Israel Hayom

הצתה מאוחרת

אחרי פתיחה מנומנמת של חלון ההעברות, בית"ר ירושלים סיכמה עם הקשר הגנאי אדווין גיאסי, שיהיה הרכש השני של הקבוצה ● הבעלים משה חוגג הבהיר: "מחפשים רק זרים שוברי שוויון"

- שי ארצי וליאב נחמני

אחרי שבית"ר ירושלים הפכה בתקופה האחרונה למושא ללעג, לאור העובדה שכל הקבוצות בליגה מחתימות שחקנים והיא לקחה את הזמן, הירושלמים הודיעו אתמול על הרכש השני שלהם: הקשר הגנאי אד ווין גיאסי, שסיכם לעונה עם אופציה לעונה נוספת.

גיאסי, בן ה ,30 שיחק בעונה האח רונה בליגה השנייה בטורקיה. הוא הת חיל את העונה בסמסונספור, ובינואר הושאל לבולוספור, כשבשתי הקבו צות הוא רושם 24 הופעות וכבש שער אחד. שחקן הכנף הימני שיחק בעברו גם בצסק"א סופיה הבולגרית, בדאלאס מליגת ה MLS בכמה קבוצות מהלי גה ההולנדית כמו הראקלס, רודה, דה חראפשאפ וטוונטה.

ברזומה שלו גם ניתן למצוא כל מיני פרשיות לא נעימות: בהראקלס הוא הניף אצבע משולשת לעבר אוהדים והוש עה, באולסונד הנורבגית הושעה מסי בות שהמועדון בחר לא לפרט, ובצסק"א סופיה תועד במסיבה במהלך הקורונה לאחר שקבוצתו סיימה בתיקו מאכזב.

גיאסי הוא לא שחקן התקפה שמרבה להבקיע, והחוזקות העיקריות שלו הן מהירות ושליטה בכדור. ב 2017 רשם את הופעת הבכורה שלו במדי נבח רת גאנה, שבה שיחק 5 משחקים וכבש שער אחד.

גיאסי הוא השחקן השני שמצטרף לק בוצה של אקווין קומאן אחרי המגן עמית כהן. הבעלים משה חוגג צייץ לאחר הסיכום בין הצדדים: "עובדים בשקט. אפס הדלפות, הישג לא פשוט במועדון שלנו. מחפשים רק זרים שוברי שוויון. זה לא פשוט ולוקח זמן, אבל זה קורה. התנור חם, יש עוד בדרך".

בתוך כך, משחק הראווה בין בית"ר ירושלים לברצלונה הגדולה מתקרב 4) באוגוסט(, ובצל הדיווחים על כך שה פלשתינים וחברי כנסת מהרשימה המ שותפת מפעילים לחצים על מנת להביא לביטול המשחק, בהנהלת בית"ר טוענים כי המשחק יתקיים כמתוכנן.

בספרד נטען כי מאמנה של באר סה, רונאלד קומאן, אמור לשחרר את מסי מהמשחק בישראל, אבל לפי הודעה שיצאה מטעם בית"ר ירושלים, הכוכב הארגנטיני יגיע לטדי. "אם מסי יחדש את חוזהו בברצלונה, כצפוי, הוא יגיע למשחק מול בית"ר ירושלים. כך הובהר בפגישה שהתקיימה אמש בברצלונה", נמסר אתמול מהמועדון.

האלופה יוצאת לקזחסטן

אחרי שפתחה את מוקדמות ליגת האלופות שלשום ב 1:1 מאכזב בסמי עופר מול קייראט, מכבי חיפה תצא לק זחסטן כבר ביום ראשון הקרוב, למרות שהגומלין יתקיים רק ברביעי. הצוות המקצועי בראשות המאמן ברק בכר הע דיף להגיע מוקדם ככל האפשר לעיר אלמטי כדי לעשות את ההכנה המק סימלית לגומלין.

בגזרת הפצועים, הקפטן נטע לביא, שהוחלף אחרי 14 דקות, אובחן עם כא בים בשוק ושטף דם, ובאלופה יעשו מא מצים להכשירו למשחק הקרוב. חלוץ הרכש, דין דוד, שסובל מכאבים בירך, נבדק וצפוי להיות כשיר כמו גם הקשר עלי מוחמד שסובל מרגישות בשריר אך אמור לשחק ביום שלישי.

במועדון מודעים היטב לחשיבות הגומלין מול קייראט, שכן אם הירוקים שואפים להעפיל לשלב הבתים באחד מהמפעלים האירופיים, הם חייבים לע בור את המשוכה הראשונה. "אין ברירה אלא לעשות את העבודה בדרך הקשה", אמרו במועדון. "הם סחבו אכזבות מהש נים האחרונות, ובאו אגרסיביים מאוד".

 ?? צילום: ?? גיאסי במדי דאלאס. לא מרבה להבקיע
GettyImage­s
צילום: גיאסי במדי דאלאס. לא מרבה להבקיע GettyImage­s

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel