Israel Hayom

הטכנולוגיה שיוצרת חוויית מגורים

-

נחתמה עסקת שת"פ בין הסטארטאפ הישראלי Venn לבין אקרו נדל"ן ותדהר ליישום בפרויקט Florentin .Village

,Venn שמפתחת פלטפורמה לחכ וויית מגורים ייחודית בשכונות ובכ קהילות, הודיעה על חתימת הסכם לשיתוף פעולה עם החברות אקרו נדל"ן ותדהר. הפלטפורמה הטכנוכ לוגית תיושם בפרויקט עירוב שימוכ שים חדש - ‪,Florentin Village‬ הכולל 170-כ יחידות דיור ב-3 בניינים. החכ ברה תשקיע כחצי מיליון שקל כחלק משיתוף הפעולה. בשלב הראשון מימון הפלטפורמה יהיה על ידי אקרו נדל"ן ותדהר למשך שנה וחצי, כך שבתקוכ פה זו היא תוצע לדיירים ללא עלות כסכ פית. זהו הפרויקט המאוכלס הראשון אשר יפעל במודל .B2B

הסכם זה מהווה הרחבה של שיתוף פעולה שנרקם בין Venn לאקרו נדל"ן, עליו הודיעו שתי החברות לאחרונה, להטמעת הפלטפורמה בפרויקטים גולף בנאות אפקה YARD-ו ‪TEL AVIV‬ בנווה שרת. שניהם נמצאים בשלבי הקמה וכוללים ביחד 550 דירות למכיכ רה. אקרו מבקשת להגדיר מחדש את מערכת היחסים עם הדיירים, מתוך תפיסה כי ליזם יש יכולת ומחויבות להכ שפיע לטובה על חיי היום יום שלהם.

פרויקט ‪Florentin Village‬ כולל 3 בניינים, אחד מהם הוא בית המורה שבבעלות עיריית תל אביב, המיועד לדיור בר השגה. דייריו ייהנו מחוויית מגורים ייחודית, הכוללת מפגשים וחיכ בורים עם השכנים, תמיכה ביוזמות קהילתיות, מרחבי עבודה ויצירה משוכ תפים, אירועים, הופעות, הרצאות וככ נסים. תתאפשר לדיירים גישה למגוון שירותים מקומיים בהנחה, חיבור לעסכ קים המקומיים וממשק שירות מתקדם לניהול ואחזקה. החוויה הכוללת מונגשת באפליקכ ציה חדשנית, שמהווה נקודת ממשק הוליסטית עבור כל צרכי הדייר בבית, בבניין ובשכונה ומלווה בתמיכת של מנהלת קהילה אנושית ייעודית.

החלטת החברות לחתום על העסכ קה עם Venn ולהטמיע את הפלטפורכ מה לאחר מכירת כלל הדירות, טמונה בחזונן להמשיך את מעורבותן בקהילה גם בסיום מכירת הפרויקט. הסכם זה מסמן המשך צמיחה של הפלטפורמה הטכנולוגית, הפועלת מאז 2017 ברכ חבי העולם, בין היתר בערים ניו יורק, קנזס סיטי, ברלין ותל אביב.

 ??  ?? אור בוקובזה וחן אבני, מייסדי Venn
אור בוקובזה וחן אבני, מייסדי Venn

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel