Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שלישי - 22.06.2021

-

גדי

אם אינכם מרגישים במיטבכם, מומלץ שתחליטו לבלות את היום במנוחה. הדפו את המבקרים ונצלו את היום למילוי מצברים גופניים ונפשיים.

דלי

המצב בתחום התעסוקתי משתפר להפליא. הדרישות והלחצים יורדים וגם יחסי האנוש עוברים שינוי. הדבר דורש מכם מאמץ והשקעה לא מבוטלת של זמן.

דגים

למרות שאתם חוששים ליטול סיכונים מטורפים, היום ממש בא לכם להשתחרר קצת. הזמן משחק לטובתכם וזה אומר שכדאי להשהות את קבלתה של החלטה חשובה.

טלה

יום טוב צפוי לאלה מכם שיטפחו את המשפחה ויקדישו זמן למישהו שממש זקוק לתשומת לב ולטפיחה על השכם. יש לכם ספקות לגבי העתיד ואתם דואגים יותר מידי.

שור

לחוויה מסוימת שתעברו היום תהיה משמעות רוחנית. זה ישפיע עליכם מאוד. אתם עלולים להגיב בקיצוניות בצורה שאינה אופיינית לכם כלל.

תאומים

אתם מרגישים נוח עם חבר/ה משכבר הימים שמופיע/ה באופן מפתיע. יש לכם מקום לשפוך את תלונותיכם הרבות. בתחום הרומנטי - אכזבה קלה.

סרטן

היום הוא יום מרתק. שילוב של עסקים ותענוגות מאפשר לכם להעביר את היום בכיף. אתם זקוקים למרחבים ולחופש וזה בדיוק מה שקורה.

אריה

אדם שהכרתם לאחרונה מנסה להתקרב אליכם אך אתם נרתעים. הדבר נובע ממסרים מעורפלים שנשלחים אליכם. יש סיכוי מסוים להתפתחות רומנטית.

בתולה

אתם מתמקדים בנושא הזוגיות על מנת לשפר אווירה. תנו לאירועים לזרום בקצב הטבעי שלהם ואל תלחצו יותר מידי. אל תיקחו את בן/ת הזוג כמובן מאליו.

מאזניים

ביקור אצל חברים ושיחה עם אדם צעיר מכם גורמים לכם להרגיש הרבה יותר טוב לגבי עצמכם. הרצון שלכם להעניק ולתמוך נתקל בחומה של אטימות.

עקרב

היום יש לכם יכולת להקשיב ולעזור לאנשים אחרים, לעיתים על חשבון זמנכם הפרטי והחיוני. צפויה לכם ידידות מאושרת עם אדם יוצא דופן.

קשת

יום טוב. עיתוי מתאים לבטא כישורים חברתיים. הפתרון של מספר בעיות מוטל על כף המאזניים ומשום מה, כל המעורבים מחכים ליוזמה שלכם כדי להתקדם.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel