Israel Hayom

לא קיבלת? לא שילמת!

-

מקום שני ועכשיו זה?

נחיתה לא רכה: פיינליסט "האח הגדול", תמיר ורדי, נדבק בקורונה. ורדי התחסן בחיסון השלישי אך ככל הנראה נדבק בסמוך. הוא עם תסמינים, והמדור שולח רק בריאות.

תקופה של בשורות טובות.

חיפה עושה כבוד לאילנית לוי: מחווה מרגשת של עיריית חיפה לבת העיר ומלכת היופי לשעבר, אילנית לוי - החל מהשבוע יוצג דיוקנה המאויר על גבי שלט ענקי במרכז הכרמל. היופי הזה יקרה במסגרת המיזם העירוני ‪Made in‬ ,Haifa המצדיע לאנשי התרבות והספורט שגדלו והתחנכו בחיפה, ושזכו להישגים מרשימים שהביאו לעיר גאווה וכבוד. ראשת העיר עינת קליש רותם מסרה: "עיריית חיפה היא דוגמה נפלאה לרשות המעצימה נשים ופועלת למען חינוך לשוויון מגדרי".

- מודעה -

יש למה לחכות.

השחקנים שלומי טפיארו, עומר עציון ואביב פנקס לוהקו לסדרה "בלדי מורי" של

.yes

במרכז הסדרה מורי ודנה, רווקות, שותפות לדירה והחברות הכי טובות מימי התיכון. דנה )רותם סלע( היא רו פאה מבריקה, ומורי )נעמי לבוב( היא מרצה לקולנוע שנונה. שתי החברות הקרובות מתמודדות עם בעיה אחת משותפת - רווקות מאוחרת. השות פות בדירה ושותפות הגורל מקילות על שתיהן את ההתמודדות עם הבדי דות והחרדה שרווקות מאוחרת עלולה לעורר.

צמודים ללא דופי.

יום שבת בחוף הילטון, תל אביב: יוצאי "האח הגדול" ג'וזי זירה וקארין עליה הכי ביחד שיש.

תישארי כמה שיותר.

הרבה מאוד אבק כוכבים נחת אתמול על

קניון רמת אביב, כשכוכבת העל, גל גדות, הגיעה לשופינג עם הבת שלה.

העולם כולו שלו.

יש גם כבוד בצרפת: אסף גרניט הצטלם בסוף השבוע במסעדת "שבור" שבבעלותו לכתבה גדולה במגזין הנחשב ."Libération"

כל היפות אצלו.

הדוגמנית שון לוי צעדה על המסלול של המעצב ברנדון מקסוול לצד דוגמנית העל ג'יג'י חדיד בשבוע האופנה בניו יורק.

מצדיעים בעצב.

בשורות נוגות לחובבי הנוסטלגיה שבינינו: השחקן ארט מטראנו, הזכור כארני מאוזר בסדרת סרטי "האקדמיה לשוטרים מתחילים", מת ביום ברביעי. מטראנו נפטר בביתו שבפלורידה בגיל ,84 כך סיפר בנו הארי ל"מיאמי הרלד". "בלב כבד אני נאלץ לספר שאיבדתי את חברי הטוב ביותר, מורי ואבי", כתב הארי בחשבון האינסטגרם שלו בסוף השבוע האחרון, לצד תמונות משותפות שלו ושל אביו.

"הוא היה ותמיד יהיה האדם הקשוח ביותר שאני מכיר. מעולם לא פגשתי מישהו ששרד כל כך הרבה קשיים". בנו של השחקן המנוח התכוון, בין השאר, לנפילה שחווה אביו בספטמבר ,1989 כשנפל מסולם בעת ששיפץ את ביתו שבלוס אנג'לס. כתוצאה מנפילה זו הפך אביו למשותק והיה מרותק לכי סא גלגלים. בהמשך הוא יצר מופע קומי של איש אחד שנקרא "קומדיית התאונות של מטראנו".

הריקוד שלה נגמר.

ונשאר בגזרה העצובה: מריה מנדיולה, הזמרת ששרה את המנון הדיסקו ‪Yes Sir, I"‬ ‪,"Can Boogie‬ הלכה לעולמה, כך מדווחים בתקשורת הזרה. הזמרת, שהיתה חלק מהצמד המוזיקלי הספרדי בקרה, נפטרה בשבת במדריד, מוקפת בבני משפחתה, והיא בת 69 במותה.

 ??  ?? ג'וזי זירה צילום: כפיר זיו
ג'וזי זירה צילום: כפיר זיו
 ??  ?? לוי ושדה
לוי ושדה
 ??  ?? ורדי
ורדי
 ??  ?? גרניט
גרניט
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel