Israel Hayom

הנחת רווחה

בצד החשש מהווריאנט ההודי - יש פה חופש גדול למלא ● כמו בכל חודש יוני שאין בו קורונה, גם השנה היאלי יעקבי הנדלסמן ליקטה את עשרות הבילויים לצעירים, כשלכל אחד מהם תג מחיר והנחה ● מנכ"לית מועדון לקוחות: "מה שיכריע את הקיץ הוא אם הקהל שלא מחוסן יידרש לעטות מסיכ

- היאלי יעקבי הנדלסמן

אחרי שבשבוע שעבר צללנו לעומקן של קייטנות הילדים והנוער לקיץ הקרוב, היום מגיע חלק ב': לדאוג לכם לשאר הזמן הפנוי עם הילדים ביולי אוגוסט, כדי שלא תפ תחו תסמיני קורונה מעצבנים.

בשפה של פעם קוראים לזה "אט רקציות לילדים", אבל אתם מדברים פה עם בני דור ה Z אז אל תהיו בו מרים. "אטרקציות" זה מונח לחלשים. פשוט השוו מחירים ותנו להם לצאת מגניבים.

נתחיל בלי הקדמות של "מה כדאי ולמה לשים לב" - אלא ישר עם אר טילריית האפשרויות. שימו לב: אין חשיבות לסדר הופ עתן בכתבה.

קירל, סטטיק ומרגי בהיכל

מופע "סופרסטאר" )מעין פסטי גל קיץ עתיר כוכבים( בהשתתפות נועה קירל, סטטיק ובן אל, יהונתן מרגי, סטפן לגר ואחרים - ייערך בהיכל מנורה שבתל אביב. מ 119 שקלים, עם הטבות ללקוחות "גודיז" של לאומי, MAX של כאל, אמריקן אקספרס וישראכרט.

כוכבת הילדים נעמה אתל, המכונה נעמה סופר על, מציגה את "פסטי פאן קסם הצחוק" בהשתתפות עומרי רוטברד, שרון צור ועוד. 99 שקלים עם הנחות ב"חבר", קרנות השוטרים והסתדרות המורים.

מ 31 ביולי תצא לדרך תערוכת הלגו "גיבורי על" במרכז הירידים תל אביב, בהשתתפות באטמן ו וונדר וומן. יותר מ 100 מיצגי לגו, כשלכל מיצג פרשנות ייחודית לערך "הטובים נגד הרעים".

נוסף על כך, יוקם מתחם חווייתי ענק עם מיליוני קוביות לגו מכל הסו גים: נינג'אגו, חברות, מלחמת הכו כבים, סיטי, לגו ארכיטקטורה, לגו מיינקראפט, לגו דופלו ועוד.

אוהדי הכדורגל ישמחו לגלות שבי מים אלו נוחתת בישראל, בפעם הרא שונה, תערוכה של מועדון הכדורגל ברצלונה שתוצג מ 15 ביולי ועד סוף אוגוסט בהיכל הטוטו שבחולון.

עד שתטוסו לשם, תוכלו לחוות שמחת עניים בתוך חלל אינטראק טיבי שבו אפשר יהיה לבעוט, להת מסר בכדור וגם "לעלות" לכר הדשא באצטדיון הקאמפ נואו הביתי, לשמוע את הקהל ולהרגיש כמו ליונל מסי.

גם כאן, הנחות והטבות 1+1 ללקוחות חברות האשראי, מנויי פיס וחברי מועדון אשמורת.

חובבי האמנות ימצאו אולי נחמה בתערוכה הבינ"ל של סלבדור דאלי, שמגיעה לראשונה לישראל למתחם ארנה בהרצליה.

יותר מ 100 פסלים ויצירות שלו, חלקם חתומים בכתב ידו ואחרים מתוך אוסף פרטי נדיר. 139 שקלים לכרטיס. יש הנחות באשראי.

פיות, קרח ולגו

למעפילים לירושלים תחכה בגן הבוטני, מסוף יולי, "ממלכת שלג" עם גיבורי סרטי הקרח לדורותיהם: אולאף - איש השלג בבקתתו, שוטטות במבוך הלבן כמו בעידן הקרח ועוד. 89 שקלים לפני הנחות.

עוד בעיר: סדנאות, הדגמות, סיורים ומופעים בתערוכת "זמן לזוז" במו זיאון המדע מ 2 ביולי. 45 שקלים.

צפונה משם, מדעטק, המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל בחי פה, מזמין אתכם לשלם 89 שקלים ולגלות את "סודות הדינוזאורי­ם" - חוויה רב חושית שבה הדינוזאורי­ם מתעוררים לחיים: פיזית וגם ויר טואלית, בזכות טכנולוגיה חדשנית.

טכנודע חדרה, המוזיאון הישראלי לרפואה ומדע הראשון בישראל, נפתח לראשונה למבקרים ויש בו כ 120 מיצגים שנבנו בגרמניה. ייחודו של המוזיאון בשילובים בין מדע, רפואה וטכנולוגיה.

המוזיאון נותן הצצה חווייתית הישר

הילה קניסטר בר דויד, מנכ"לית מועדון עובדי הרשויות המקומיות "שלך": "זו שנה קשה מבחינת האטרקציות ולכן יש התייקרות. המפעילים טוענים שבמשך שנה הם דיממו למוות וחייבים להחזיר את העלויות"

לתוך מבנה גוף האדם ותפקודו, בדגש על לימודי אנטומיה, פיזיולוגיה של גוף האדם וחולשותיו ועוד. 70 שקלים. 50% הנחה לכרטיס לרוכשים באמצע יולי, והנחות גם למנויי פיס.

בקניון רננים שברעננה, להב דיל, מחכה לכם "יער ההרפתקאות" - ממלכה אלטרנטיבית עם פעילויות מעולם הפיות, מסעות הפיראטים ומ תחמי חשיבה. 49 שקלים. מלווה בחינם.

לגג עזריאלי תל אביב, תחת כיפת השמיים, שינעו מגלשת מים, מתקן חבלים אקסטרימי למדי ומתנפחים. 79 שקלים. ג'ונגל ספייס במתחם מגה שבמודיעין מציע חוויה דומה ב 55 שקלים לפני מבצעים.

כדאי לבדוק אופציות מוזלות נוס פות. החברה למתנ"סים הארצית מצי עה במהלך הקיץ מגוון רחב של פעי לויות לילדים, לנוער ולכל המשפחה.

ואפרופו זול, במרכז המבקרים של איגודן במערב ראשל"צ, בליבו של מכון השפד"ן, תשלמו 15 שקלים תמורת סרטונים לימודיים, הדמיה של סיור בצינור תת קרקעי והיכרות עם תהליכי מיחזור המים.

"הביקוש עדיין לא מספיק"

פרט למבצעי 1+1 של חברות האש ראי, מציעות הללו הנחות משלהן לת עסוקות לילדים.

כאל, לדוגמה, מוכרת כרטיס לס פארי ר"ג ב 39 שקלים במקום ,78 כר טיס למיני ישראל ב 45 שקלים במקום 59 או לימית 2000 ב 74 שקלים.

מחיר כרטיס למוזיאון "ספייס פנ טזי - מסע בין כוכבים" מוצע בכאל ב 39 שקלים, לתערוכת ואן גוך ב 69 שקלים )אל תתבלבלו עם סלבדור דאלי(, 70 שקלים לתערוכה של בר צלונה ועוד מבצעים רבים באפליק ציות של כאל ודיינרס.

במועדון הצרכנות "שלך" לעובדי הרשויות המקומיות, כרטיס לפארק הקרח באילת עולה 35 שקלים במ קום ,52 ואן גוך זול כאן משמ עותית מזה של כאל - 45 שקלים, וקייקי כפר בלום ב 15 שק לים לאדם בלבד.

הילה קניסטר בר דויד, מנכ"לית המועדון, מדווחת על ביקוש גבוה ב 25% בהשוואה לקיץ .2019

"זה לא מספיק אבל זו התעוררות ראשונית", היא מאבחנת. מבחינתה, השאלה שתכריע בין הצלחה לכישלון פיננסי של הקיץ הזה היא "אם יבקשו לעטות מסיכות במופעי התרבות. אני שוקלת אם לחלק מסיכות מחר )שבת( במופע שלנו בסי נמה סיטי, ולב קש מהם שיעטו מסיכות". מחירי הכרטיסים עבורכם ועבור הצרכנים עלו השנה?

"אנחנו מועדון מהגדולים בארץ, ולכן המחירים אצלנו לפחות לא עלו. יש הדדיות מבחינת המפיקים והאמ נים שמעריכים את כל השנים שבהן מילאנו את האולמות שלהם ועזרנו להם. אני מניחה שבהופעות הפרטיות ובימי הולדת פרטיים - ההתייקרות כן באה לידי ביטוי".

ומה קורה בענף באופן כללי?

"זו שנה קשה מבחינת האטרקציות ולכן יש עליית מחירים. המפעילים טוענים, ובצדק, שבמשך שנה הם די ממו למוות והם חייבים להחזיר את העלויות. מדובר בשקל או שניים, אבל בסוף זה הרבה כסף".

הגר בן עזרא, סמנכ"לית בכירה בחטיבת לקוחות פרטיים בישראכרט, מתעקשת שאין שינוי מהותי בהקשר הזה: "מרבית ההטבות זהות להטבות שכולנו מכירים מלפני הקורונה", היא קובעת, "בחלק מהעסקים שדרגנו את ההטבות".

תביאו פופקורן מהבית

במועצה לצרכנות )שסיפקה גם את עצות החיסכון בכתבת הקייטנות בשבוע שעבר(, ממליצים את המו בן מאליו שלא תמיד זוכרים: לחפש הנחות ומבצעים של מועדוני לקוחות של חברות האשראי ואפילו של רש תות השיווק; רכישה מוקדמת מבטיחה הנחה; מבצעי ,1+1 רכישה דרך ועדי עובדים או כרטיסי אשראי.

"כל אלו יכולים לחסוך עשרות שק לים לבילוי. יש לזכור כי בקולנוע, חוק הפופקורן מאפשר להביא משקה ומזון מהבית, מה שחוסך הוצאות גבוהות על מים וכריכים. נוסף על כך, מומלץ לחפש אירועים חינמיים כמו ים, פיקניק, הפעלות של העירייה או המתנ"ס ושעת סיפור בקניונים", מציעים במועצה לצרכנות. לפי החוק, "במקרה שהופעה לא התקיימה בשל מגבלות הקורונה והמארגן קבע מועד חדש למופע, הוא מחויב לאפשר לצר כנים להגיע למופע ללא תוספת תש לום כלשהי. דרישה לתוספת תשלום אינה תואמת את הוראות הדין ומאפ שרת לצרכן לדרוש את ביטול העסקה כולה והשבה כספית מלאה".

 ?? צילום: תום עמית ?? הגן הבוטני בירושלים
צילום: תום עמית הגן הבוטני בירושלים
 ?? צילום: יונתן בן חיים ?? מוזיאון המדע ירושלים
צילום: יונתן בן חיים מוזיאון המדע ירושלים
 ?? צילום: רותם אברהם ?? יער ההרפתקאות
צילום: רותם אברהם יער ההרפתקאות
 ?? צילום: משה נחומוביץ' ?? מופע "סופרסטאר" עם סטפן, סטטיק ובן אל, נועה קירל ואחרים
צילום: משה נחומוביץ' מופע "סופרסטאר" עם סטפן, סטטיק ובן אל, נועה קירל ואחרים
 ?? צילום: ?? התערוכה של קבוצת הכדורגל ברצלונה
‪Proactiv, F.C Barcelona‬
צילום: התערוכה של קבוצת הכדורגל ברצלונה ‪Proactiv, F.C Barcelona‬
 ?? צילום: רמי זרנגר ?? מוזיאון "טכנודע" בחדרה
צילום: רמי זרנגר מוזיאון "טכנודע" בחדרה
 ?? צילום: ?? סודות הדינוזאורי­ם, מדעטק חיפה
‪Mario Ilcampo‬
צילום: סודות הדינוזאורי­ם, מדעטק חיפה ‪Mario Ilcampo‬
 ??  ?? "פסטיפאן קסם הצחוק" צילום: יח"צ
"פסטיפאן קסם הצחוק" צילום: יח"צ
 ?? צילום: רוג’ר היגינס ?? סלבדור דאלי
צילום: רוג’ר היגינס סלבדור דאלי

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel