונה מהמשחקים הנ"ל, המפגש בין צ'לסי לקריסטל פאלאס הוכרע הרבה לפני הדקה ה־09. למעשה, כבר אחרי 30 דקות הקבוצה של תומאס טוכל הוכיחה שההפסד 5:2 לווסט ברומיץ' מאחוריה כשעלתה ל־3:0 משערים של קיי האברץ, כריסטיאן פוליסיק וקורט זומה. כריסטיאן בנטקה הקטין ,1:3־ל אבל כריסטיאן פוליסיק השיב עם השני שלו במשחק שסידר לצ'לסי ניצחון ,1:4 שהבטיח לה את המקום הרביעי לפחות עד למשחק הערב של ווסטהאם מול לסטר סיטי.

 ?? צילום: אי.פי.אי ?? דאלאס )מימין( חוגג. צמד ענק באיתיחד
צילום: אי.פי.אי דאלאס )מימין( חוגג. צמד ענק באיתיחד
 ?? צילום: אי.פי.אי ?? אלכסנדר ארנולד מאותת לסאות'גייט
צילום: אי.פי.אי אלכסנדר ארנולד מאותת לסאות'גייט
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel