Israel Hayom

והוא לפני סיום

חלק מהקבוצות הקטנות ישמחו שיפרוש אצלן, אבל ההצעה לתפקיד מקצועי בנבחרת קורצת לו מאוד ● אחרי קריירה מפוארת, הבלם הוותיק טל בן חיים יחליט בקרוב על עתידו

- שי ארצי

מבין כל השחקנים שעזבו או יעזבו הקיץ את בית"ר ירושלים, בגלל סיבות מקצועיות או כלכליות, הסיפור של הבלם טל בן חיים שונה לחלוטין. השחקן הוותיק, שבמארס יחגוג ,40 נמצא בצומת דרכים ועל הפרק מבחינתו עומדים פרישה ומעבר לשלב הבא בקריירה, או אפשרות לשחק עונה נוספת.

מקורבים לבן חיים מספרים שהשחקן יקבל בקרוב החלטה סופית אם לפרוש או לא. "הוא לא היה במצב נפשי בכלל לחשוב על פרישה או לדבר עם קבוצות", אומרים בסביבתו של הבלם, והכוונה היא לכך שבחודש שעבר אמו של בן חיים, אסתר ז"ל, הלכה לעולמה.

לבן חיים היתה קריירה מפוארת בא נגליה, שם שיחק בין היתר בבולטון, בצ'לסי, במנצ'סטר סיטי ובפורטסמות'. אבל בשלב הזה של הקריירה השחקן יודע שבארץ הוא יוכל לקבל הצעות לעונה נוספת רק מקבוצות קטנות או אולי בינוניות, והוא לא היה רוצה לפ רוש בקבוצות כאלה. לכן פרישה כשחקן בית"ר י ם, שבה שיחק בשלוש השנים האחרונות, נראית כאופציה טובה מאוד.

העונה האחרונה של בית"ר היתה קט סטרופה והסתיימה בפלייאוף התחתון. אם הירושלמים היו מציעים לו להיות בלם שלישי ולעזור להם לחזור לצמרת בעונת פרישה, סביר להניח שבן חיים היה שוקל זאת ברצינות, אבל הצעה כזאת לא נראית באופק.

הבלם כבר קיבל הצעה להשתלב בצוות המקצועי של בית"ר אם יחליט לפרוש, אבל ההצעה הזו פחות מדב רת אליו. הצעה אחרת שקיבל השחקן הוותיק, ודווקא קוסמת לו, היא להפוך למאמן ההגנה של נבחרת ישראל. בש ביל להתמנות לתפקיד הזה הוא יצטרך לפרוש באופן רשמי, וההערכות הן שכך יבחר בן חיים, וכאמור, בתקופה הקרובה הוא יודיע על החלטתו הסופית.

בתוך כך, בבית"ר ייפגשו שוב עם אבי ריקן כדי לנסות להגיע להבנות, למרות הפערים הכספיים בין הצדדים. בבירה רואים בקשר מחליף ראוי לעלי מוח מד, ויודעים כי מדובר בדמות חיובית. אם השיחות לא יתקדמו, הירושלמים עשויים לפנות לגיא חדידה, שעזב את מכבי פ"ת. המגן דור אלו, שכבר היה בדרך לבירה, מתרחק בשלב זה.

מכבי ת"א. בלמה של עירוני ק"ש, עידן נחמיאס, חתם על חוזה לארבע עונות, וכבר היום יערוך אימון בכורה בצהוב. בנוסף, הגישה מחזיקת הגביע הצעה לבני סכנין לרכישתו של אוסא מה חלאיילה, והצדדים קרובים לסיכום.

 ?? צילום: דני מרון ?? בן חיים. על פרשת דרכים
צילום: דני מרון בן חיים. על פרשת דרכים
 ??  ?? בול במטרה. עם הישג מרשים בתחרות הקריטריון, איתי שני עשה היסטוריה והפך לראשון אי פעם שייצג את ישראל בענף הקשתות באולימפיאד­ה
בול במטרה. עם הישג מרשים בתחרות הקריטריון, איתי שני עשה היסטוריה והפך לראשון אי פעם שייצג את ישראל בענף הקשתות באולימפיאד­ה
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel