Israel Hayom

קריאה אחרונה למכבי ת"א

הצהובים יודעים שאחרי פתיחת עונה עם נקודה אחת משש, המשחק במוצאי השבת נגד מכבי חיפה הוא הרבה יותר מקרב על היוקרה ● "יהיה קשה יותר לרדוף אחריהם אם נפסיד", הודו במועדון, שם שוקלים לפתוח במערך הגנתי של חמישה שחקנים ● אוהדי בני סכנין עלו על הגל: יותר מ 4,000 יג

- שי ארצי,

בשנים האחרונות, נוכחנו לדעת שכאשר מכבי ת"א מגי עה למשחק כשהיא עם הגב אל הקיר - הצהובים איכשהו מצליחים להת עלות, ולהוכיח שבכל זאת יש בהם משהו, כמו למשל בחצי גמר הגביע אשתקד נגד מכבי חיפה.

העונה בקושי התחילה, אבל במוצאי השבת, החבורה של פטריק ואן לוון תגיע למפגש קריטי נגד האלופה שבו אסור לה להפסיד, לאור העובדה שה שיגה עד כה רק נקודה. אם יש זמן שבו היא צריכה להוכיח - זה עכשיו.

הפסד לירוקים, דבר שלא קרה במשך שנים בליגה, יכניס את המערכת ללחץ גדול. אבל מעבר לזה, השחקנים מד ברים על כך שאסור להם להפסיד, כי הפער מהירוקים יהפוך לשש נקודות כבר במחזור השלישי, ויהיה להם יותר קשה "לרדוף אחרי מכבי חיפה".

המאמן פטריק ואן לוון אמר לקראת המשחק: "אתם תראו נגד חיפה קבוצה שרוצה ובאה לנצח את המשחק. ננסה להיות דומיננטיים כשהכדור אצלנו, ומרוכזים כשאנחנו מתגוננים. ההפ סד שלנו לחיפה באלוף האלופים היה בתחילת העונה. עכשיו אנחנו שואפים להגיע לרמה שלנו משנה שעברה". מקצועית, הצהובים יערכו היום את האימון היחיד והמסכם לקראת המפגש עם הירוקים, אבל נראה שלצוות המ קצועי יש כמה התלבטויות מבחינת ההרכב והשיטה.

במכבי שוקלים לפתוח במערך של חמישה שחקני הגנה, כאשר שחר פיבן מועמד לפתוח. בחוליית הקישור יש התלבטות אם להמשיך עם שרן ייני או להציב במרכז הקישור את אבי ריקן או עדן שמיר, שלא פתחו בקונפרנס ליג.

לפני הכל: כבוד לשחייה

הטירוף סביב סכנין נמשך בכל הקשור לעניין בקרב הקהל. למעלה מ 4,000 אוהדים הבטיחו מקומם בא צטדיון דוחא לקראת המשחק בשבת בין בני סכנין להפועל ב"ש .(17:45)

עוד לפני שריקת הפתיחה, סכנין תערוך טקס הוקרה לשחיין הפראלי מפי איאד שלבי, שזכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיי­ם בטוקיו.

מקצועית, המאמן שרון מימר יקבל בחזרה לסגל את החלוץ אנתוני וארן. מנגד, ב"ש תחסר את הבלם איתן טיבי, שקרע את השריר הארבע ראשי, ייע דר כחודש ויחמיץ את משחק הנבחרת מול סקוטלנד. המגן אור דדיה בתמונת ההרכב של רוני לוי. איאד אבו עביד או חאתם אלחמיד יפתחו לצד מיגל ויטור במרכז ההגנה.

 ?? צילומים: דני מרון ?? אבו פאני ואצילי
צילומים: דני מרון אבו פאני ואצילי
 ??  ?? מנחם, שרי וחזיזה. כולם נשארו
מנחם, שרי וחזיזה. כולם נשארו
 ?? צילום: מאור אלקסלסי ?? שחקני מכבי ת"א. ואן לוון הבטיח: "תראו קבוצה שבאה לנצח"
צילום: מאור אלקסלסי שחקני מכבי ת"א. ואן לוון הבטיח: "תראו קבוצה שבאה לנצח"
 ??  ?? הקהל הירוק. סוף סוף ניצחון ליגה על מכבי ת"א?
הקהל הירוק. סוף סוף ניצחון ליגה על מכבי ת"א?
 ??  ?? שלבי. פעמיים זהב בטוקיו
שלבי. פעמיים זהב בטוקיו

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel