Israel Hayom

התרגלה לקצב

הפועל חדרה נראתה כמו קבוצת צמרת אבל זה הספיק לה רק ל 2:2 בחוץ מול הפועל ב"ש, שחזרה מפיגור כפול ● הפועל חיפה גברה 1:3 על מ.ס אשדוד שרשמה הפסד שני ברציפות

- ליאב נחמני ושי ארצי

מחצית זה מספיק. כדורגל מש חקים 90 דקות, אבל איכשהו הפועל ב"ש והפועל חדרה בחרו לשחק אותו אתמול 45 דקות כל אחת. מחצית ראשונה שכולה חדרה, השנייה רק של ב"ש. המרוויחים היו בעיקר הצופים, שנהנו מ 2:2 נהדר ורווי באירועים וב מצבי הבקעה. בשביל זה באים לראות כדורגל.

עבור הקבוצה של רוני לוי, נקודה ביתית מול חדרה לא היתה המטרה. פי גור 2:0 במחצית לחדרה משערים של אביאל בן חמו (3) ושובל גוזלן ,(14) גרם ללוי לבצע חילוף כפול בהגנה. חאתם אלחמיד ואיאד אבו עביד הוחלפו ברו עי גורדנה ואור דדיה, שהביאו לשינוי.

דדיה בישל את השער המצמק ליוג'ין אנסה (46) ובהמשך מריאנו בריירו היש ווה .(73) אנסה לבדו יכול היה לכבוש ארבעה שערים, אבל אם היתה לו סיומת כמו רמת המהירות שלו, הגנאי היה משחק בליגה בכירה באירופה.

חדרה עם 2 נקודות בשני מחזורי הפתיחה מול מכבי חיפה והפועל ב"ש, תסריט שהיא היתה חותמת עליו לפני תחילת העונה. ב"ש פחות.

חומר למחשבה. בעונה שעברה מ.ס אשדוד היתה הלהיט של הליגה. היא שיחקה כדורגל נהדר, הסתכלה בלבן של העיניים לכל היריבות ואפילו הגי עה לאירופה. אתמול היא ספגה תבו סה 3:1 מהפועל חיפה והיא עדיין ללא נקודות העונה.

הקבוצה של רן בן שמעון ספגה במ חצית הראשונה מרגלי אלן אוז'בולט, אבל אשדוד לא היתה רחוקה מהש וויון. 25 שניות לאחר פתיחת המחצית השנייה הסיפור די נגמר כאשר אלון תורג'מן הבקיע שער נהדר לחיבורים.

בן שמעון, שסיים את המשחק מחוץ לקווים לאחר שהורחק, שלח למערכה את השחקנים החדשים קני סייף ואמיר עגייב, בתקווה שיכניסו שינוי בהתק פה, אבל תורג'מן הבקיע שער נוסף וגם פנדל מוצלח בתוספת הזמן של עגייב לא עזר כבר לאשדוד.

אבו פאני וחיפה מתקרבים

התקרבות בין מכבי חיפה והקשר מו חמד אבו פאני, בדרך, אולי, לחתימה על חוזה חדש וסיום המשא ומתן הארוך ביניהם. ל"ישראל היום" נודע כי הוע ברו מסרים מפויסים משני הצדדים.

מצד אחד, אבו פאני ניאות לחתום על החוזה, בעוד המועדון יחזיר אותו לסגל כבר למשחק מול פיינורד מחר. ההצעה של האלופה עומדת על 170 אלף דולר לעונה הראשונה, 200 לעונה השנייה ו 230 בשנה האחרונה להסכם.

כעת מסתמן, כי לא ייכנס סעיף שח רור בחוזה והמועדון ילך לקראת שחקן הנבחרת בסעיפים אחרים. במתווה הזה, בשני הצדדים ישנה אופטימיות לחתי מה עד המשחק הראשון בשלב הבתים של הקונפרנס ליג וסיום הסאגה.

בתוך כך, לקראת המפגש מול פיינורד ההולנדית המועדון מכר עד כה למעלה מ 11 אלף מנויים למפעל החדש וההערכה היא שיהיו בין 15 ל 20 אלף צופים באצטדיון.

 ?? צילום: דני מרון ?? לבאבידי וספורי. הצופים נהנו
צילום: דני מרון לבאבידי וספורי. הצופים נהנו

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel