Israel Hayom

תערוכת היצוא הגדולה בעולם: 250 אנשי עסקים ישראלים יבקרו ב"אקספו דובאי"

מכון היצוא ובנק הפועלים יוציאו משלחת עסקים שנייה לאבו דאבי ולדובאי ● מנכ"ל הבנק: "מהמרכזים הפיננסיים החשובים בעולם" ● יו"ר המכון: "הכלכלה משנה את פני האזור ומהווה תשתית להידוק הקשרים"

- ערן בר טל

250 אנשי עסקים ויזמים יש ראלים ייסעו בחודש אוקטובר לאבו דאבי ולדובאי, זאת לאחר ההצלחה של המשלחת העסקית הראשונה שהוציאו מכון היצוא ובנק הפועלים לדובאי בשנה שעברה.

המשלחת תבקר ב"אקספו דובאי" - תערוכת היצוא הגדולה בעולם, שבה משתתפות 190 מדינות. בתע רוכה יהיה גם ביתן ישראלי בשם "אל המחר", שמקים משרד החוץ.

נוסף על כך, המשלחת תיפגש עם גורמים בכירים, המנהלים את קרנות העושר של המדינה, ותציג בפניהם את התעשיות הישראליות המובילות בתחומי ההיי טק, התעשייה, התש תיות, המסחר והקמעונאות.

עליית סחר בין המדינות

כאמור, המשלחת צפויה לקדם עס קים בכמה אירועים וסיורים מקצו עיים. היא מיועדת לבכירים מחברות שהוגדרו על ידי הצד השני כבעלי פוטנציאל לשיתוף פעולה בתחומי ההיי טק, ובהם אגרוטק, אנרגיה וקלי נטק, טכנולוגיות בריאות, מים וסייבר החכמה. נוסף על חברות בתחומי הבנייה, התעשייה והתחבורה

יש לציין כי בשבעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם הסחר בין המדינות ב 610 מיליון דולרים. היקף יצוא הסחורות מישראל לאמי רויות גדל פי שלושה בשנת ,2021 לעומת היקף היצוא שדווח טרם הס כמי אברהם.

"משלחת פורצת דרך"

לדברי יו"ר מכון היצוא, אדיב ברוך: "המשלחת העסקית שיוצאת לאיחוד האמירויות בחלוף שנה מהסכמי אב רהם היא שלב נוסף בהידוק שיתוף הפעולה בין המדינות. מאז נחתם ההסכם נפתח צוהר חדש, והכלכלה היא זו שמשנה את פני האזור ומהווה תשתית דיפלומטית להידוק הקשרים בין המדינות.

"מכון היצוא שמח להוביל, עם מי נהל סחר חוץ במשרד הכלכלה, מגוון רחב של הזדמנויות עסקיות לתעשייה הישראלית. אני קורא לחברות היש ראליות לקחת חלק באירועים, שללא ספק מהווים הזדמנות יוצאת דופן לת עשייה הישראלית".

מנכ"ל בנק הפועלים, דב קוטלר, הוסיף כי "בנק הפועלים אימץ אס טרטגיה של הובלה למדינות המפ רץ. המשלחת הנוכחית תהיה פורצת דרך ביצירת הקשרים עם אבו דאבי - שהיא מהמרכזים החשובים בעולם בתחומי הפיננסים, הסחר וההיי טק. זאת לצד כל הפעילויות מול אנשי עסקים מקומיים".

 ??  ?? מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר
מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר
 ??  ?? יו"ר מכון היצוא אדיב ברוך
יו"ר מכון היצוא אדיב ברוך
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel