Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום רביעי - 14.07.2021

-

גדי

העקשנות והנחרצות שלכם מכניסות אתכם לעתים קרובות לצרות ולמצבים שקשה לצאת מהם. במקביל, הרקיע רומז על הצלחה באירוע שדורש הופעה מרשימה וייצוגיות.

דלי

פרשייה חדשה מתבוננת עליכם מן האופק, ונראה כי היא מבשרת טובות. סוף השבוע מתקרב ואתם שמחים לקראתו, כאילו מחכה לכם חופשה ממושכת.

דגים

אתם עסוקים במחשבות על אלף ואחד נושאים. המוח שלכם חד ומהיר, אך הפעם אין הדבר פועל לטובתכם. עליכם להתמקד ולטפל בנושאים העומדים על הפרק.

טלה

אתם עובדים קשה מאוד, ובכך מנסים אולי להתחמק ממחשבות טורדניות. יש מי שמתעניינים בכם, אבל אתם לא ממש מקבלים את העניין ברוח טובה. היו חיוביים.

שור

היום תהיה לכם הזדמנות להירגע מן הסרטים שלתוכם אתם מכניסים את עצמכם. אתם זקוקים לשקט מצד אחד, ולהרבה אקשן וריגושים מצד שני. הקשיבו לגוף שלכם.

תאומים

יום חביב להתפתחות של רומן חדש או להעמקת קשר קיים. המודעות לצורך הפנימי שיש לכם, בתחום החיים האישיים בכלל וחיי האהבה בפרט - מתגברת.

סרטן

דווקא כאשר נראה שהכול מסתדר על הצד הטוב ביותר, אתם נתקפים בפתאומיות בחוסר שקט וברצון לשבור את הכלים. אל תחשבו אפילו על הרפתקאות ופזילות לצדדים.

אריה

יום קליל. לא חשבתם שזה אפשרי אבל הנה, אתם ספונטנים ומרחפים כמו נשרים. לא מתחשק לכם ללכת לעבודה? יום חופש ובילוי בחיק הטבע בהחלט יהיה בזמן.

בתולה

חוסר תקשורת טוטלי גורם לכם לניתוק מהעולם החיצוני. אל תתרגשו אם יתברר כי זה יום שבו אתם מסתגרים בבית ועוסקים ב"כלום". זה בדיוק מה שנחוץ לכם.

מאזניים

יש צורך לתפוס קצת שלווה, אבל יש מי שמצליחים לתמרן אתכם לכיוונים אחרים. רשימת המשימות היא ארוכה במיוחד, ובשלב מסוים עלול התסכול שלכם לעלות אל פני השטח.

עקרב

אנרגיות מאתגרות פזורות כעת על פני המפה האסטרולוגי­ת שלכם. בעקבות מסר שקיבלתם ממישהו, אתם מרגישים לחוצים וכאילו "אתם לא עומדים בציפיות".

קשת

שיחה עם מישהו בעבודה תפתיע אתכם מאוד. במידה שתאפשרו לאותו אדם לדבר, תגלו שמי שחשבתם עליו בתור יריב - כלל איננו כזה. נסו לפתוח את הראש.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel