Israel Hayom

56 אלף סוכני תיווך

-

‪eXp Realty‬ - חברת PropTech-ה שחוללה מהפכה בעולם תיווך הנדל"ן וכבר פועלת 15-ב מדינות עם יותר 56-מ אלף סוכנים, תתחיל השבוע לפכ עול בארץ. החברה תציע לסוכני נדל"ן מודל עבודה חדש המבוסס על ענן, תגמול עמלות משתלם במיוחד ואפשכ רות תגמול במניות החברה.

החברה, חלק מתאגיד eXp( ‪Holdings )Nasdaq: EXPI‬ הנסחר בשווי של מיליארדי דולרים, נוסדה בארה"ב ,2009-ב הונפקה בנאסד"ק 2013-ב וכניסתה לישראל היא חלק ממהלך בינלאומי של ‪.eXp Global‬ ברבעון השני של 2021 נכנסה החברה לפעילות גם בספרד וקולומביה וברבכ עון הראשון לברזיל, איטליה והונג קונג. מטה החברה נמצא בארצות הברית והיא פעילה גם בקנדה, בריטניה, אוסכ טרליה, דרום אפריקה, הודו, איטליה, צרפת, מקסיקו ופורטוגל וכוללת יותר 55-מ אלף סוכני נדל"ן.

החברה הודיעה גם על התרחבותה המתוכננת לפנמה, גרמניה ויפן ברבכ עון השלישי של ,2021 שתגדיל את נוככ חותה העולמית 19-ל מדינות.

החברה משלבת היבטים טכנולוגיים בפעילות, ללא משרדים פיזיים ועל ידי זכיינים מקומיים. מאגר המידע והשירוכ תים העצום, שאליו מחוברים הסוכנים, מסייע להם באופן שוטף לנהל את עסכ קיהם בצורה אופטימלית ומציע מגוון של פתרונות וכלים.

את פעילות eXp ישראל מוביל מאיר גלוזברג, בעל ניסיון עשיר של יותר 20-מ שנה בתחום הנדל"ן בקכ נדה ובישראל. הוא בעל תואר שני מאוניברסיט­ת יורק בטורונטו, ייסד את התאחדות המתווכים ארצית דרך ארץ ועומד בראשה, וחבר הוועד המכ נהל של לשכת המסחר ישראל קנדה. הנהלת החברה כוללת גם את תום בר און, סמנכ"ל הכספים, בכיר קלר וויליאמס ישראל לשעבר, ואופק בוטכ בול, מנהל ההכשרות, בעל ניסיון רב בהכשרת סוכני נדל"ן Re/Max-ב ישכ ראל לשעבר ובעל היכרות עמוקה של רזי המקצוע.

מייקל ואלדז, נשיא ‪:eXp Global‬ "אנו נרגשים להשיק את ‪eXp Realty‬ בישראל, מדינה עם שוק נדל"ן תוסס שנמצא במגמת עלייה. אנו מאמינים שהמודל העולמי האטרקטיבי שלנו, ששינה את קהילת תיווך הנדל"ן בעוכ לם, יעשה זאת גם בישראל".

מאיר גלוזברג, מנכ"ל eXp ישראל: "ישראלים ידועים ביכולתם לאמץ טכנולוגיות חדשות המביאות בשורת ייעול. פורמט העבודה שלנו הוא מהכ פכה טכנולוגית שמשנה את הדרך בה מוכרים וקונים נדל"ן, תוך הסרת חסמים ופירוק מודלים מיושנים. העוכ סקים בתיווך נדל"ן בישראל עתיכ דים לפגוש חברה שמשנה את הרמה המקצועית והדרך בה סוכני נדל"ן מתוגמלים".

 ??  ?? מאיר גלוזברג, מנכ"ל eXp ישראל. מהפכה טכנולוגית
מאיר גלוזברג, מנכ"ל eXp ישראל. מהפכה טכנולוגית

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel