Israel Hayom

יש תאריכים: סיבובי ההופעות חוזרים

מקום לאופטימיות: מטאליקה, אלטון ג'ון, אריק קלפטון, הארי סטיילס, פו פייטרס ובקסטריט בויז הכריזו על מועדים להופעות בשנה הקרובה ● כל זאת בתקווה שהקורונה לא תשבש שוב את התוכניות

- עמי פרידמן

אחרי כמעט שנה וחצי של הפ סקה, אמנים בינלאומיים רבים חוזרים להופיע וקובעים תאריכים להופעות. מטאליקה, אלטון ג'ון, אריק קלפטון, הארי סטיילס ופו פייטרס הם רק חלק מהאמנים שהכריזו על מועדים למופעים בשנה הקרובה.

השבוע הודיעה מטאליקה על שתי הופעות מיוחדות שיתקיימו ב 17 וב 19 בד צמבר בסן פרנסיסקו, לציון 40 שנות פעילו תה. אלא שכדי לזכות להיות בהופעות האלה צריך להיות חלק ממועדון "החבר החמישי של מטאלי קה" ולהיכנס להגרלת כרטי

סים שתהיה סגורה לקהל הרחב. אלטון ג'ון, שהודיע קצת לפני פרוץ הקורונה על סיבוב פרישה מעולם המו זיקה, הכריז באחרונה כי סיבוב ההופ עות הסופי בהחלט, שייקרא Farewell" ‪,"Yellow Brick Road‬ יתחיל בספ טמבר בגרמניה, ימשיך ברחבי ארה"ב מינואר עד אפריל ,2022 ויסתיים בנו במבר בלוס אנג'לס. אריק קלפטון בן ה 76 הכריז כי יח רוש בחודשים הקרובים את אמריקה הצפונית, במסגרת סיבוב הופעות שי תחיל בספטמבר בטקסס. במאי 2022 ייצא הגיטריסט האגדי לאירופה, עם הופעות בלונדון, מילאנו, ברלין, וינה, פראג, אמסטרדם ועוד. הארי סטיילס הוא אמן ששווה לת פוס ממש בשיאו. בין תחזוק מע מדו כאייקון אופנה לבין טיפוח קריירת משחק שמתהווה לה, חוזר כוכב הפופ, אקס וואן דיירקשן, להופיע על הב מות. השבוע הוא הודיע על סיבוב שיכלול 40 הופעות ברחבי ארה"ב. הסיבוב, שייקרא Love" ‪,"on Tour‬ יעבור בע רים כמו לאס וגאס, שיקגו, בוסטון ולוס אנג'לס, ויגיע לחמישה ערבים במדי סון סקוור גארדן בניו יורק.

להקת פו פייטרס כבר פתחה את סיבוב ההופעות שלה במדיסון סק וור גארדן בחודש שעבר, וממשיכה להופיע ברחבי ארה"ב. לאירופה הם מתכננים להגיע בחודש יוני 2022 עם הופעות במקומות כמו ליסבון, ברלין, מילאנו ומדריד.

אם אתם באמת הרפתקנים, תוכלו לתפוס אותם כבר באוגוסט הקרוב, כשיופיעו בפעם הראשונה בתולדו תיהם באלסקה.

הרכב הבנים מהניינטיז בקסטריט בויז הודיע על חזרה לפעילות, ואם לשפוט לפי ההיענות להופעות שלהם בישראל לפני כמה שנים - נראה שיש קהל שמצפה לכך. החבורה הודיעה על שרשרת הופעות חג בכריסמס הקרוב, שיתקיימו בפלאנט הוליווד בלאס וגאס.

 ??  ?? קלפטון, אלטון ג'ון ודייב גרוהל צילומים: ,GettyImage­s אי.פי
קלפטון, אלטון ג'ון ודייב גרוהל צילומים: ,GettyImage­s אי.פי
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel