Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

-

יום שני - 13.09.2021 גדי

היום קונפליקט עם חבר קרוב גורם לכם להרגיש לא בנוח, אף שבמקביל אתם מרגישים צודקים לגמרי. גמישות וסובלנות הן לב ליבו של העניין.

דלי

היום הוא יום טוב בעבודה. אתם פועלים בתוך המסגרת, תוך כדי קבלת מרחב אישי מספק שנותן לכם הזדמנות לביטוי אישי ויצירתי של אישיותכם.

דגים

התארגנות יעילה תעזור לכם בתחום העבודה. נראה כי שם איבדתם, משום מה, את הצפון. בתחום האישי, יש מקום לתת לאנשים חדשים להיכנס.

טלה

צפויה לכם תחושת יציבות. סוף סוף יש לכם הרגשה שאתם מסוגלים להשתלט על מה שקורה סביבכם. מצב רוח עליז צפוי בשעות הערב בעקבות שיחה עם מישהו מהעבר הרחוק שלכם.

שור

היום הוא יום נהדר לפעילות חברתית וזוגית. כל מה שקשור לנושא של אינטימיות ושיתוף - יצליח. הקשבה פנימית מסמנת את תחילתו של שינוי מבורך.

תאומים

היום אתם מרגישים תחת התקפה, ולא מבינים מה קרה לאווירה הנעימה שהיתה ונעלמה כאילו בן רגע. חוסר תקשורת ואי הבנות ילוו את היום הזה.

סרטן

חוסר שקט מאפיין יום זה. אתם בציפייה לקראת הבאות ומתקשים להעביר בנחת את השעות. הרקיע מבשר על הישגים בתחומים הדורשים דמיון והשראה.

אריה

אתם צריכים ללמוד להירגע. שיטות תרפיה שונות עשויות להתאים לכם, אך אתם - ורק אתם - תבחרו. אל תחזרו הביתה לפני שפרקתם את המתחים.

בתולה

היום צפוי לכם יום של חוסר ודאות שעלול לגרום לכם עוגמת נפש. היום יש לכם נטייה להתנהגות לא יציבה במיוחד, הכוללת תנודות חדות במצב הרוח.

מאזניים

זה הזמן שלכם לפרוץ קדימה. נראה שאתם מנסים לשפר את המצב הבין אישי, אולם נתקלים בלא מעט קשיים. אל תיתנו אמון עיוור באנשים שאינכם סומכים עליהם.

עקרב

אל תחכו ואל תתלבטו יותר מדי. החלטות חשובות עומדות על הפרק, והנטייה שלכם לחפש את המושלם ולחכות לרגע הנכון גורמת לכם לפספס.

קשת

יש לכם תחושה שאתם לא עומדים בקצב ההתרחשויות ושמישהו אחר מנהל את זמנכם. לא כל כך ברור לכם מה בעצם קורה, ואתם שרויים בחוסר ודאות.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel