Israel Hayom

ירושלים של בית"ר: ניצחון 0:3 לצהובים שחורים בדרבי

למרות כל הצרות, הצהובים שחורים התנפלו על הפועל ירושלים והבהירו מי הקבוצה הבכירה בעיר עם 0:3 מוחץ בדרבי ● בצד האדום הבינו שהישרדות בליגת העל לא תהיה משימה פשוטה

- שי ארצי וליאב נחמני

שירת "אדון הסליחות" של אוהדי בית"ר ירושלים נשמעה היטב גם בשכונות הסמוכות לטדי. אבל את הסליחות על המגרש סיפקו השחקנים בצהוב שחור, כאשר הם חגגו בדרבי עם 0:3 מוחץ על הפועל ירושלים, שבהחלט יכול להוות כפרה על העונה שלהם עד כה.

בניגוד למשחק נגד ב"ש, המאמן אר ווין קומאן הציב הרכב התקפי ומערך של ,3:3:4 שעשה את העבודה מהפתי חה. כבר בדקות הראשונות ניב זריהן היה יכול להבקיע צמד אבל איכשהו הוא הצליח להחמיץ את ההזדמנויות שלו. עם זאת, בית"ר המשיכה ללחוץ על הדוושה ללא הפסקה עד שתמיר עדי הרים את טדי על הרגליים.

בתחילת המחצית השנייה הפועל ירושלים ניסתה קצת יותר ליזום, אבל מהר מאוד האורחת הראתה שירושלים עדיין של בית"ר. אדווין ג'יאסי, שהיה נהדר ומאוד פעלתן לאורך כל המשחק, בישל לריצ'מונד בואצ'י את השני. גם השחקן הצעיר דוד חוג'ה הצטרף בה משך לחגיגה ואם בית"ר היתה רוצה היא היתה מבקיעה הרבה יותר שערים, אבל את הקהל שלה התצוגה הזאת סי פקה והם החלו בהקנטות ליריבה: "איך זה לקבל שלוש?".

קשרה של סלובן ליברץ הצ'כית, קמאסו מארה, על סף חתימה בקבוצה. זאת, לאחר שהתנאים מול הקשר מגי נאה כבר סוכמו, וגם הנאמן עו"ד יצחק יונגר ומשה חוגג אישרו את העסקה.

וכמה מילים על הפועל ירושלים. נכון, הם הגיעו כאנדרדוג מובהק למש חק הזה, למרות שבית"ר גדושה בבעיות והבעלים עזב לפני כמה ימים, אבל המשחק הזה, שהיה במעמד צד אחד מתחילתו ועד סופו, צריך ללמד את האדומים שהמשימה שלהם להישאר בליגה הולכת להיות קשה מאוד, ולא בטוח שהסגל הנוכחי יספיק כדי לעמוד במשימת ההישארות.

שלומי אזולאי בחוץ לחודש

פתיחת העונה הטובה של הפועל ת"א חטפה מכה לא קלה, לאחר שה תבררה חומרת פציעתו של קשר הק בוצה שלומי אזולאי. מבדיקת אולט רה סאונד שעבר התברר כי הוא סובל מקרע בשריר הירך האחורי ויהיה מחוץ למגרש לתקופה של 4-3 שבועות. גם החלוץ שלומי אזולאי נפצע בקרסולו ויחמיץ את המשחק הקרוב מול פ"ת. "יש לנו מספיק שחקנים טובים שיכו לים לשחק", אמרו במועדון, ובטוחים שהמומנטום בליגה לא ייבלם.

לאלחמיד "נשבר הלב"

בפוסט אמוציונלי וביקורתי שפונה לאוהדי קבוצתו, פרק בלם הפועל ב"ש חאתם אלחמיד את שעל ליבו, לאחר שלדבריו הסיבות להחלפתו במחצית המשחק מול הפועל חדרה הן יותר מאשר ממקצועיות בלבד. "חזרתי לב"ש מבחירה אך ורק שלי, נגד כל מי שייעץ לי, בגלל האהבה והיחס המיוחד שקיב לתי בשנתיים שלי כאן לפני שעזבתי לסלטיק", כתב הבלם.

"נתתי בהן את הלב שלי על המגרש, בכל משחק ומשחק. זה רק מראה כמה אני בן אדם שמשחק מהרגש ולא בגלל כסף גדול או חשיפה יותר גדולה. הרי גוש שקיבלתי מכם לפני שעזבתי היה מספיק לי בשביל לרצות לחזור לכאן למרות הפסד של הרבה כסף. לא עשו לי טובה ולא עשיתי טובה, זה היה מתוך אהבה ורצון טוב".

עוד הוסיף אלחמיד: "להגיד לכם את האמת, משהו בלב שלי נשבר מל ראות קהל שאני כל כך אוהב ומעריך בא טעון בצורה בלתי רגילה נגדי מה דקה הראשונה על סמך שמועות שר צות בעיר כבר תקופה, שאני עושה שביתה ולא רוצה להיות כאן ופצוע ב'שריר החשק' וכל השטויות האלה שהכניסו לכם לאחרונה לראש. כנ ראה שזה עבד. הייתי מצפה למשהו אחר ושלא תאמינו לשטויות האלה כי העובדות מראות אחרת לגמרי".

לסיכום כתב הבלם: "עברתי המון דברים יותר קשים ממשחק כדורגל בחיים שלי, ככה שאני לוקח הכל יותר בקלות. מבחינה מקצועית, אני סומך על עצמי ועל היכולות האדירות שלי, אבל רציתי להגיד הכי ברור - חזרתי לישראל בשביל האהבה שלכם נטו, ואם לא תרצו שאהיה כאן, אני לא אהיה".

 ?? צילומים: אלן שיבר ?? שחקני בית"ר בטירוף, אתמול בטדי
צילומים: אלן שיבר שחקני בית"ר בטירוף, אתמול בטדי
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel