Israel Hayom

"ההתנצלות היתה חשובה לאלונה"

לפני שחתם והוצג רשמית בהפועל ב"ש, שוחחה הבעלים עם דור מיכה שהביע בפניה חרטה על פרשת "הכדורגלנים והקטינות" ● "לוקח אחריות מלאה", כתב אתמול הקשר

- ליאב נחמני

כעת זה רשמי: דור מיכה חתם בהפועל ב"ש לשלוש שנים, אחרי עונה אחת בליגה הקפריסאית.

כפי שפורסם ב"ישראל היום", הקשר בין הצדדים נוצר כבר בחודש ינואר, אך התנאים לא הבשילו להעברה, בעיקר בשל דמי ההשבחה שאמורה היתה לקבל עבורו מכבי ת"א.

כזכור, הצהובים שחררו את מיכה אחרי פרשת "הכדורגלנים והקטינות", עוד לפני שהתיק נסגר מחוסר אשמה. למרות זאת, מיכה עצמו בחר להתנצל על המקרה בהודעה שפרסם. "אני רוצה להתייחס לאותה פרשה שאין יום שאני לא מצטער על חלקי בה", כתב מיכה, "אין ספק שכספורטאי מוכר, נדרש ממני להוות מודל לחיקוי עבור צעירים רבים ואני מצטער מעומק ליבי שאכזבתי אותם. למרות שהתיק נסגר מחוסר אשמה, אני לוקח אחריות מלאה, מתנצל בפני כל מי שנפגע ומבין ששגיתי בקבלת ההחלטות".

הבעלים אלונה ברקת ידעה על ההודעה ואף תמכה בה. בסביבתה של הבעלים הבהירו כי אלמלא התיק היה נסגר מחוסר אשמה, הבאה של מיכה כלל לא היתה עולה על הפרק.

ברקת שוחחה עם מיכה כמה פעמים בחודשים האחרונים ושמעה גם ממנו חרטה על הפרשה. "זה היה חשוב לאלונה" הבהירו במועדון, "מעבר לזה, על הכישרון של מיכה אין עוררין כך שמקצועית, זו היתה החלטה קלה".

"טיבי ושכטר יעזרו למיכה"

אז למה חיכו בב"ש עד אמצע יולי עם ההודעה? בין היתר בגלל דמי ההשבחה שאמורה היתה לקבל מכבי ת"א. תנאיו של השחקן היו ידועים כבר בינואר, אבל העסקה הסבוכה גרמה לצדדים להמתין. בינתיים דור מיכה שמר על כושרו במדי מכבי פ"ת, וגם על זה ידעה ב"ש.

בזמן הזה, השחקן הספיק לשכור דירה בנגב ועוד לפני אימון הבכורה שלו עם הקבוצה, הקרקע להגעתו נסללה הרבה קודם לכן.

"גם ההגעה של איתן טיבי ואיתי שכטר תעזור לדור", אמרו במועדון הדרומי, "הם חברים טובים עוד מהתקופה במכבי תל אביב. נקווה שהם יצליחו להביא לכאן גם את ההישגים שלהם משם".

 ?? צילום: הפועל ב"ש ?? מיכה. "מצטער מעומק ליבי"
צילום: הפועל ב"ש מיכה. "מצטער מעומק ליבי"
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel