Israel Hayom

ליאל עבדה מתקרב בצעדי ענק לסלטיק

- חבר חדש לניר ביטון? שי ארצי

כוכבה

הצעיר של מכבי פ"ת, ליאל עבדה, קרוב להשלים מעבר יוקרתי לקבוצת הפאר סלטיק, שבשנה שעברה סיימה כסגנית אלופת סקוטלנד. בימים האחרונים היתה התעניינות גדולה בעבדה מצד קבוצות בליגה הצרפתית (סנט אטיין ובורדו) והבלגית (קלאב ברוז' ואנדרלכט), אבל כעת נראה כי הסקוטים הכי קרובים להחתים את הכישרון הישראלי.

התקשורת הסקוטית דיווחה כי סלטיק הצטרפה למרוץ להחתמתו של החלוץ בן ה־91, שכבש בעונה שעברה 12 שערים בליגת העל. עוד נטען כי הסקוטים מוכנים לשלם 3.5 מיליון יורו עבור רכישתו.

כעת מתברר כי בין הצדדים יש מו"מ מתקדם, ואף הושגו הבנות על רוב הפרטים. מתווה העסקה, בשלב הזה, מדבר על רכישה של עבדה בסכום של 4 מיליון יורו, תמורת 80% מכרטיס השחקן של סגן מלך שערי הליגה בעונה החולפת.

זאת, לאחר שאבי לוזון, יו"ר מכבי פ"ת, דרש עבורו בתחילה 5 מיליון. עבדה, השוהה כעת בצרפת, צפוי לטוס ללונדון, ומשם להמשיך לגלאזגו, על מנת לקדם את מעברו לשורות סלטיק. אם הוא יחתום בשורות הירוקים, הוא יצטרף לקשר הישראלי ניר ביטון, שמשחק בקבוצה הסקוטית .2013־מ בעבר שיחקו בסלטיק כמה שחקנים ישראלים דוגמת אייל ברקוביץ', בירם כיאל, חאתם אלחמיד, וגם רמי גרשון.

ארוקה מעוניינת באלטמן

קפטן הפועל ת"א בשנתיים האחרונות עומרי אלטמן, שכבר ידוע שלא ימשיך במועדון, שוהה כעת בפורטוגל כדי לבחון כמה הצעות שהוא מחזיק בהן.

במדינה פורסם כי ארוקה, העולה החדשה לליגה הבכירה, הגישה הצעה לשחקן. נוסף על כך, כפי שפורסם לראשונה ב"ישראל היום", קבוצת אלטיי הטורקית, שעלתה השנה לסופרליג (הליגה הבכירה במדינה), מעוניינת גם היא לצרף את הישראלי.

בתוך כך, בהפועל החתימו על חוזה ל־5 שנים את הבלם מוחמד טראורה .)21( טראורה הגינאי, שיהיה הזר השישי של הקבוצה, שיחק בקאמסר המקומית וזומן לסגל הנבחרת הלאומית של ארצו. בעקבות ההחתמה, רז שלמה כנראה לא יישאר והאדומים ישאילו או ימכרו אותו, בהתאם להצעות עליו.

 ?? צילום: אודי ציטיאט ?? עבדה. היהלום בדרך לאירופה
צילום: אודי ציטיאט עבדה. היהלום בדרך לאירופה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel