Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

-

גדי

שיחה עם אדם שאתם מאוד אוהבים מעוררת "שדים" שכבר חשבתם שהצלחתם להיפטר מהם. הרבה כעסים מתעוררים כאשר אתם מגלים שמאחורי השיחה המקרית כביכול, היה מי שיזם את כל העניין.

דלי

לאחרונה אתם מתנתקים ומסתגרים מפני כל העולם. מה שנחוץ לכם בדחיפות זה דווקא לצאת מהבית ולפגוש אנשים חדשים, וכמה שיותר - יותר טוב.

דגים

יום של חוסר שקט. מישהו מנסה להתקרב אליכם אבל אתם רוצים שקט ושלווה ולהיעזב במנוחה גמורה. דרושות לכם כמה שעות שינה טובות ואז הכול ייראה אחרת.

טלה

לא מתאים לכם לפנות את מרכז הבמה, כיוון שאתם אוהבים מאוד להיות בעניינים ובשליטה מלאה, אולם נראה שזה בדיוק מה שעומד לקרות היום.

שור

שמרו מרחק מאנשים שמטיפים לכם מוסר ורק מעצבנים אתכם. עליכם לברר מה אתם רוצים מעצמכם, ולעשות רק את מה שגורם לכם לתחושה ש"זה נכון".

תאומים

מישהו מחליט לעשות משהו שעשוי לתרום לכושר הגופני שלו. העניין הזה מזכיר לכם שגם אתם מזניחים לאחרונה את הנושא ויש צורך לפעול לשיפור המצב.

סרטן

מפגש חברתי שמתוכנן כבר מזמן יתרחש בשעות הערב. זאת תהיה הצלחה גדולה יותר מהצפוי. יתכן עימות עם מישהו שמנסה לעזור אבל לא עומד בסטנדרטים.

אריה

אתם עומדים בכל ההתחייבויו­ת שלכם גם אם אינכם מרגישים את עצמכם על הסוס. העומסים והלחצים שאתם נדרשים לעמוד בהם אינם קלים לכם.

בתולה

יום טוב מבחינה כלכלית. צפויה לכם הצלחה הקשורה לנסיעת עסקים. חפשו את האנשים שיכולים לתת לכם גב. נושאי עבודה יעסיקו אתכם במשך רוב שעות היום.

מאזניים

מצב הרוח סוער בכל מה שנוגע למערכות יחסים. קשה לכם לשמור על אופטימיות ושלוות נפש כאשר ההרגשה היא שהצד השני מטרפד כל מהלך חיובי.

עקרב

סדר ואיזון הן מילות המפתח ליום זה. כדאי להתארגן מחדש בצורה יעילה יותר. זה לא יכביד עליכם יותר מדי, כי ממילא יש לכם נטייה להיות די מסודרים.

קשת

יש לכם צ'אנס ללמוד הרבה דברים על עצמכם. אירוע מסוים שמתרחש היום גורם לכם להבין שלא הייתם קשובים מספיק לבן או בת הזוג שלכם.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel