Israel Hayom

אוליבר הקטן לא שרד

- עדי חשמונאי ושלומי דיאז

סופ"ש אחד - ארבעה הרוגים בתאונות. בעמק יזרעאל התנגש רכב פרטי חזיתית בג'יפ, שבו נסעה משפחת קלארק )בצילום(. אוליבר בן השנה נהרג במקום, אביו נפצע קשה, ואמו ואחותו (4) - בינוני. נהג הרכב הפרטי נהרג. בראשל"צ נהרגו אב ובנו שרכבו על אופנוע ●

סוף השבוע מדמם בדרכים: ארבעה נהרגו בשלוש תאונות ● בני משפחת קלארק מהגליל איבדו את בנם התינוק אוליבר, רק בן שנה ● אביו, אמו ואחותו נפצעו ונהג הרכב הפוגע נהרג ● בראשון לציון נהרג חן גדסי ז"ל ,)35( בעת שרכב על אופנוע עם בנו ● אלמנתו ספדה: "לבי נשרף, נשמתי מתה איתך"

סוף שבוע קטלני בדרכים: ארבעה בני אדם נהרגו בתאונות, בהם תינוק בן שנה.

בתאונת דרכים שהתרחשה מעט לפני השעה 18:00 ביום שישי, רכב פרטי שבו נהג רותם זיסק )35( מיוקנעם התנגש חזיתית בג'יפ שבו היו 4 מבני משפחת קלארק מבית לחם הגלילית, בכביש 772 בסמוך לשדה יעקב.

אוליבר קלארק, תינוק בן שנה, נפצע בתחילה באורח אנוש ופונה מהמקום על ידי מד"א למרכז הרפואי רמב"ם בחיפה, תוך שבוצעו בו

פעולות החייאה. למרבה הצער, בבית החולים נקבע לבסוף מותו. פרמדיקים וחובשים של מד"א פינו מהזירה הקשה גם את אביו )38( שנפצע באורח

קשה, ואת אמו ואחותו בת ה־4 שנפצעו באורח בינוני.

זיסק, שנהג לבדו ברכב הפרטי, נפצע אנוש, אולם כעבור זמן קצר צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותו.

במהלך השבת נותחו ההורים ובתם ואתמול חל שיפור במצבם. מהמרכז הרפואי רמב"ם בחיפה, נמסר אתמול בשעות הצהריים כי אביגיל קלארק בת ה־4 עדיין מונשמת ומאושפזת בטיפול נמרץ ילדים, וכי שני הוריה, וינסנט ולי, נגמלו מהנשמה והועברו למחלקה לטיפול נמרץ.

"טרגדיה קשה"

"הלילה אירעה טרגדיה קשה ועצובה, ומשפחה נוספת הצטרפה למעגל השכול של הקטל בדרכים", אמר אייל בצר, ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל שבתחומה מתגוררת משפחת קלארק. "תושבי המועצה ועובדיה

מחבקים ומחזקים את המשפחה בשעה קשה זו ומשתתפים בצערה".

"הזירה היתה מזעזעת"

"כשהגענו למקום המראה היה מז עזע", סיפרו פראמדיקיות של מד"א, יוליה מלמוד וליאת צימט. "ראינו 2 כלי רכב מעוכים, מחוץ לרכב אחד שכב גבר כבן 30 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה הוא סבל מחבלה רב מערכתית ובתוך זמן קצר נאל צנו לקבוע את מותו בשטח. בסמוך לג'יפ המשפחתי שכבו 4 פצועים, תינוק כבן שנה היה מחוסר הכרה עם פציעה קשה, כשהוא ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי, ופי נינו אותו תוך פעולות החייאה לבית החולים כשלצערנו מצבו לא השתפר".

הן הוסיפו כי "נהג הרכב בשנות ה 40 לחייו היה בהכרה, וסבל מחב לה רב מערכתית כשהוא במצב קשה. אישה כבת 37 שישבה לצידו היתה בהכרה, וסבלה מחבלות בראש וב גפיים כשמצבה מוגדר בינוני. ילדה כבת 6 שהיתה גם היא בהכרה וסבלה מחבלה רב מערכתית, הוגדרה במצב בינוני. לאחר טיפול רפואי בשטח פי נינו אותם תוך המשך טיפול לביה"ח רמב"ם".

"למי אבכה כשקשה?"

בתאונה קטלנית אחרת, שהתרחשה בשישי בבוקר בראשון לציון, נהרג תושב העיר חן גודוסי ז"ל (35) ובנו בן השבע שהיה עימו נפצע באורח בינוני. המנוח רכב על אופנוע עם בנו והתנ גש ברכב בצומת הרחובות תש"ח ורמז. מהחקירה הראשונית עולה החשד כי נהגת הרכב, שלא נפגעה, חתכה את הצומת ברמזור אדום וחסמה את דרכו של הרוכב.

מאות ליוו את גודוסי למנוחות בבית העלמין בעיר ראשון לציון, בשישי בצהריים. הוא הותיר אחריו ארבעה ילדים ורעייה, נופר, בהריון מתקדם.

"דבר בעולם לא יוכל לרפא את הלב שלי יותר, למה הלכת לי", נפרדה רעייתו נופר בפוסט קורע לב. "בא לי לצעוק שכל העולם ישמע, מרוב שאני משתגעת וכבר מתגעגעת. חן אהובי, יקירי לנצח, אתה תמיד תישאר הלב שלי. עם מי אצא לטיולים כיפיים? למי אבכה כשקשה לי? מי יזמין לי גלידה כל ערב? למי אבשל, למי? עם מי אדבר כל חצי שעה ואחפור לו? מה שנשאר אלה החוויות שצברנו. אני ואתה לנצח. רק ה' יודע כמה הלב נשרף לי. אני אוהבת אותך, בעלי היקר שלי. הנשמה שלי מתה איתך".

בן 61 נהרג בגולן

בתוך כך, בכפר הדרוזי בוקעתא שבצפון רמת הגולן נהרג גבר בן 61 בתאונת דרכים בשטח חקלאי. מח קירת ראשונית של המשטרה עלה כי המנוח נהג בטרקטור אשר התהפך. כתוצאה מכך נלכד הנהג מתחת לט רקטור - ונהרג.

 ??  ??
 ??  ?? חן גדסי ז"ל עם ילדיו
חן גדסי ז"ל עם ילדיו
 ??  ?? זירת התאונה בראשון לציון
זירת התאונה בראשון לציון
 ??  ??
 ?? צילום: מישל דוט קום ?? זירת התאונה הקטלנית בעמק יזרעאל
צילום: מישל דוט קום זירת התאונה הקטלנית בעמק יזרעאל
 ??  ?? משפחת קלארק )בידי האם: אוליבר התינוק(
משפחת קלארק )בידי האם: אוליבר התינוק(

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel