Israel Hayom

חילוף מתבקש

יונתן אלון יאמן את הפועל ירושלים עד סוף העונה, לאחר שדאיניוס אדומייטיס פוטר ● "מתפללים שהמהלך יצליח", אמר הבעלים אייל חומסקי ● משחק הבכורה כמאמן ראשי: מחר בקלאסיקו

- יעקב מאיר

סוף שבוע סוער עבר על הפועל ירושלים אחרי התבוסה למכבי ראשל"צ בחמישי: ביום שישי בבוקר נערכה פגישה בין הנהלת המועדון לדאיניוס אדומייטיס, שלאחריה החליטו הצדדים על סיום עבודתו של המאמן הליטאי בקבוצה.

"אנחנו עוברים תקופה קשה מאוד ומנסים כל הזמן לשנות, לחשוב מחוץ לקופסה בתוך הקבוצה ולהבין מה אנחנו יכולים לעשות כדי שניראה טוב יותר. יש לקבוצה סף שבירה נמוך מבחינה מנטלית, אבל אנחנו לא מרימים ידיים, אנחנו כל הזמן נלחמים. עשינו שינויים משמעותיים בעמדת המאמן, אנחנו מקווים ומתפללים שהמהלך הזה יצליח. יונתן אלון ראוי להזדמנות שהוא מקבל", אמר אתמול הבעלים אייל חומסקי.

כאמור, מי שיעמוד על הקווים עד סיום העונה הוא יונתן אלון, שעבד במועדון בשנים האחרונות כעוזר של עודד קטש ושל אדומייטיס, וכעת יקבל הזדמנות ראשונה כמאמן ראשי בליגת העל. בשישי ישב אלון עם המנכ"ל גיא הראל והמנהל הספורטיבי יותם הלפרין, ולפני שהחזיר להם תשובה סופית התקשר לאדומייטיס שנתן לו את ברכת הדרך.

"מצער שאלו הנסיבות", אמר אלון, "מאוד כואב לי בשביל דאיניוס, שהוא מאמן ברמה גבוהה ואדם ברמה גבוהה. הקבוצה במומנטום שלילי ויש לנו משימה להפוך את המומנטום עכשיו, אנחנו צריכים לבוא חיוביים יותר ובעיקר לנצח. אני מאמין שהקבוצה יכולה להיראות טוב יותר, ויש דברים מקצועיים שצריך לשנות. הקבוצה הזאת נבנתה בשביל לשחק בסגנון מסוים, ולכן צריך לחזור לדברים היותר נוחים".

גינזבורג חתם באוקראינה

פרויקט חדש לננו גינזבורג. כפי שפורסם לראשונה באתר "ישראל היום", המאמן הישראלי הבכיר חתם בקבוצת פרמיטי קמיאנסק מהליגה האוקראינית על חוזה לעונה וחצי.

פרמיטי קמיאנסק היא קבוצה חדשה שנוסדה 2018־ב ונמצאת בבעלות של מיליארדר יהודי בשם ולדימיר דובינסקי. ראשי המועדון מעוניינים להשקיע סכומים גדולים כדי לבנות קבוצה חזקה שתשלוט בכדורסל האוקראיני בשנים הקרובות, וכן תעלה על מפת הכדורסל האירופי. לשם כך יצרו קשר לאחרונה עם גינזבורג, כדי שיבנה פרויקט דומה לזה שבנה (יחד עם מולי קצורין ואורן עמיאל) ב־51 השנים האחרונות בנימבורק הצ'כית.

 ??  ?? אלון. מכין שינויים מקצועיים
אלון. מכין שינויים מקצועיים

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel