Israel Hayom

ג'ף רוזן עזב את מכבי חיפה

אחרי 14 עונות כבעלים של המועדון, החליט איש העסקים היהודי אמריקני שלא לחדש את החוזה ● התחנה הבאה: גליל עליון או אשדוד

- יעקב מאיר

עכשיו זה רשמי: אחרי 14 עונות כבעלים של מועדון הכדורסל מכבי חיפה, הודיע ג'ף רוזן לעמותת מכבי חיפה על הח לטתו שלא לחדש את החוזה, ול עזוב את הקבוצה באופן מיידי.

כזכור, לפני כשלושה שבועות פורסם לראשונה ב"ישראל היום" שאיש העסקים היהודי אמריקני שוקל את המשך דרכו במועדון, ואחרי התלבטות ממושכת החליט לעזוב. בתקופה האחרונה מנהל רוזן מגעים עם כמה קבוצות בכדורסל הישראלי על מנת להיכנס כשו תף, בין השאר מדובר בהפועל גליל עליון ובמכבי אשדוד.

בתקופתו של רוזן, חוותה מכבי חיפה את התקופה המוצלחת ביותר בתולדותיה. כבר בעונה הראשונה תחת בעלותו, עלתה הקבוצה לליגת העל. בעונת 2012/13 הירוקים זכו באליפות היסטורית לאחר ניצחון בגמר על מכבי ת"א.

בשנים האחרונות חלה ירידה בתוצאות, והקבוצה ירדה פעמיים ללאומית, כולל בעונה האחרונה.

"כשבאתי לישראל עשיתי זאת כציוני וכאיש עסקים", אמר רוזן, "אני גאה במה שהשגנו בחיפה במהלך 14 העונות האחרונות במ גרש ומחוצה לו, ואני מצפה לפרק הבא שלנו בספורט הישראלי".

ב"ש החתימה את אבייב

הפועל ב"ש הודיעה על החתמתו של הפורוורד הישראלי אמריקני אלי אבייב על חוזה לשנתיים. כזכור, כבר בחודש מארס פרסמנו לראשונה על הסיכום בין הצדדים, וכעת העסקה יוצאת לפועל באופן רשמי.

אבייב ‪2.03 ,22)‬ ,('מ יליד ישראל שגדל מגיל צעיר בארה"ב, החל את קריירת המכללות שלו באוניברסיט­ת אוסטין מליגת המכללות הראשונה 7.9) נקודות, 7.4 ריבאונדים(. בעונה האחרונה שיחק באוניברסיט­ת פלו רידה גולף קוסט, והעמיד ממוצעים מרשימים של 7.1 נקודות, 7.4 רי באונדים ו 1.4 אסיסטים למשחק.

בתוך כך, האדומים הודיעו על המשך עבודתו של המנהל הספור טיבי דניאל רביץ ל 3 שנים נוספות.

גביע המדינה. הפועל עמק חפר זכתה בגביע המדינה לנוער לאחר שהביסה בגמר 60:81 את מכבי ראשל"צ והשלימה דאבל מרשים.

תוצאות נוספות: מכבי ת"א זכתה בגביע לנערים א', הפועל כפ"ס זכתה בגביע לילדות ומכבי ראשל"צ בגביע לנערות א'.

 ??  ?? שחקני עמק חפר. השלימו דאבל
שחקני עמק חפר. השלימו דאבל
 ??  ?? פורסם לראשונה באתר וביישומון
פורסם לראשונה באתר וביישומון

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel