Israel Hayom

דור חדש באיטליה

קשר מכבי ת"א דור פרץ מצטרף רשמית לוונציה, העולה החדשה לסריה אה ● צפוי להרוויח כשלושה מיליון יורו לאורך החוזה ● יהפוך לליגיונר הישראלי השלישי בארץ המגף

- שי ארצי וליאב נחמני

הישראלי השלישי בסרייה אה. הקשר דור פרץ, אחד הכוכבים הבולטים של מכבי תל אביב בעונות האחרונות, חתם אתמול באופן רשמי לשלוש עונות בקבוצה האיט לקית ונציה, שעלתה העונה לליגה הראשונה.

פרץ בן ה 26 צפוי להרוויח בעונתו הראשונה סכום של כ 900 אלף יורו, בעונתו השנייה כמיליון יורו ולאחר מכן 1.1 מיליון יורו. בסך הכל אמור פרץ להרוויח כשלושה מיליון יורו לאורך כל התקופה.

מדובר בשדרוג כלכלי עצום לעומת השכר שהיה לו אצל הצהובים, ואפי לו לעומת ההצעה האחרונה שקיבל ממכבי ת"א, שעמדה על 450 אלף יורו לעונה.

בקבוצה האיטלקית מייעדים לשחקן נבחרת ישראל תפקיד מרכזי בחוליית הקישור. פרץ יהיה הישראלי השלישי בליגה הראשונה של איטליה, אחרי טל בנין וערן זהבי.

אבי נמני, סוכנו של דור פרץ, אמר לאחר החתימה: "כבוד גדול לשחקן הישראלי הטוב ביותר, שמגיע לליגה הטובה ביותר".

"בגיל 14 הגעתי למכבי ת״א, או כפי שאני מרגיש - אל הבית השני שלי", כתב פרץ בפוסט הפרידה, "לבשתי את המדים הצהובים כחולים במשך שבע שנים בקבוצה הבוגרת, וכל עונה התר גשתי מחדש. עכשיו זה הזמן שלי לצאת לדרך חדשה, לצעוד לעבר החלומות והשאיפות שלי".

ארוכה הדרך לאירופה

אם תצלח את סיבוב המוקדמות הראשון מול קאיראט הקזחית, מכבי חיפה תפגוש בסיבוב השני של מוקד מות ליגת האלופות את הכוכב האדום בלגרד הסרבית. כך נקבע בהגרלה שה תקיימה אתמול בעיר ניון, שבשווייץ.

במידה והכל ילך כשורה מבחינתם של הירוקים, אלופת סרביה תגיע לאצ טדיון סמי עופר ב 21-20 ביולי, ותארח את מפגש הגומלין שבוע לאחר מכן. כל זה תלוי כמובן בתוצאת הסיבוב הראשון, בו תפגוש האלופה הישראלית את קאיראט אלמטי הקזחית ב 7 ביולי בבית וב 14 ביולי בחוץ.

אם חיפה לא תעבור את קאיראט היא תודח אל מוקדמות הקונפרנס ליג - שם תפגוש את דינמו טביליסי )גיאורגיה( או נפטצ'י באקו )אזרבייג'ן(.

במוקדמות הקונפרנס ליג, מכבי ת"א תתחיל בסיבוב השני ותפגוש את המנ צחת בין גאגרה )גיאורגיה( לסוטייסקה )מונטנגרו(. מ.ס. אשדוד הוגרלה מול קרבאח )אזרבייג'ן( והפועל ב"ש הוגרלה מול ארדה קרדז'אלי )בולגריה(.

 ?? צילום: עמי שומן ?? דור פרץ. הישראלי השלישי אחרי בנין וזהבי
צילום: עמי שומן דור פרץ. הישראלי השלישי אחרי בנין וזהבי
 ??  ??
 ??  ?? דור פרץ ואבי נמני
דור פרץ ואבי נמני

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel