Israel Hayom

"גיא גודס עבר הכל, עודד קטש היה ראוי להמשיך"

- יעקב מאיר

מינויו

של גיא גודס למאמן החדש של נבחרת ישראל, במ קומו של עודד קטש, ממשיך להעסיק את הכדורסל הישראלי. אחד הגור מים הבולטים בהחלטה הוא עמוס פרישמן, יו"ר הוועדה המקצועית באיגוד הכדורסל.

"לגיא יש יתרון עצום, כיוון שהוא היה שחקן בנבחרת ישראל. הוא היה במעמדים האלה בתור שחקן וחוץ מזה, כמאמן, הוא עבר כל דבר שצ ריך לעבור בקריירה - היה בקבוצות צמרת, עבד כעוזר מאמן של מאמנים בכירים, עבר את כל המעמדים, וכל הדברים האלה עמדו לזכותו כשהחל טנו לבחור בו", הסביר פרישמן בשי חה בפודקאסט "פיינל פוד", והוסיף על המועמד הנוסף שהיה ברשימות. "אריאל בית הלחמי הוא מאמן ראוי שהשיג הישגים יפים, ויכול להיות שיום אחד הוא גם ימונה לנבחרת, אבל הפעם בחרנו בגודס". פריש מן גם סיפר על התהליך המתרחש באיגוד בעת בחירת מאמן לאומי, וכ מובן התייחס לפרידה מקטש, שלפי השמועות נגרמה בעקבות התביעה של קטש נגד ראשי האיגוד בשנה שעברה, בסוגיית החל"ת למאמני הנבחרות.

"לאורך שנים, מי שבוחרים את המאמן הם יו"ר הוועדה המקצועית, יו"ר האיגוד ומנכ"ל האיגוד בכפוף לאישור הוועדה, וזה גם מה שהיה עכ שיו. בפעם הזו צירפנו למפגשים גם את פיני גרשון )המנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות; י"מ(, כי רצינו לשמוע את דעותיו על המועמדים", אמר פרישמן, והוסיף: "אני לא הכ

תובת לשאלה למה קטש לא המשיך. הבעתי את דעתי שהוא ראוי להמשיך, אבל אני לא לבד בקבלת ההחלטות ויש עוד אנשים במערכת. בסוף החל טנו ששתי קדנציות זה משהו מכובד, ועכשיו אנחנו מעבירים את המושכות לגודס, שהוא מאמן לא פחות טוב. אני מאמין ומקווה שיום אחד קטש עוד יחזור לאמן את הנבחרת".

חוזהו של גיא גודס בנבחרת יהיה עד פברואר ,2023 כך פורסם לרא שונה באתר "ישראל היום". גודס (50) יוביל את הנבחרת בקמפיין מוקדמות אליפות העולם 2023 שיחל בחודש נובמבר, ובאליפות אירופה שתיערך בשנה הבאה. אם יעפיל לאליפות, חו זהו יוארך עד אחרי הטורניר שיתקיים בחודש אוגוסט באותה שנה.

 ?? צילום: אלן שיבר ?? פרישמן. לא מקבל החלטות לבד
צילום: אלן שיבר פרישמן. לא מקבל החלטות לבד
 ?? צילום: לירון מולדובן ?? גודס. יתרון עצום על אחרים
צילום: לירון מולדובן גודס. יתרון עצום על אחרים

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel