Israel Hayom

הפועל ת"א: ניר קלינגר הורחק משישה משחקים

- שי ארצי וליאב נחמני

האירועים החמורים שהתרחשו בדרבי האחרון בגמר גביע המדינה הגיעו אתמול לפתחו של בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדור גל. במרכז הדיונים עמד ניר קלי נגר, מאמן הפועל ת"א, שהתפרץ לעבר השופט ארז פפיר, ואף סימן תנועות מגונות כלפי אוהדי מכבי ת"א. גם עוזרו, סלים טועמה, עמד לדין על כך שסימן אצבע משולשת לעבר הקהל הצהוב.

בעקבות כל אלו, המאמן קיבל עונש הרחקה ל 6 משחקי ליגה, בעוד עוזרו הורחק משניים. בנו סף, הקבוצה קיבלה קנס כבד של 40,000 ש"ח בשל הפרות סדר, אבו קות שהושלכו מהיציע לעבר המג רש, התפרעות אוהדים ושירי שואה. האדומים צפויים לערער על העונ שים הכבדים שספגו.

"אני לא התפרעתי, לא דחפ תי, ולא הרבצתי לאף אחד", אמר קלינגר לפני הדיון בסופו נענש, "פפיר הוסיף מילים שלא אמרתי, שזה להוסיף חטא על פשע".

על התנועה המגונה שביצע אמר מאמן הפועל ת"א: 23" שנה הבלג תי. פה הם ישבו לי על הראש, איחלו דברים למשפחה. זה ביעבע, הגיע לנקודת רתיחה על המגרש והס תיים בשירה העלובה של האוהדים של מכבי ת"א והתנועה שלא הייתי צריך לעשות אותה. הילד שבי יצא. אני מודע לתנועה שעשיתי ומגיע לי עליה עונש".

סלים טועמה סיפר על האצ בע המשולשת שהפנה לאוהדים הצהובים: "אני רגיל שמקללים אותי משער ,11 אבל כשיושבים מאחו ריך וצועקים 'נבוא לאשתך ולילדים שלך' זה עובר את הגבול. אני מתנצל על התנועה, זה לא מתאים לי. יצא ממני משהו על הבלגה של 20 שנה".

היריבה, מכבי ת"א, עמדה לדין גם היא ונקנסה בסכום של 20,000 ש"ח בגין קריאות גזעניות, השלכת אבוקות והתפרעות.

עלי מוחמד למכבי חיפה?

כפי שפורסם לראשונה ב"ישראל היום", מכבי חיפה מקיימת מגעים עם בית"ר ירושלים בנוגע להעבר תו של הקשר עלי מוחמד לשורותיה לקראת העונה הבאה.

הצהובים שחורים יקזזו סכום מסוים מדמי ההעברה שנותרו להם לשלם לירוקים עבור החלוץ ירדן שועה - שנע סביב מיליון יורו.

בתוך כך, רז מאיר קרוב לסיכום על חוזה חדש במועדון מהכרמל. חיפה נשארה כרגע ללא מגן ימני נוסף בסגל, ועל כן מאיר יהיה הרא שון בעמדה זו. מעבר לכך, בקבוצה ינסו לקדם את עסקת המגן הספרדי חואנטו נייטו.

 ?? צילום: עמי שומן ?? קלינגר מתפרץ על ארז פפיר בגמר הגביע
צילום: עמי שומן קלינגר מתפרץ על ארז פפיר בגמר הגביע
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel