Israel Hayom

מי שטוב לו ושמח

המעבר של מוחמד אבו פאני לחו"ל שטרם יצא לפועל, גרם לברק בכר להתאהב מחדש בשחקן שלו ● "מכבי חיפה רואה בו נכס וגם הוא בתוך תוכו רוצה להישאר" הבהירו במועדון ● הערב, עם הקשר בהרכב, הירוקים חייבים לנצח את קייראט במוקדמות ליגת האלופות

- ליאב נחמני

כשמכבי חיפה רכשה את עלי מוחמד מבית"ר ירושלים לפני כשלושה שבועות, היא יצאה מנקודת הנחה שמוחמד אבו פאני עשוי להביא הצעה מחו"ל. כך נאמר לה על ידי סוכניו, וזה גם היה רצונו של השחקן.

אלא שהצעה לא הגיעה עד כה, והמאמן ברק בכר התאהב בעובדה שיש לו כרגע ארבעה קשרי אמצע בכירים, שכל אחד מהם הוא שחקן הרכב לכל דבר.

מלבד מוחמד ואבו פאני, גם נטע לביא וחוסה רודריגס עדיין בסגל. בכר מאוד אוהב את אבו פאני, וגם בהנהלה לא היו רוצים לאבד אותו בחינם בקיץ הבא. בשל כך הצדדים נמצאים בשיחות על הארכת חוזה, מה שנראה היה בלתי אפשרי לפני כמה שבועות. הדרישה של אבו פאני עמדה תחילה על 300 אלף דולר לעונה. חיפה הציעה 220 אלף דולר ומכאן הצדדים התקדמו בתקופה האחרונה, כך שישנה הבנה שאם לא תגיע הצעה בקרוב, אבו פאני יחתום על חוזה חדש. "מכבי חיפה רואה את מוחמד אבו פאני כנכס שלה", הבהיר בכיר במערכת, "הוא מוערך מקצועית, בכר מאוד אוהב אותו אז אין סיבה שילך. בתוך תוכו הוא גם רוצה להישאר כאן כי טוב לו". ובהחלט טוב לאבו פאני בחיפה. הסרטון שלו בתחרות ריצה מהמקום עם המאמן בכר גרף מאות אלפי צפיות ברשתות החברתיות. "בכר

נותן לו להרגיש מיוחד, זה חלק מהאישיות שלו כמאמן", הסבירו שחקנים בקבוצה. "חוץ מזה, השחקנים מתים עליו ולא בכל מקום הוא יכול להיות דומיננטי כמו כאן".

סוכנו של אבו פאני, פאלי רמדאני, הבטיח להביא הצעה מליגות בכירות. עד כה היתה התעניינות מצד מועדונים כמו קליארי ולאציו, אך לא משהו שהבשיל לכדי משא ומתן ועסקה. גם אבו פאני עצמו, בהתייעצויו­ת עם הקרובים לו, תהה אם יש טעם לצאת לליגה גדולה כאשר הוא לא נכנס אליה בדלת הראשית. אז בינתיים הוא במכבי חיפה.

לפני המשחק הראשון מול קייראט נערכה עימו שיחה, ובה סוכם כי הוא ממשיך לשחק במוקדמות ליגת האלופות וייתכן גם בשלב הבא. אבל בינתיים הזמן עובר, וההערכה היא כי הדברים ייחתכו לכאן או לכאן בקרוב. בחיפה אופטימיים שזה ייגמר בחוזה חדש, והבונוס שקיבל עבור הזכייה באליפות הרגיע את שני הצדדים. מעבר לשלב הבא במוקדמות ליגת האלופות בוודאי יקרב עוד בין הצדדים, שעושה רושם שמבינים עם הזמן שהצעד הטוב ביותר הוא המשך ההתקשרות ביניהם.

"לא באנו לטייל"

עם אבו פאני בהרכב, מכבי חיפה תתארח הערב )17:00( אצל קייראט אחרי 1:1 במשחק בין הקבוצות בשבוע שעבר בסמי עופר.

עקב ביטול שערי החוץ, הירוקים חייבים לנצח כדי לעבור לשלב הבא, שם מחכה הכוכב האדום בלגרד. ההתלבטות היחידה של המאמן ברק בכר היא בחוד, בין דוניו ודין דוד, כאשר האחרון זוכה לעדיפות.

כרגע נראה כי המאמן ילך על מערך של שלושה בלמים עם שון גולדברג כבלם השלישי לצידם של בוגדן פלאניץ' ורמי גרשון.

"ננסה להכריע הערב את המשחק, לא באנו לטייל או לעשות הנחות", אמר בכר במסיבת העיתונאים.

 ??  ?? בכר. "נותן לאבו פאני להרגיש מיוחד"
בכר. "נותן לאבו פאני להרגיש מיוחד"
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ?? צילומים: אלן שיבר ?? אבו פאני. נשאר, בינתיים
צילומים: אלן שיבר אבו פאני. נשאר, בינתיים

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel