Israel Hayom

"לא נזלזל בהפועל חדרה"

בהפועל ב"ש לוקחים ברצינות את היריבה הערב, ומצפים לכ 12 אלף אוהדים שידחפו אותם באצטדיון טרנר לניצחון ● לא רחוק משם, בי"א: אשדוד מחכה להפועל חיפה

- ליאב נחמני ושי ארצי

הפועל ב"ש תארח הערב את הפועל חדרה באצטדיון טוטו טרנר, כאשר לראשונה מאז השיפוץ שעבר הגג במתקן, הוא יוכל להכיל קהל בתפוסה מלאה. הצפי הוא ל 12 אלף צופים במשחק הבית הראשון העונה של ב"ש. המאמן רוני לוי צפוי להעניק הופעת בכורה למגן הפורטו גלי הלדר לופס.

במרכז ההגנה, לוי נוטה לפתוח עם חאתם אלחמיד, למרות העומס שממנו הוא סובל. בחלק הקדמי יפתחו רמזי ספורי, דור מיכה, איתי שכטר ויוג'ין אנסה. החלוץ ניקיטה רוקאביצה עדיין לא נמצא בכושר משחק, אך עשוי לשבת על הספסל.

"לא נזלזל בחדרה, ראינו מה הם עשו למכבי חיפה במחזור הקודם", הבהירו בבירת הנגב. מנגד, חדרה תגיע בהרכב חסר מאוד, בעיקר בחוליית הקישור. מנשה זלקה חיובי לקורונה וייעדר, בעוד מקסים פלקושצ'נקו ועומר פדידה פצועים. גלעד אבר מוב הצעיר יפתח בקישור, ומו חמד גאדיר ישחק בחוד למרות פצי עה. "מבחינתנו האתגר לא קל, במיוחד כשלא נגיע בהרכב מלא, אבל אנחנו מאוד סומכים על מי שכן ישחק", אמר המאמן מנחם קורצקי, שהוסיף: "הבאנו שחקנים שיכולים לעשות את העבודה, נבוא הכי מוכנים שאפשר".

מתחדשים בי"א

מ.ס. אשדוד ביצעה לא מעט שינויים במהלך הפגרה, וצירפה לשורותיה אר בעה שחקנים חדשים. שניים מהבולטים שהגיעו, קני סייף ואמיר עגייב, אמו רים לקבל הערב דקות ראשונות ולע רוך בכורה נגד הפועל חיפה. אור אינ ברום, שחלה בקורונה, ייעדר מהמשחק. עטטא ג'אבר, אחד המצטרפים החדשים, חולה )לא קורונה( ונמצא בספק. הבלם ננאד סבטקוביץ' סובל מפציעה קלה, אבל ייתכן שיהיה כשיר.

אצל האדומים מהכרמל הבעלים יואב כץ שוחח עם חלק מהשחקנים כדי לרומם את רוחם לקראת ההתמודדות. "זה אחד ממשחקי החוץ הקשים בלי גה, נצטרך לכבוש בהזדמנויות שנגיע אליהם", אמרו במועדון. המאמן אלישע לוי מתלבט אם לעלות בחלק הקדמי את החלוץ הצעיר איתי בוגנים ולוותר על אחד משחקני הקישור.

ברק יצחקי אושפז ושוחרר

המנהל המקצועי של מכבי ת"א, ברק יצחקי, היה מעורב בסוף השבוע בתאונת דרכים בה נפצע באורח קל יח סית ואושפז. לאחר התאונה פונה יצחקי לבית החולים בלינסון, שם לאחר צילום התברר שנפגע במרפקו והוא גובס. מה משחק נגד מכבי פ"ת הוא נעדר, אבל אמור להשתחרר היום לביתו.

 ?? צילום: דני מרון ?? מיכה, שכטר וויטור. ההרכב של רוני לוי כמעט סגור
צילום: דני מרון מיכה, שכטר וויטור. ההרכב של רוני לוי כמעט סגור
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel