Israel Hayom

אח, איזה קמין!

פיתוח חדש של חברת ORTAL הישראלית: קמין בלי ארובה, שאפשר להתקין גם בבנייני מגורים. לגור בעיר, להרגיש בכפר. רק אל תדליקו אותו בטעות ביולי-אוגוסט

- הכותבת היא יועצת חינוכית, דוקטורנטית ואושיית חינוך

פיתוח ישראלי חדשני מאפשר התקנת קמיני גז גם במגדלים ובנייני מגורים. מדובר בטכנולוגיה שפיתחה חברת ORTAL - קמין ללא ארובה. המשמעות: לראשונה ניתן יהיה להתקין קמין גם במגדלים ובתי דירות, ולא רק בצמודי קרקע.

עיצוב דירה עובד על כל החושים ומהווה סמל סטטוס. לא במקרה לפני כל מכירה מתעוררת הקפדה יתרה על נראות הנכס, סדר וניקיון וחשיבה על מה הקונה הפוטנציאלי יכול לראות, לגעת, להריח ולשמוע כשהוא מגיע לנכס.

בעונת הקיץ, למשל, האור הטבי עי, ריח של דשא רטוב או ניחוח של פרחים מהגן עשויים לסייע בסגירת עסקה. עם זאת, כאשר מגיע החורף ומזג האוויר הופך קר יותר, נדרשת דרך יצירתית יותר להגיע לליבו של הקונה.

עיצוב דירה בחורף כולל הוספת שכבות של אור וחום, שטיחי רצפה חמימים, מיטה מוצעת מזמינה ומשי חקי אור, ריחות וצלילים. לחלק מצי מודי הקרקע בישראל יש קמין (אח), מה שמשנה את כל הדינמיקה של הבית. התקנת קמין מצליחה לשדר סמל סטטוס ויוקרה, עיצוב פרובנסי המשלב כפריות, חמימות ומודרניות ומייצר חיבור משפחתי וחברי. אקי ססורי כזה הוא כלי שיווקי מהמעלה הראשונה.

מה יש בה באש, שכל כך מסעיר ומרגש? מה הקשר בין קמין, בית ודיי רה? עד להמצאת התנור החשמלי וכירת הגז, כמעט בכל בית הייתה

הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת להוליך את פליטת הקמין אל מחוץ לדירה, ללא צורך בבינוי מיוחד

נן, נבנה ועוצב ברוח ערי הנופש המפוי רסמות של אגן הים התיכון - סאן רמו, קאן ומונטה קרלו.

אם אתם מחפשים חופשה מפנקת עם הילדים בארץ, כדאי שתצאו מהי חשיבה הקונבנציונ­לית של חופשה רק באילת או ים המלח. ישנם מלונות במרכז, בצפון ולאורך החוף המציעים מחירים אטרקטיביים ללילה גם בשיא העונה.

למשל, בחודש יולי מלונות ibis ישי ראל מציעים מחירים אטרקטיביים, במי חיר של 750 שקל לזוג + 2 ילדים ללינה וארוחת בוקר במלונות הרשת בעיר הבירה - ‪ibis styles‬ ibis-ו ירושלים.

המלונות ממוקמים היכן שכל האקשן קורה ומהווים בסיס אידיאלי לסיורים וביקורים בכל האטרקציות שיש לירוי שלים להציע. כל מה שחופשה צריכה במרחק הליכה.

לאורך הים

לאורך חוף הים ניתן למצוא את מלון רמדה חדרה במחיר על בסיס מקום פנוי החל 970-מ שקל לזוג + ילד, על בסיס לינה וארוחת בוקר. המלון הינו

מחפשים חופשה מפנקת בארץ? תשקלו להרחיב את הגבולות מעבר לאילת וים המלח

ריזורט מלון פנאי, ספא ועסקים יוקרי תי הממוקם ברצועת חוף מהיפות ביי שראל. זהו אחד המלונות הקרובים ביותר לחוף הים הקיימים בישראל.

המלון, ששופץ כמעט כולו בחודשים האחרונים 35-ב מיליוני שקלים, מעוי צב בסגנון מהודר ואלגנטי בנגיעות ים תיכוניות. יש בו 171 חדרים מודרניים ומאובזרים, כולם פונים אל הים עם הלגונה המרהיבה והציורית שבו.

מלון ג'ייקוב בטבריה מציע חדרים 855-ב שקל לזוג + ילד, ללינה וארוחת בוקר. המלון ממוקם בתוך מבנה היסטוי רי בסגנון עות'מני במרכז העיר, ומשלב ישן וחדש, קלאסי ואופנתי. הוא כולל 78 חדרים מרווחים ונוחים, שתוכננו ועוצבו תוך חשיבה על המטייל העכשווי.

המלון ממוקם במרכז העיר, קרוב למסעדות ולאטרקציות תיירותיות רבות, במרחק הליכה של 10-כ דקות מהטיילת של טבריה וכ-51 דקות מחוי פי הכנרת.

חזרה לאזור הים. בנתניה מלון ‪DAVID TOWER‬ במחיר 900 שקל לזוג לינה וארוחת בוקר (בהזמנת 2 ליי לות). מקור ההשראה הוא סיפור אהבי תם של הסולטאן ָדאוּד ָפאָשה ובחירת ליבו. הסולטאן החליט לבנות לאהובתו מגדל זהב מפואר על מצוק הנושק לים. הזהב הצובע את החופשה בגוונים מלכותיים ומלווה את האורחים מרגע כניסתם למלון, עובר כחוט השני בין המסדרונות ועד ההגעה לחדר.

המלון הוקם לפני יותר מ-3 שנים וממוקם בקו הראשון לחוף הים, בליבה של העיר. הוא מכיל 75 חדרים וסוויטות מעוצבים בסגנון אקלקטי, המשלב בין מזרח ומערב, עם פריטי האבזור והנוי חות בסטנדרטים הגבוהים של רשת .ACCOR

 ??  ??
 ?? מלון ביי קלאב חיפה. בניין היסטורי ששומר ושוחזר צילום: נתן דביר ??
מלון ביי קלאב חיפה. בניין היסטורי ששומר ושוחזר צילום: נתן דביר
 ?? מלון רמדה חדרה. הכי קרוב לחוף צילום: אסף פינצ'וק ??
מלון רמדה חדרה. הכי קרוב לחוף צילום: אסף פינצ'וק

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel