Israel Hayom

הפופקורן מחכה

הילדים יצאו היום לחופש הגדול, החום בחוץ כבד, ובאולמות הקולנוע תעלה בשבועות הקרובים שורה של סרטים לכל המשפחה ● קבלו מדריך - וקוו שהקורונה לא תשבש את התוכניות

- ישי קיצ'לס

על רקע ההתפרצות המחודשת של הקורונה בישראל, פתיחתה הר שמית של עונת הקיץ בבתי הקולנוע נעשית כבר מהיום בזהירות מרבית. מספר שוברי הקופות שיעלו באולמות ביולי אוגוסט יהיה קטן מהרגיל, כאשר גם האולפנים ההוליוודיי­ם שומרים את התותחים הכבדים באמת, כמו "לא זמן למות", "אהבה בשחקים ,"2 "מטריקס "4 ו"חולית" - לסתיו ולחורף. עם זאת, הורים המעוניינים לבלות כמה שעות באולם הממוזג עם הילדים לא יתקשו למצוא מה לראות. הנה כמה אופציות.

"הקרודים :2 עידן חדש" עולה היום

פרק נוסף בעלילותיה של המשפחה הפרה היסטורית המשעשעת והמצוירת, שכוללת את קולם של ניקולס קייג' וק תרין קינר בתור ההורים, ואת קולם של אמה סטון, ריאן ריינולדס וקלארק דיוק בתור הילדים. הפעם הסיפור שולח את הקרודים לחפש לעצמם בית חדש )לאחר שאסון גלובלי החריב את הקודם(. כאשר הם סוף סוף מוצאים מקום מתאים, הם מופתעים ונחרדים לגלות שמשפחה אחרת כבר גרה שם. ג'ואל קרופורד ביים.

"האלמנה השחורה" עולה ב 8 ביולי

סרט גיבורי העל המצופה של אולפני מארוול, בכיכובה של סקרלט ג'והנסון, מתרחש בין אירועי "קפטן אמריקה "3 לאירועי "מלחמת האינסוף" ומגולל את סיפור המוצא של נטשה רומנוף, הידועה גם בכינויה "האלמנה השחורה". פלו רנס פיו )"נשים קטנות"( מגלמת את אחותה הקטנה, ודיוויד הרבור )"דברים מוזרים"( ורייצ'ל וויז מופיעים בתפ קיד "הוריה המאמצים". במרכז העלילה: נטשה סוגרת חשבון עם הנבל שאחראי לכל טראומות הילדות שלה. קייט שו רטלנד ביימה.

"פיטר ראביט "2 עולה ב 8 ביולי

המשך עלילותיו של פיטר הארנב, גי בור ספריה המקסימים של הסופרת הב ריטית ביאטריקס פוטר. בתפריט הפעם: הארנבים אמנם יצרו משפחה חלופית עם בי ותומאס, אך למרות מאמציו הרבים, פיטר פשוט לא מצליח להתנער מתד מיתו כשובב. האם הגיע הזמן להתבגר ולהפסיק להשתטות? נראה שכן. אבל רק אחרי שההרפתקה הנוכחית תסתיים. רוז ביירן ודונל גליסון מגלמים את בני האדם, ג'יימס קורדן עושה את הקול של פיטר. וויל גלאק, שביים את החלק הרא שון )שיצא ב ,(2018 מביים גם הפעם.

"ג'אנגל קרוז" עולה ב 29 ביולי

סרט הרפתקאות עתיר תקציב של אולפני דיסני, שכמו "שודדי הקא ריביים" מבוסס גם הוא על אטרקציה מפורסמת בפארק השעשועים דיסנילנד שבקליפורני­ה. דוויין ג'ונסון מככב בתור קפטן של סירת נהר, שמשיט מדענית המחפשת אחר עץ עתיק וקסום שצומח במעמקי הג'ונגל. חיות פרא אימתניות ומשלחת יריבה יעשו את הכל כדי לה קשות עליהם. אמילי בלאנט מגלמת את המדענית. ז'אומה קולט סרה ביים.

"לשחרר את גאי" עולה ב 12 באוגוסט

קומדיית מדע בדיוני שמתרחשת בתוך משחק מחשב בסגנון ‪Grand Theft‬ .Auto ריאן ריינולדס מגלם "דמות ללא שחקן" (NPC) בשם גאי, שהופך להיות מודע לכך שהוא משתתף פסיבי במשחק מחשב. כעת הוא ינסה להפוך את עצמו לגיבור המשחק לפני שה מתכנתים יספיקו למחוק אותו מהכו נן הקשיח. משתתפים נוספים כוללים את ג'ודי קומר )"להרוג את איב"(, ליל ריי האוורי )"תברח!"( וטאיקה וואטיטי )"ג'וג'ו ראביט"(. שון לוי ביים.

ועוד כמה סרטים

אם כל אלה לא מספיקים לכם, סר טים נוספים לכל המשפחה שייצאו בבתי הקולנוע בחודשיים הקרובים כוללים גם את "לשחרר את שולי" ,(1.7) קומ דיה פרועה בכיכובה של שלישיית מה קשור, ששולחת את החבורה למסע חי לוץ נועז בקמבודיה; את סרט האנימ ציה "סינדרלה והנסיך הסודי" ,(8.7) שבו סינדרלה מגלה שמכשפה רעה הפכה את נסיך חלומותיה לעכבר; את סרט האנימציה "גנובים על הקרח" ,(8.7) שמ ספר על שועל שחולם להוביל מזחלות דואר באנטרקטיקה; את סרט האנימציה "קרקס החיות" ,(8.7) על איש משפחה מותש שמקבל קרקס קסום בירושה; ואת דרמת ההרפתקאות הישראלית "הרפסו דה" ,(15.7) שבה חבורת צעירים בונה רפסודה ושטה למשחק כדורגל בקפרי סין, עם אנה זק ועומר דהן.

 ??  ?? "האלמנה השחורה" "הקרודים "2 "פיטר ראביט "2 "לשחרר את גאי" "ג'אנגל קרוז"
"האלמנה השחורה" "הקרודים "2 "פיטר ראביט "2 "לשחרר את גאי" "ג'אנגל קרוז"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel