Israel Hayom

ערב מהחלומות בליגת האלופות: 2:3 לליברפול על מילאן; מנצ'סטר סיטי הביסה 3:6 את לייפציג

ליברפול ומילאן הזכירו את איסטנבול 2005 עם 2:3 לאנגלים ● גריליש היה חלומי ב 3:6 של מנצ'סטר סיטי על לייפציג ● פ.ס.ז' גמגמה וחילצה 1:1 בברוז' ● והאלר הלך בדרכו של ואן באסטן ב 1:5 על ספורטינג ● דור הופמן מסכם ליל אלופות משוגע

- דור הופמן

ערב המשחקים הראשון של ליגת האלופות לא הביא הרבה בשורות, מלבד ההפסד של מנצ'סטר יונייטד ליאנג בויז והקלילות שבה באיירן מינכן הביסה את ברצלונה, ואז הגיע הערב השני. 28 שערים, סיפורים, הפגזות, הספתח הלא מו צלח של כוכבי פ.ס.ז' ועוד. אז הנה מה שקרה בזמן החג.

ליברפול - מילאן .2:3 המחצית הראשונה הצליחה לעמוד בסטנדר טים שהציב הגמר ההוא מאיסטנבול ב 2005 - חסרת היגיון, ביזארית, בלתי ניתנת לפרשנות. הקבוצה של יורגן קלופ שלטה ללא עוררין ואיימה על השער 14 פעמים, לעומת ארבעה ניסיונות של האיט לקים, והתוצאה אחרי 45 דקות: 1:2 לרוסונרי. "נס חפנו קצת אחרי הכדורגל שלנו", ניתח בסיום קלופ את הסיבות שההגנה שלו נכנעה לשתי מתפרצות, וזה לגי טימי נוכח העובדה שהיה זה משחק האלופות הרא שון באנפילד זה שנה וחצי. אז במחצית השנייה ליברפול נס חפה אחרי הקהל שלה. מוחמד סלאח השווה בתוך ארבע דקות, וג'ורדן הנ דרסון בגול א לה סטיבן ג'רארד הש לים את המהפך. הפעם לא היה 3:3 דרמטי ופנדלים, אבל אולי זה יקרה בפעם הבאה שהשתיים ייפגשו. מנצ'סטר סיטי - לייפציג .3:6 כבר שנים מנצ'סטר סיטי מחפשת את הש חקן שלא יידע להבדיל בין הפרמייר ליג לליגת האלופות, ונדמה שהיא מצאה את האחד. בגיל ,26 ג'ק גרי ליש ערך את הבכורה שלו במפעל האירופי הבכיר ומהרגע הראשון נראה כמו דג במים. מול לייפציג וכריסטופר אנקו נקו העקשן, שכבש שלושער ושמר את הגרמנים בתמונה, הרכש היקר מאסטון וילה בישל את הראשון, היה מעורב בשני )גול עצמי( ובשלי שי )פנדל( וכבש את הרבי עי. הוא היה נינוח כאילו היה זה יום גשום בסטוק, והפך לאנגלי הראשון מאז וויין רוני ב 2004 שכובש ומבשל בבכורה שלו באלופות. עבור שחקן שמעולם לא שיחק במפעל אירו

פי ובילה שלוש שנים בצ'מפיונשיפ, בכורה אירופית כזאת היא מה שנהוג לכנות "חלומית".

קלאב ברוז' - פ.ס.ז' .1:1 קחו את כל מה שנאמר אי פעם על קבוצות כוכ בים שהורכבו בחיפזון, ערבבו, נערו, ותקבלו את פ.ס.ז' מול אלופת בלגיה. עם מסי, ניימאר וקיליאן אמבפה )שנ פצע והוחלף( לראשונה יחד בהרכב, הציפיות מסגנית אלופת צרפת היו זיקוקים, והתוצאה בקושי קפצונים.

חוסר תיאום, חוסר איזון, אפס תרו מה הגנתית של שחקני ההתקפה, מעט מאוד רוח לחימה, איבודי כדור, בעיות טקטיות - הקבוצה של פוצ'טינו סבלה מכל מה שאפשר היה לדמיין שתסבול.

למעשה, 1:1 לא משקף את מה שהיה שם. לברוז' - שאיימה על השער 14 פע מים לעומת שמונה של יריבתה - הגיע לנצח. "אף אחד לא יכול להיות מרוצה מההופעה שלנו וגם לא מהתוצאה", סיכם המאמן הארגנטינאי, "אני מוריד את הכובע בפני ברוז', הם רצו את זה יותר".

וזאת כנראה המשימה הכי גדולה של פוצ'טינו: לגרום לחבורה של שחקנים שיכו לים לעשות הכל, לרצות לעשות הרבה יותר מזה.

ספורטינג ליסבון - אייאקס .5:1 אומרים שערכו האמיתי של דבר מת גלה רק אחרי שהוא איננו עוד, אז אייאקס לקחה את האמרה הזאת והפכה אותה על פניה. בשנה שעברה ההולנ דים שכחו לרשום את סבסטיאן האלר לליגה האירופית בגלל טעות מנה לתית הזויה, ואת ערכו האמיתי הם גילו רק כשערך שלשום את הבכורה שלו בליגת האלופות.

האלר כבש רביעייה והפך לשחקן השני בהיסטוריה שכובש ארבעה שע רים במשחקו הראשון בליגת האלופות, אחרי מרקו ואן באסטן ב .1992 "כל החיים חיכיתי למשחק כזה", סיכם בסיום גיבור הערב, שהשאיר את אייאקס לחשוב מה יכול היה לקרות איתו אשתקד.

כל השאר. היו גם ניצחון של ריאל על אינטר בסן סירו משער של רו דריגו בדקה ה ,89 עוד הצגה של בלינגהאם והולאנד ב 1:2 של דורטמונד על בשיקטאש, ני צחון בכורה לשריף טירספול 0:2 על שחטאר דונייצק, וגם 0:0 בין אתלטיקו

מדריד לפורטו.

 ??  ??
 ?? צילום: אי.פי ?? שחקני ליברפול. נסחפו וסחפו
צילום: אי.פי שחקני ליברפול. נסחפו וסחפו
 ?? צילום: אי.פי.אי ?? גריליש. בכורה מדהימה
צילום: אי.פי.אי גריליש. בכורה מדהימה
 ?? צילום: רויטרס ?? האלר
צילום: רויטרס האלר
 ?? צילום: אי.פי ?? מסי
צילום: אי.פי מסי
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel