Israel Hayom

מכונת החלומות

12 שנים אחרי שעזב, כריסטיאנו רונאלדו חזר בענק לאולד טראפורד, עם צמד ב 1:4 של מנצ'סטר יונייטד על ניוקאסל ● ובינתיים באיטליה: האקסית יובנטוס רק עם נקודה מתוך 9 אחרי הפסד 2:1 לנאפולי; שער בכורה ליונתן כהן בפיזה

- דור הופמן

זרקורי העולם כולו הופנו אל עבר כריסטיאנו רונאלדו כשע רך את הופעת הבכורה המחודשת שלו במנצ'סטר יונייטד, וכרגיל - הפורטוגלי לא אכזב. מול ניוקאסל באולד טראפורד, רונאלדו הוכיח שבין יכולותיו העל אנו שיות נמצא גם הכוח לעצור את מחוגי הזמן. כאילו לא חלפו 12 שנים מאז עזב, וכאילו שלא חגג 36 שנים לפני יותר מחצי שנה, מספר 7 באדום המשיך את שגרת היום יום שלו עם צמד ב .1:4

"זה הרגיש כמו פעם, זה היה מיוחד", אמר מאמנו אולה גונאר סולשיאר. "כרי סטיאנו הוא אדם מיוחד ושחקן מיוחד, והוא חלק מההיסטוריה של המועדון".

אתמול הוא כבר היה ההווה. כל ששת משחקי המחזור שנערכו במקביל היו תקועים על 0:0 במחצית הראשונה, כמו חיכו לאות של הפורטוגלי, ואז הוא הגיע. שוער ניוקאסל, וודמן, הדף ברש לנות בעיטה של גרינווד, וראשון לרי באונד היה רונאלדו, שדחק מקרוב לרשת והקפיץ את תיאטרון החלומות באוויר. אם השער הזה הבהיר שחוש המיקום לא נפגע, השני הראה שגם הסיומת קטל נית כמו פעם.

אחרי שחאבי מנקייו קבע ,1:1 לוק שואו שלח כדור עומק, שאותו סיים הפו רטוגלי בשעיטה ובעיטה לפינה. בהמ שך, הזכירה יונייטד שיש לה עוד הרבה מלבדו. פול פוגבה העלה את מאזנו לש בעה בישולים בארבעה מחזורים, כש פינק את ברונו פרננדש וג'סי לינגארד, והחגיגה הסתיימה ב 1:4 שכולו מספר .7

כיאה לאירוע, יונייטד עלתה לראש הטבלה, כשהיא מנצלת הפסד ראשון העונה של טוטנהאם. עם הרכב חסר, ובעשרה שחקנים מהדקה ה 58 אחרי אדום לג'אפט טנגנגה, התרנגולים הת פרקו והובסו 3:0 מול קריסטל פאלאס. ווילפריד זאהה כבש מהנקודה, ואודסון אדואר אוסיף צמד בבכורה.

צמודה ליונייטד נמצאת צ'לסי, שג ברה 0:3 על אסטון וילה. רומולו לוקאקו כבש צמד ראשון במדי הבלוז, ומתאו קובאצ'יץ' בישל אחד וגם כבש בעצמו. מייד אחריהן נמצאת מנצ'סטר סיטי, שגברה 0:1 על לסטר סיטי בזכות שער של ברנרדו סילבה במחצית השנייה.

מי שממשיכה להפתיע היא ברייטון, שניצחה מול ברנטפורד 0:1 משער של לאנדרו טרוסאר בתוספת הזמן, ורשמה ניצחון שלישי העונה. עבור ארסנל, 0:1 על נוריץ' משער של פייר אמריק אוב מיאנג היה הניצחון הראשון שלה העונה, וגם השער הראשון.

עוד אתמול: ווטפורד - וולבס ,2:0 סאות'המפטון - ווסטהאם .0:0

באיירן הרגישה בבית

ר.ב לייפציג "בירכה" את באיירן מי נכן, כשהגיעה למשחק מולה עם מאמ נה לשעבר יוליאן נגלסמאן, עם בלמה לשעבר דאיוט אופמקנו ואחרי שרכשה ממנה את מרסל סביצר. האלופה אכן הרגישה בבית וניצחה 1:4 משערים של רוברט לבנדובסקי )פנדל(, ג'מאל מו סיאלה, לירוי סאנה וצ'ופו מוטינג.

קרב התקפי אדיר בין דורטמונד ללברקוזן הסתיים ב 3:4 לצהובים של ארלינג הולאנד, שכבש צמד כולל שער ניצחון מהנקודה הלבנה. היחידה שנותרה מושלמת היא וולפסבורג, שרשמה ניצחון רביעי ברציפות, 0:2 על גרויתר פירת'.

הגברת המתקשה

פתיחת העונה הרעה של יובנטוס נמ שכה עם הפסד 2:1 בנאפולי, ששמרה על מאזן מושלם. אלברו מוראטה העלה את הגברת הזקנה ליתרון, אבל מתאו פו ליטנו וקלידו קוליבלי השלימו מהפך. בליגת המשנה, יונתן כהן חגג שער בכו רה בפיזה. הישראלי נכנס בדקה ה 79 וכבש את הרביעי ב 1:4 על טרנאנה.

צרפת. שוב ללא מסי וניימאר, פ.ס.ז' לא התקשה להביס 0:4 את העולה הח דשה קלרמון ולשמור על מאזן מושלם. אנדר הררה כבש צמד, קיליאן אמבפה ואידריסה גיי השלימו ופתחו פער 10 נק' על ליל, שהפסידה בשישי 2:1 ללוריין.

 ?? ??
 ?? ?? נאפולי נותרה מושלמת
נאפולי נותרה מושלמת
 ?? ?? סביצר )מימין(. 1:4 קליל לבאיירן
סביצר )מימין(. 1:4 קליל לבאיירן
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel