Israel Hayom

חדש מבית היוצר של טינה פיי

הסדרה "בנות לנצח", שעלתה ב yes וב ,HOT היא פרויקט של הקומיקאית הוותיקה, שדווקא לא משחקת בו

- דודי כספי, לוס אנג'לס

בתחילת החודש עלתה ב yes וב HOT סדרה קומית חדשה בשם "בנות לנצח", מבית היוצר של הקומי קאית טינה פיי. הסדרה עוסקת בלהקת בנות שמנסה לעשות קאמבק ולשחזר את ימי תהילתה, בעקבות להיט אחד מוצלח שהוציאה בניינטיז.

הלהקה הפיקטיבית Girls5Ever - כי 4Ever זה פשוט לא מספיק - כוללת חמש בנות שפרצו עם להיט אחד בסוף שנות ה .90 כשראפר מצליח משלב סי מפול של אותו להיט בשיר החדש שלו, הן מוצאות עצמן מקבלות שוב הזמ נות להופיע, ומחליטות לנסות את מזלן כשהן כבר אחרי גיל .40

את צוות השחקניות מובילה זוכת הג ראמי שרה ברליס, שמחזיקה בקריירה מצליחה בברודוויי. ברליס מגלמת את דון, הצלע המובילה של הלהקה, שב מקביל ממשיכה למלצר במסעדה של אחיה. עוד משחקרת בסדרה: ביזי פילי פס )"דוסון קריק"(, שמגלמת את סאמר הרדודה והמנותקת מהמציאות; פולה פל )לשעבר תסריטאית בכירה ב"סאטרדיי נייט לייב"(, שמגלמת את גלוריה, שע ברה הסבה מקצועית לרפואת שיניים; ורנה אליס גולדסברי, שפרצה במחזמר הלהיט "המילטון" ומגלמת את דמותה של ויקי המשוועת לחיי זוהר.

את הסדרה יצרה התסריטאית מרדית' סקרדינו, ששימשה כותבת בתוכניות הלייט נייט של דייוויד לטרמן וסטי בן קולבר, ובסדרה "קימי שמידט" של טינה פיי. ביחד עם פיי היא פיתחה גם את הסדרה החדשה.

פיי, על תקן המפיקה הראשית, סיפרה בפאנל לקידום הסדרה כי "המשימה החשובה ביותר שעמ דה לנגד עינינו היא ללהק את השחקנים המדויקים, בתקווה שהם גם יודעים לשיר. ואם לא - גם את זה אפשר לפ ברק. התחלנו עם הליהוק של שרה אחרי שהתרשמתי ממנה בברודוויי, ואז הלכנו לרנה. אני מרגישה שזכינו בלוטו כי קיבלנו את כל השחקניות שהכי רצינו. העובדה שהן גם זמרות טובות - הופכת את כל הסדרה להרבה יותר אמיתית". סקרדינו סיפרה בפאנל כי מאחר שזו הסדרה הראשונה שלה כיוצרת, הגבלות הקורונה לא נראו לה בעייתיות במיוחד. "זה היה אתגר, אבל בפועל אני לא מכירה שום דרך אחרת", אמרה. "זה הניסיון הראשון שלי. כל מה שהיה לי לעשות הוא לוודא שאנחנו נבדקים באופן קבוע. מוזר להגיד שבתוך כל הבלאגן בעו לם, אני עשיתי כיף חיים והייתי המאושרת באדם".

 ?? ?? מתוך "בנות לנצח"
מתוך "בנות לנצח"
 ?? צילום: אי.פי ?? טינה פיי
צילום: אי.פי טינה פיי
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel