Israel Hayom

שולחן הניתוחים

יותר 500-מ דירות מוצעות למכירה מדי חודש. הסקירה השבועית ממערכת yzer מבית יד2

-

השבוע סקרנו עבורכם באמצעות yzer את המידע הנדל"ני אודות קריית אונו. בעיר יש כיום 40 פרויקטים בכל השלבים, מתכנון מקדים ועד בנייה. גודל האוכלוסייה 40,000-כ נפש.

הכי מבוקשות

השכונות המבוקשות ביותר בעיר: פסגת אונו > פרדס רייספלד, קריית אונו החדשה > הוותיקה > עבר הירדן > רימון > קיראון.

שכונת פסגת אונו מובילה במספר החיפושים הייחודים בלוח יד2 בשנה האחרונה, עם קרוב 45,500-ל חיפושים לרכישת דירה בשכונה זו.

דירות 4 חדרים הן הנכס המבוקש ביותר עם 29% מכלל הביקושים בעיר 72,240-כו חיפושים בשנה האחרונה.

התפלגות החיפושים בשנה האחרונה על פי סוגי הדירות: 2 חדרים – ‪3 ,4.5%‬ חדרים – ‪4 ,13.1%‬ חדרים – ‪5 ,29.0%‬ חדרים – ‪6 ,28.3%‬ חדרים – .25.1%

אח מוסקת בעצים לבישול וחימום. האח הייתה לב הבית, וסביבה היו נאי ספים בני המשפחה מדי ערב. בעוי לם ללא טלוויזיה וכלי תקשורת, האח הייתה מדורת השבט של בני הבית, מרכז ההתרחשות החברתית, מקום בילוי ושיח של כל בני המשפחה.

אם עד לאחרונה הקמין היה נחלת הבתים צמודי הקרקע בגלל הצורך בארובה, לאחרונה, הודות לפיתוח של חברת ,ORTAL מתפתח טרנד עולמי של קמינים בבתי דירות ומגדלים.

חברות נדל"ן לא מעטות בעולם החלו לשלב קמיני גז במפרט הבנייה ומציעים אותו כסטנדרט. בפרוייקט ‪Century Tower‬ בלוס אנגלס הסי תיימה בימים אלה התקנת 276 קמיי ני גז כחלק ממפרט הבנייה. כידוע, האקלים בלוס אנגלס דומה לאקלים בארץ, והקמין מהווה מרכיב השראתי דומיננטי בדירה.

כבר לא צריך ארובה

הטכנולוגיה החדשנית מאפשי רת התקנת קמין ללא ארובה בעזי רת פתרונות ייחודיים, שמוליכים את פליטת הקמין אל מחוץ לדירה, ללא צורך בבינוי מיוחד. כמו כן השיקה החברה טכנולוגיה ייחודית הנקראת ,WILDERNESS אשר מדמה חוויה של קמין עצים אותנטי, בעזרת לוגים קרמיים דמויי עצים.

בשנה האחרונה, בעקבות פרסום של המשרד להגנת הסביבה בנוגע לזיהום הסביבתי עקב בעירת עצים להסקה, עלה הביקוש לקמיני גז, הני חשבים לידידותיים לסביבה, תוך שהם מחממים בצורה יעילה ונוחה לשימוש.

כבוד גדול שאת הפיתוחים החדשי ניים בעלי המשמעות העולמית מוביי לה חברת ORTAL שמפעלה ממוקם בברקן. החברה משווקת את מוצריה בתקנים בינלאומיים מחמירים. היא מייצאת עשרות אלפי קמינים לחו"ל, והם משתלבים במפרטי הבנייה של מגדלים ובנייני מגורים בחוף המערבי של ארה"ב.

לדברי סמנכ"לית השיווק והמכירות בקבוצת חנן מור, אלה קלפנר, "קמין הוא לא רק אמצעי חימום אלא אקי ססורי בעל ערך, שמעשיר את החלל ומשרה אווירה, מייצר תחושה של בית, חום ואהבה באוויר. יש משהו מרי גיע ומחמם את הלב בבערה של קמין בתוך בית. עבורי מדובר על געגוע וזי כרון ילדות".

רוני תדמור, מנהל שוק ישראל ב :ORTAL- "לקוחות רבים שמגיעים אלינו מספרים על חלום שיש להם מיי לדות ליהנות מקמין עם אש אמיתית בדירה. הודות לטכנולוגיה מתקדמת, החלום הזה הפך למציאות שמשפחות רבות נהנות ממנה".

דרור אוהב ציון, בעלי דרא שיווק נדל"ן ויזום: "לפני 6 שנים שיפצנו את הבית והתקנו קמין גז בחלל המרכזי. זה אלמנט יפהפה גם כשהוא בוער וגם כשלא, ובחורף הוא הופך להיות מרכז הבית, מדורת השבט שכולנו מתקבצים סביבה. הילדים ואשתי זורי קים כריות מסביבו ומשתרעים ערבים שלמים. האח קלה מאוד לתפעול, ואפשר להדליק ולכבות כמה פעמים ביום ללא הכנות מיוחדות".

התקנת קמין משדרת יוקרה, אווירה כפרית, חמימות לצד מודרניות. זהו כלי שיווקי מהמעלה הראשונה

 ??  ?? חיפוש דירות 6 חדרים בשכונות העיר בשנה האחרונה
חיפוש דירות 6 חדרים בשכונות העיר בשנה האחרונה
 ?? יזמים כוללים קמינים במפרט הבנייה צילום: יח"צ ??
יזמים כוללים קמינים במפרט הבנייה צילום: יח"צ
 ?? ‪Century Tower‬ בלוס אנג'לס. התקנת הקמינים הסתיימה בימים אלה ??
‪Century Tower‬ בלוס אנג'לס. התקנת הקמינים הסתיימה בימים אלה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel