Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום שלישי - 06.07.2021

גדי

אתם מחפשים פיצוי וסיפוק מהיר על המאמצים שלכם במישור הרומנטי ועלולים למצוא את עצמכם בסיטואציות מוזרות למדי. לפני שאתם קופצים למים, כדאי לוודא שהמיקום שלכם מדויק.

דלי

יש לכם לא מעט הזדמנויות להתבלט, ואתם לא מחמיצים אף אחת מהן. אתם יכולים להפיק תועלת רבה מהמצב בימים אלה. הידע המעשי שלכם והקסם האישי פועלים במלוא העוצמה.

דגים

יום טוב בכל הנוגע לשיפור יכולות התקשורת שלכם. גם אם בעבר הייתם לא לגמרי ברורים עם עצמכם, ואולי גם עם הסביבה, הרי היום הכל נראה קל וברור הרבה יותר. נצלו זאת.

טלה

האנרגיה הקוסמית הזורמת אליכם מסמנת מצב תזזיתי במקצת. המציאות מאירה לכם פנים, מה שעלול להכניס אתכם למצב של שאננות שאינה במקומה. התמקדו בפרטים הקטנים.

שור

אתם סופגים אנרגיות חלומיות המבשרות על פרק זמן טוב מבחינה אישית. נראה שההרגשה שלכם משתפרת לאחר תקופה של עימותים. גם יוזמות שנקטתם מתחילות להתממש.

תאומים

הרקיע הפרוש מעליכם מבשר על יום מעניין ותוסס. בשורות טובות מגיעות מקרובי משפחה. נראה שאתם מתכננים נסיעה. לא מעט אפשרויות נפתחות לפניכם, ועליכם רק לבחור.

סרטן

כיפת הרקיע נוטעת בכם אנרגיות בעלות אופי ביקורתי במקצת. אל תנסו לעצור תהליכים טבעיים שעוברים על אנשים הקרובים אליכם, גם אם אתם חושבים שהם טועים.

אריה

אתם מרחיבים את המעגל החברתי שלכם, אף שלא תמיד יש לכם הזמן הדרוש כדי לטפח קשרים חדשים. אתם צריכים ללמוד להשקיע קצת יותר במי שקרוב אליכם.

בתולה

הצלחתם להשלים פרויקט שעליו עמלתם תקופה ארוכה למדי. זה הזמן להאט את הקצב ולהירגע. נושאים מסוימים שעומדים על הפרק יזכו לדחיפה בזכות שיתופי פעולה.

מאזניים

יום סוער למדי. אתם מכירים מישהו שגורם לכם להרגיש פרפרים בבטן. אתם חשים סערת רגשות שמזמן לא הרגשתם כמותה. הרומנטיקה מככבת ומשפיעה עליכם.

עקרב

אתם לא במיטבכם. שמרו על יחסים טובים בבית, זהו מקור הכוח שלכם. אירוע חברתי שתוזמנו אליו יספק לכם מפגשים מהנים עם אנשים, וייתכן שאף תצמח מכך חברות טובה.

קשת

אתם תכליתיים מאוד. טוב לקחת את העניינים לידיים ולברר אחת ולתמיד היכן אתם עומדים. מכל מקום, הפנימו את הרעיון שלפיו אדם נאור נוהג ביושר ובאצילות.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel