Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום ראשון - 12.09.2021

-

גדי

היום אולי לא יזיק לכם להאט קצת את הקצב. נסו לגלות משנה זהירות, ואל תתנו לאירועים זניחים וחסרי חשיבות להסיח את דעתכם מן העיקר.

דלי

יום מתאים לכל מה שקשור בחו"ל. צפויות היכרויות חדשות במקומות מפתיעים. אתם מצליחים לתמרן היטב בין העבודה ובין הצורך שלכם להקדיש זמן לעצמכם.

דגים

היום צפוי יום מעורפל, וזה אומר שאתם חייבים להתחבר לאינטואיצי­ה הפנימית שלכם. מגיעות אליכם פיסות מידע מבלבלות מכיוונים שונים.

טלה

פעמים רבות אתם מקדימים את זמנכם ומעלים רעיונות מהפכניים. אף שאתם מתלהבים, האטימות סביבכם גורמת לכם לפקפק אם הכיוון הוא נכון.

שור

אתם רגישים מדי לביקורת ומגיבים בתוקפנות. נסו לפעול בצורה אחרת מלבד התגובה האוטומטית. קבלו אחריות על הרגשות שלכם והקשיבו לביקורות.

תאומים

יום מלא מועקה שמכבידה על הנשמה. עומס רב מדי מוטל עליכם, ואתם פשוט צריכים מנוחה. זה הזמן להפסיק עם החיוך הציני וללכת על אהבה טהורה.

סרטן

זהו יום שבו אתם לומדים להעריך מחדש את הסבלנות שלכם שמגיעה כמעט לקצה הגבול. בעיות מסוג מסוים גורמות לכם למחשבות על אודות עזיבה למקום אחר.

אריה

היום כדאי לכם לשמור על פרופיל נמוך. רוחות עזות נושבות במקום העבודה, ואין טעם להיקלע לעין הסערה, אף שהפיתוי לעשות זאת גדול מאוד.

בתולה

היום אנרגיה מאתגרת מגיעה אליכם, ונראה שאתם מחפשים ריגושים בכל מחיר. זה עשוי להיות נחמד, אבל אתם עלולים להסתבך במצבים לא נעימים.

מאזניים

אנשים ינסו לנצל לטובתם את האנרגיה ההזויה הזורמת אליכם. מישהו מספר לכם שקרים לבנים במצח נחושה. מוטב לא להגיב בחומרה רבה מדי.

עקרב

הדימוי העצמי שלכם משתפר, וזאת אחרי שעבדתם קשה מאוד על הנושא. מגיעה לכם טפיחה על השכם, אין ספק. זה הזמן לפצוח בקריירה חדשה.

קשת

אתם נהנים מפופולריות גוברת והולכת בקרב אנשים שרואים בכם מנהיגים טבעיים. כדאי ליצור מרחב אישי שיאפשר לכם להתנתק כשיהיה לכם צורך בכך.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel